Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Udział w warsztatach to okazja do zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu ochrony danych, cyberbezpieczeństwa i zgodności z najnowszymi regulacjami prawnymi, takimi jak RODO, AI Act, Data Act, DGA, NIS2 czy DORA. Program obejmuje kluczowe zagadnienia związane z przetwarzaniem danych w chmurze, ochroną danych osobowych i nieosobowych, sztuczną inteligencją oraz IoT. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty wdrażania przepisów, zarządzania ryzykiem, audytów zgodności i testów odporności operacyjnej. Warsztaty to także studia przypadków i narzędzia do rozwiązywania realnych problemów, jak zarządzanie incydentami czy przetwarzanie danych w systemach sygnalistów. Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za zgodność i bezpieczeństwo informacji, oferując praktyczne rozwiązania, networking i wymianę doświadczeń. To szansa na rozwój zawodowy i podniesienie standardów ochrony danych w organizacji.
Główne zagadnienia:
- Przetwarzanie danych w chmurze – bezpieczeństwo i zgodność z przepisami
- Wyzwania związane z RODO
- NIS 2 i DORA jako kluczowe elementy europejskiej strategii w zakresie cyberbezpieczeństwa i ochrony środowiska cyfrowego
- Rozwiązania AI a ochrona danych
- Data Act – Akt w sprawie danych i nowe obowiązki przedsiębiorców wynikające z jego implementacji
- Projekt ustawy wdrażającej akt o zarządzaniu danymi – DGA (Data Governance Act) i obowiązki dla przedsiębiorców z niej wynikające
- Normy i audyt w ochronie danych – jak zapewnić zgodność i bezpieczeństwo w organizacji?
- Rola i obowiązki Inspektora Ochrony Danych
- Problematyka ochrony danych sygnalisty, bezpieczeństwo kanału zgłoszeń
Grupa docelowa:
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli wszystkich sektorów i branż, w szczególności z takich działów jak:
- Ochrony danych
- IOD
- Compliance
- Kontrolingu
- Administracja
- IT
- Zgoności
- Audytu
- Marketingu/PR
- Prawnego
- HR
- nadzoru
Zapraszamy także wszystkie inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 18.03.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 18.03.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Ochrona danych osobowych i nieosobowych w obliczu współczesnych wyzwań „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2395 zł + 23% VAT do 23.02.2025 r.
-
2795 zł + 23% VAT do 18.03.2025 r.
-
3195 zł + 23% VAT po 18.03.2025 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 09.04.2025 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Ochrona danych osobowych i nieosobowych w obliczu współczesnych wyzwań (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 18.03.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 18.03.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Przetwarzanie danych w chmurze – bezpieczeństwo i zgodność z przepisami
- Transfer danych poza EOG
- Weryfikacja dostawców usług chmurowych – jak zapewnić zgodność z RODO i innymi regulacjami
- Biała lista UE w kontekście transferu danych – jak poprawnie korzystać z decyzji o adekwatności?
10:15
Przerwa
10:20
Wyzwania związane z RODO
- Podstawy RODO w AI
- Punkty styczne nowych regulacji, takich jak NIS2, DORA, Data Act, AI Act i ich stosowanie w kontekście dotychczas obowiązujących przepisów, takich jak RODO
- RODO a zmiany w zgodach marketingowych
- Przetwarzanie danych biometrycznych w sektorze prywatnym – wyzwania prawne i technologiczne
Karol Dygdoń
ftl
Karol Dygdoń, Radca prawny, Senior Associate, ftl
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie ukończył również studia podyplomowe pod nazwą „Prawo własności intelektualnej”. Specjalizuje się m.in. w prawie własności intelektualnej, nowych technologii, e-commerce oraz prawie sportowym. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie przygotowywania i weryfikowania umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym, kontraktów IT, kontraktów sportowych oraz związanych z ochroną wizerunku. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również prowadzenie postępowań sądowych i administracyjnych, w tym dotyczących ochrony dóbr osobistych oraz naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.
11:50
Przerwa lunchowa
12:30
NIS 2 i DORA jako kluczowe elementy europejskiej strategii w zakresie cyberbezpieczeństwa i ochrony środowiska cyfrowego
- Rola dostawców usług ICT w ochronie danych nieosobowych w kontekście DORA – zarządzanie incydentami technologicznymi
- Wpływ NIS2 na bezpieczeństwo infrastruktury ICT w sektorze finansowym
- Cyberbezpieczeństwo w świetle regulacji DORA i NIS2 oraz ich związek z ochroną danych
- DORA a wymagania dotyczące testów odporności operacyjnej – wyzwania dla przedsiębiorstw
14:00
Przerwa
14:10
Rozwiązania AI a ochrona danych
- AI Act – założenia, poprawna implementacja i wpływ aktu na ochronę danych
- Sztuczna inteligencja w cyberbezpieczeństwie – jak AI wspiera ataki i rewolucjonizuje mechanizmy obronne?
- Kwestia odpowiedzialności w AI Act – kto odpowiada za naruszenia wynikające z użycia sztucznej inteligencji?
- Analiza ryzyka w systemach sztucznej inteligencji – identyfikacja zagrożeń i zapewnienie zgodności z AI Act i RODO
- Deep fake – jak do tego podchodzi AI Act?
15:40
Zakończenie I dnia
Dzień 2
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Data Act - Akt w sprawie danych i nowe obowiązki przedsiębiorców wynikające z jego implementacji
- Internet Rzeczy (IoT) a wyzwania w zakresie ochrony danych i ich przetwarzania
- Praktyczne aspekty ochrony danych w systemach IoT – studia przypadków
- Kwestia prawa do kontroli nad danymi nieosobowymi. (problem „własności” danych nieosobowych”)
Szczepan Watras
NewTechLaw
Szczepan Watras, Prawnik nowych technologii, NewTechLaw
Prawnik biznesowy w NewTechLaw.eu i Inspektor ochrony danych.
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001:2022. Certyfikowany w zakresie zarządzania ryzykiem w systemach bezpieczeństwa informacji zgodnie z ISO/IEC 27005:2018.
Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Poznań na kierunku Inspektor Ochrony Danych.
Absolwent studiów prawniczych na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Absolwent studiów podyplomowych dla inspektorów ochrony danych w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.
W ramach dotychczasowej działalności stanowił wsparcie prawne dla realizacji przeszło 70 projektów akceleracyjnych MŚP finansowanych przez Komisję Europejską o łącznej wartości ponad 400,000,000 euro.
10:30
Przerwa
10:45
Projekt ustawy wdrażającej akt o zarządzaniu danymi - DGA (Data Governance Act) i obowiązki dla przedsiębiorców z niej wynikające
- Wpływ DGA na współdzielenie danych między sektorem publicznym a prywatnym
- Obowiązki dostawców usług pośrednictwa danych zgodnie z DGA
- Rozwój przestrzeni wspólnych danych w kluczowych sektorach gospodarki w kontekście DGA
- DGA a ochrona prywatności i zgodność z RODO
- Transgraniczny dostęp do danych i możliwości dla przedsiębiorców wynikające z DGA
Alicja Łopacińska
Konieczny Wierzbicki Kancelaria Radców Prawnych
Alicja Łopacińska, Attorney-at-law | GDPR | IT | Compliance | Associate, Konieczny Wierzbicki Kancelaria Radców Prawnych
Alicja zajmuje się kompleksową obsługą prawną przedsiębiorców indywidualnych i korporacyjnych. Specjalizuje się w doradztwie prawnym z zakresu prawa ochrony danych osobowych, prawa gospodarczego i prawa międzynarodowego, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji unijnych. Na co dzień wspiera klientów w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian legislacyjnych, świadcząc usługi w języku polskim i angielskim. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu i negocjowaniu umów oraz doradztwie z zakresu RODO, pracując na co dzień z klientami krajowymi i zagranicznymi.
11:45
Przerwa lunchowa
12:30
Normy i audyt w ochronie danych – jak zapewnić zgodność i bezpieczeństwo w organizacji?
- Znaczenie norm ISO (np. ISO 27001, ISO 27701) w ochronie danych osobowych i nieosobowych
- Rola audytów w identyfikacji ryzyk i zapewnieniu zgodności z RODO, DORA oraz innymi regulacjami
- Proces audytu – jak skutecznie przeprowadzić ocenę zgodności w organizacji?
- Certyfikacja jako dowód zgodności i narzędzie budowania zaufania klientów
- Najczęstsze błędy wykrywane podczas audytów i jak ich unikać
Krzysztof Podolski
RK RODO
Krzysztof Podolski, CTO | Information Security Expert, RK RODO
Ekspert ds. bezpieczeństwa IT w RK Legal, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze ochrony danych i systemów informatycznych. Swoją wiedzę zdobywał zarówno w firmach prywatnych, jak i w sektorze publicznym, a od początku kariery zawodowej jest związany z sektorem prawnym. Przez 6 lat pełnił funkcję Administratora Systemów Teleinformatycznych w Kancelarii Prezydenta RP, gdzie współtworzył i wdrażał najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz procedury ochrony systemów informatycznych i danych osobowych.
Od 2018 roku wspiera klientów marki RK RODO w zapewnieniu bezpieczeństwa danych osobowych w systemach IT. Jako Audytor Wiodący normy ISO/IEC 27001 doradza w tworzeniu i utrzymywaniu Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Specjalizuje się w audytach zgodności systemów IT z RODO, identyfikacji luk i ryzyk, a także rekomendowaniu odpowiednich środków technicznych, w tym w zakresie transgranicznego przetwarzania danych (TIA). Wspiera zespoły prawne w analizie ryzyka i ocenie skutków dla ochrony danych (DPIA), a także pomaga w dostosowywaniu polityk i procedur do wymagań takich regulacji jak RODO, DORA, NIS2, ISO czy NIST.
W ramach swojej działalności doradza w zakresie ochrony danych objętych tajemnicą bankową, bezpieczeństwa danych w chmurze obliczeniowej oraz zgodności z wytycznymi KNF. Wspiera klientów w audytach procesorów, zarządzaniu podwykonawcami oraz weryfikacji łańcucha dostaw.
Krzysztof w ramach praktycznej implementacji procedur RODO szkoli pracowników podnosząc ich poziom świadomości dotyczący zagrożeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Prowadzi autorskie szkolenia z bezpieczeństwa podczas, których uczy jak rozpoznawać ataki socjotechniczne.
13:30
Przerwa
13:40
Rola i obowiązki Inspektora Ochrony Danych
- Z jakimi wyzwaniami spotykają się Inspektorzy Ochrony Danych, zwłaszcza wobec wytycznych i komunikatów Prezesa UODO oraz innych europejskich organów, zajmujących się ochroną danych osobowych
- Monitorowanie zgodności przetwarzania danych w systemach IoT – nowe obowiązki dla Inspektorów Ochrony Danych
- Różnice między umowami powierzenia a współadministrowaniem – korzyści i wyzwania dla organizacji z perspektywy Inspektora Ochrony Danych
Marta Lewicka
NZ LAW Nowak Ząbczyk
Marta Lewicka, Członek Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych, Counsel, NZ LAW Nowak Ząbczyk
14:40
Przerwa
14:50
Problematyka ochrony danych sygnalisty, bezpieczeństwo kanału zgłoszeń
- Wymogi prawne dotyczące ochrony danych sygnalistów w świetle unijnych i krajowych regulacji
- Bezpieczne kanały zgłoszeń – jak zapewnić poufność i ochronę danych sygnalistów?
- Jakie dane można gromadzić w związku z obsługą zgłoszeń i jak długo można je przechowywać?
- Przykłady naruszeń ochrony danych w systemach sygnalistów – studia przypadków
- Integracja systemu zgłoszeń z innymi procesami ochrony danych w organizacji
Agata Majewska
Kopeć & Zaborowski
Agata Majewska, Radca Prawny, | Starszy Prawnik w obszarze Prawa Pracy, Kopeć & Zaborowski
Specjalistka w zakresie prawa HR, ochrony danych osobowych i compliance. Wspiera organizacje w tworzeniu polityk HR compliance oraz we wdrażaniu procedur służących zapewnieniu zgodności (w tym whistleblowing). W zakresie swoich działań: współpracuje z przedsiębiorcami w procesie wdrażania zgodności i zgłaszania nieprawidłowości, w tym w aspekcie ochrony prywatności i danych osobowych, doradza także w obszarze systemu ochrony sygnalistów oraz świadczy bieżącą obsługę prawną w obszarze zarządzania procesami przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie zatrudnienia. Występuje na licznych konferencjach i szkoleniach, a także publikuje w ogólnopolskiej prasie w temacie ochrony danych osobowych, HR i compliance.
Jakub Niemoczyński
Kopeć & Zaborowski
Jakub Niemoczyński, Radca Prawny, Compliance Ekspert, Kopeć & Zaborowski
Compliance Oficer i główny ekspert z zakresu Compliance w Dziale Prawa .dla Biznesu, Kancelarii Kopeć i Zaborowski.
Współpracuje z klientami Kancelarii, prowadząc skomplikowane projekty i konsultacje dotyczące Compliance. Tworzy kodeksy etycznego postępowania, polityki i regulacje wewnętrzne oraz projektuje i wdraża w organizacjach całościowe systemy zarządzania zgodnością.
Główne obszary specjalizacji to whistleblowing, antykorupcja oraz analiza i identyfikacja ryzyka.
Posiada duże doświadczenie praktyczne we wdrażaniu wewnętrznych systemów dla sygnalistów. Jest twórcą platformy zgłoszeniowej SafeLink, narzędzia wspomagającego dokonywanie i obsługę zgłoszeń sygnalistów. Jest też autorem książki dotyczącej praktycznych aspektów budowy systemów zgłoszeniowych w organizacjach „Sygnaliści w firmie. Przewodnik dla pracodawców” oraz wielu innych publikacji dotyczących Complinance.
Jest doświadczonym trenerem, w ciągu ostatnich trzech lat przeprowadził ponad 30 szkoleń dotyczących tematyki antykorpcji, etycznego prowadzenia biznesu i whistleblowingu.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Certyfikowany Compliance Officer, Compliance Expert i Whistleblowing Officer
15:40
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
Aneta Ślepowrońska
Senior Manager
Knowledge Brokers Department
+48 535900812 a.slepowronska@mmcpolska.plKontakt w sprawach merytorycznych