Informacje o wydarzeniu
Banking Forum to cykliczne wydarzenie, w którym udział biorą kluczowe osobistości. Konferencja zrzesza przedstawicieli sektora bankowego i tych, którzy tworzą uwarunkowania dla sektora oraz dostawców rozwiązań i firmy współpracujące z bankami. Wydarzenie jest unikalną i prestiżową platformą wymiany poglądów dla wyżej wymienionych interesariuszy. Jego celem jest zgromadzenie wszystkich kluczowych osób, mających wpływ na rozwój sektora bankowego, umożliwienie uczestnikom lepszego zrozumienia zachodzących zmian, jak też zacieśnienie kontaktów oraz nawiązanie nowych relacji z potencjalnymi partnerami. To także miejsce spotkań i dialogu biznesu z administracją.
Banking Forum organizowane jest dwa razy w roku, co czyni je regularnym miejscem spotkań najważniejszych osób, które podsumowują ostatnie miesiące, analizują następujące zmiany i trendy, dyskutują o rekomendacjach na przyszłość. Zakres tematyczny współtworzony jest przez Radę Programową. Gwarantuje to poruszanie najważniejszych tematów w gronie praktyków.
To miejsce spotkań liderów, którzy zmieniają rzeczywistość
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
W przypadku rezygnacji do dn. 11.03.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia kosztów 400 zł netto + VAT za każdego zgłoszonego uczestnika.
W przypadku rezygnacji po dn. 11.03.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, za każdego zgłoszonego uczestnika, którego dotyczy rezygnacja, powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W “KONFERENCJI” 29. Banking & Insurance Forum oraz 17. Fintech & Insurtech Digital Congress, zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
7. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie).
8. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
Cena:
4290 zł + 23% VAT do 11.03.2025 r.
4990 zł + 23 % VAT po 11.03.2025 r.
9. Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje oraz materiały pokonferencyjne.
10. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 14.04.2025 r .
11. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
12. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
13. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
14. Udział w Konferencji obejmuje:
1. utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Konferencji;
2. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe : imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
15. Organizatorem 29. Banking & Insurance Forum oraz 17. Fintech & Insurtech Digital Congress (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
16. Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
17. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust.1.
18. „Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
19. „Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
20. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
21. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
22. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma, należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania, jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
23. Rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
24. Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
25. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
26. W przypadku rezygnacji do dn. 11.03.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia kosztów 400 zł netto + VAT za każdego zgłoszonego uczestnika.
27. W przypadku rezygnacji po dn. 11.03.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, (za każdego zgłoszonego uczestnika), którego dotyczy rezygnacja, powiększonych o należny VAT.
28. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowa była organizowana (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które nie wzięły udziału w Konferencji.
29. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
30. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowa była organizowana, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
31. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji, o ile takowa był organizowana, a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
32. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
33. Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.
Dzień 1
8:00
Tytuł
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
