Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
*Warsztaty odbędą się na podstawie aktualnego stanu prawnego na dzień szkolenia
Zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których poznasz najnowsze zmiany w przepisach dotyczących podatku od nieruchomości. Nowelizacja, która wejdzie w życie od nowego roku, przyniesie sektorowi energetycznemu liczne wyzwania. Dowiesz się, jak zmienia się definicja budowli i budynku oraz jakie będą konsekwencje tych zmian. Ponadto, zgłębisz kwestie klasyfikowania majątku związanego z inwestycjami energetycznymi na potrzeby Klasyfikacji Środków Trwałych oraz podatku od nieruchomości, a także poznasz nowe przepisy dotyczące opodatkowania źródeł odnawialnej energii (OZE). Omówimy strategię wdrożenia zmian w podatku od nieruchomości, wypełnianie deklaracji podatkowej od stycznia 2025 r. oraz postępowania podatkowe i kontrole skarbowe. To doskonała okazja, aby przygotować swoją firmę na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność z najnowszymi regulacjami.
Główne zagadnienia:
- Nowa definicja budowli w podatku od nieruchomości
- Nowa definicja budynku w podatku od nieruchomości
- Rozliczanie inwestycji energetycznych dla celów podatku dochodowego i PON
- Problematyka opodatkowania źródeł OZE po zmianach prawnych
- Strategia wdrożenia zmian w podatku od nieruchomości
- Wypełnianie deklaracji podatkowej od stycznia 2025 r.
- Postępowania podatkowe i kontrole skarbowe w zakresie podatku od nieruchomości
Grupa docelowa:
Warsztaty dedykujemy przede wszystkim sektorowi energetycznemu. W szczególności zapraszamy dyrektorów, kierowników i specjalistów z działów:
- Finansowych
- Podatkowych
- Księgowości
- Rozliczeniowych
- Zarządzania Nieruchomościami
- Compliance
Zapraszamy także wszystkie inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 13.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 13.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Podatek od nieruchomości od 2025 r. – rewolucyjne zmiany i ich wpływ na sektor energetyczny „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2195 zł + 23% VAT do 13.09.2024 r.
-
2595 zł + 23% VAT po 04.11.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 14.11.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Podatek od nieruchomości od 2025 r. – rewolucyjne zmiany i ich wpływ na sektor energetyczny (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 13.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 13.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
8:15
Rejestracja Uczestników
8:30
Nowa definicja budowli w podatku od nieruchomości
- Omówienie nowej definicji budowli w oparciu o nowelizację ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku leśnym oraz ustawy o opłacie skarbowej
- Analiza załącznika do ustawy z wykazem obiektów stanowiących budowle wraz z omówieniem różnic pomiędzy poszczególnymi budowlami, np:
- Sieć przesyłowa a sieć elektroenergetyczna
- Rurociąg a rurociąg przesyłowy
- Wodociąg a sieć wodociągowa
- Linia i trakcja elektroenergetyczna a sieć elektroenergetyczna
- Pojęcie instalacji zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem
- Pojęcie urządzenia budowlanego
- Nowe zasady opodatkowania instalacji przemysłowych i urządzeń technicznych
Wojciech Pławiak
LITIGATO
Wojciech Pławiak, LITIGATO
Doświadczony radca prawny (WA-10717) i doradca podatkowy (11640).
Kilkunastoletnie doświadczenie w tematyce sporów podatkowych i podatku od nieruchomości.
Do 2014 r. Manager w Zespole Postępowań Podatkowych i Sądowych EY.
Współtworzył Zespół Podatku od Nieruchomości EY świadczący usługi dla czołowych przedsiębiorstw w Polsce.
Pełnomocnik w postępowaniach przed Trybunałem Konstytucyjnym, Europejskim Trybunałem Praw Człowieka, Naczelnym Sądem Administracyjnym.
Autor szeregu publikacji dotyczących zagadnień podatku od nieruchomości, podatku akcyzowego oraz postępowania podatkowego i sądowego.
Współautor pierwszego komentarza do dyrektyw akcyzowych („Akcyza w prawie Unii Europejskiej”).
Prowadzący liczne szkolenia i warsztaty z zakresu podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych i sądowych.
Prowadzący zajęcia z tematyki podatku od nieruchomości na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (kierunek doradztwo podatkowe).
Ekspert Zespołu Podatków i Opłat Lokalnych Rady Konsultacyjnej przy Ministrze Finansów.
Wojciech Pławiak został uznany za najlepszego specjalistę w zakresie podatku od nieruchomości w 2015 r. w prestiżowym X ogólnopolskim rankingu firm doradztwa podatkowego, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita.
10:00
Przerwa
10:45
Nowa definicja budynku w podatku od nieruchomości
- Omówienie zakresu zmian wprowadzanych do definicji budynku w oparciu o nowelizację ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku leśnym oraz ustawy o opłacie skarbowej
- Nowa definicja trwałego związania z gruntem – jak to wpłynie na opodatkowanie budynków i budowli?
- Co w sytuacji, gdy część budowli jest budynkiem? – problematyka opodatkowania obiektów kompleksowych po nowelizacji przepisów
Piotr Kalemba
Thedy&Partners
Piotr Kalemba, Thedy&Partners
Piotr specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatków i opłat lokalnych, postępowań podatkowych i sądowych oraz raportowania schematów podatkowych (MDR).
Doradztwem podatkowym zajmuje się zawodowo od 2011 roku. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym (nr wpisu 12616).
W trakcie swojej kariery zawodowej wspierał duże podmioty krajowe oraz międzynarodowe korporacje. Pracował również dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Kilkukrotnie wyróżniony w rankingach Dziennika Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej jako jeden z najlepszych w Polsce doradców w zakresie podatków i opłat lokalnych / podatku od nieruchomości.
Autor licznych publikacji z zakresu podatku od nieruchomości, a także postępowań podatkowych i sądowoadministracyjnych.
W latach 2011-2015 pracował w działach doradztwa podatkowego wiodących polskich firm doradczych, w tym Ernst & Young (EY). W 2015 roku dołączył do kancelarii Nielepkowicz & Partnerzy specjalizującej się w kompleksowym wsparciu w zakresie podatku od nieruchomości, a także w sporach podatkowych. W 2017 roku Nielepkowicz & Partnerzy połączyła się z Thedy & Partners.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
12:15
Przerwa lunchowa
13:00
Rozliczanie inwestycji energetycznych dla celów podatku dochodowego i PON
- Co to jest cost segregation i jego znaczenie dla inwestycji energetycznych
- Środki trwałe z inwestycji energetycznych
- Kwalifikacja KŚT i znaczenie KŚT przy rozliczaniu inwestycji
- Rola ewidencji środków trwałych dla podatku od nieruchomości
- Rozliczanie inwestycji energetycznych a JPK CIT
- Metody amortyzacji środków trwałych
Rafał Kran
MDDP
Rafał Kran, Partner, Doradca podatkowy, MDDP
Ekspert w obszarze podatku od nieruchomości, cost segregation oraz podatku dochodowego.
Specjalizuje się w rozliczaniu inwestycji OZE, przemysłowych, biurowych, handlowych, nakładów fit-out w ramach procedury cost segregation – realokacji środków trwałych i przypisywania im optymalnej stawki amortyzacyjnej dla celów podatku dochodowego oraz kwalifikowania wydatków na CapEx i OpEx. Wartość rozliczonych inwestycji pod kierownictwem Rafała to kilkanaście miliardów złotych.
Przewodzi praktyce podatku od nieruchomości, w tym zwłaszcza projektom przeglądów podatkowych. Posiada szerokie doświadczenie w postępowaniach administracyjnych i sądowych (w tym w zakresie postępowań nadpłatowych i o zwrot podatku od przychodów z budynków dla branży real estate).
Uczestniczy w badaniach due diligence spółek projektowych ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotyczących rozliczeń podatku dochodowego.
Trener szkoleniowy, autor licznych publikacji, w tym „Opodatkowanie nieruchomości w działalności gospodarczej”, Wolters Kluwer 2018.
14:30
Przerwa
14:45
Problematyka opodatkowania źródeł OZE po zmianach prawnych
- Wpływ nowych przepisów na opodatkowanie farm fotowoltaicznych i wiatrowych
- Jak zmiany wpłyną na rentowność farm fotowoltaicznych i wiatrowych?
- Opodatkowanie magazynów energii elektrycznej
- Czy nowe przepisy będą sprzyjać czy utrudniać rozwój OZE w Polsce?
Filip Kaplita
GJW Gramza i Wspólnicy
Filip Kaplita, GJW Gramza i Wspólnicy
Radca Prawny w Kancelarii Prawnej GJW. Zajmuje się bieżącą obsługą prawną i podatkową podmiotów gospodarczych. W kręgu jego zainteresowań pozostają m.in. prawo nieruchomości, prawo cywilne oraz postępowanie podatkowe, administracyjne i sądowo administracyjne. Reprezentuje klientów przed organami administracji publicznej oraz przed sądami powszechnymi i administracyjnymi.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu. Biegle posługuje się językiem angielskim.
Doświadczenie zawodowe zdobywał od 2016 roku, pracując w kancelariach prawnych w Krakowie oraz w działach prawno-podatkowych w globalnych, wiodących firmach doradczych (BIG4). Zajmował się głównie zagadnieniami związanymi z doradztwem podatkowym ze szczególnym uwzględnieniem nieruchomości oraz prowadzeniem sporów podatkowych w tym zakresie. Prowadził szereg projektów dla największych firm w Polsce m.in. z branży FMCG, sektora logistycznego, automotive oraz nieruchomości komercyjnych. Posiada doświadczenie procesowe i aktywnie występuje przed organami administracji publicznej, sądami powszechnymi oraz sądami administracyjnymi wszystkich instancji.
Jest autorem licznych publikacji z zakresu podatków majątkowych i tematyki amortyzacji środków trwałych.
16:00
Zakończenie I dnia
Dzień 2
9:00
Rejestracja uczestników
9:15
Strategia wdrożenia zmian w podatku od nieruchomości
- Nowe zasady rozliczania podatku od nieruchomości – zmiany od 2025 r.
- Inwentaryzacja majątku – analiza posiadanego majątku pod kątem zmian podatkowych
- Plan wdrożeniowy – krótki czas na wdrożenie zmian – rekomendacje wspierające szybkie i efektywne wdrożenie nowych zasad
Katarzyna Pędracka-Znamiec
AXELO Prawo i Podatki
Katarzyna Pędracka-Znamiec, Radca prawny, AXELO Prawo i Podatki
Specjalizuje się w podatkach dochodowych, podatkach międzynarodowych, planowaniu podatkowym i restrukturyzacjach jak również w bieżącym doradztwie podatkowym na rzecz przedsiębiorców. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym na rzecz przedsiębiorców w zakresie CIT, podatków międzynarodowych oraz VAT. Zajmuje się bieżącym doradztwem podatkowym, planowaniem podatkowym oraz sporządzaniem opinii podatkowych. Doradza w obszarze podatków międzynarodowych. Tworzy wewnętrzne procedury i strategie podatkowe (w tym z zakresu cen transferowych, należytej staranności w VAT, podatku u źródła).
10:30
Przerwa
10:45
Wypełnianie deklaracji podatkowej od stycznia 2025 r.
- Jak prawidłowo wypełnić nową deklarację podatkową? Praktyczne wskazówki i omówienie najczęściej popełnianych błędów
- Zwolnienia i ulgi podatkowe – czy zmieniają się warunki przyznawania ulg i zwolnień podatkowych dla sektora energetycznego?
- Zasady składania, podpisywania i korygowania deklaracji, w tym elektroniczne metody komunikacji z organami podatkowymi
Aleksander Jarosz
podatekodnieruchomosci.com
Aleksander Jarosz, doradca podatkowy, prawnik, podatekodnieruchomosci.com
Prowadzi kancelarię podatkową podatekodnieruchomosci.com. Doradztwem w zakresie podatku od nieruchomości zajmuje się od ponad 18 lat. W przeszłości pełnił funkcję lidera zespołu PwC specjalizującego się w tej tematyce (ostatnio na stanowisku starszego menedżera). W roku 2020 został wybrany drugim najlepszym w Polsce specjalistą w zakresie podatku od nieruchomości w plebiscytach Rzeczpospolitej i Dziennika Gazety Prawnej. Doradzał największym w Polsce przedsiębiorcom, reprezentując je w kilkuset sporach przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi. Autor wielu artykułów prasowych poświęconych tematyce podatku od nieruchomości.
12:00
Przerwa lunchowa
12:45
Postępowania podatkowe i kontrole skarbowe w zakresie podatku od nieruchomości
- Odpowiedzialność KKS w zakresie wdrażania nowych przepisów odnośnie PON
- Krok po kroku, jak przygotować się do kontroli podatkowej, w tym jak przeprowadzić audyty wewnętrzne?
- Czy i kiedy wnioskować o indywidualną interpretację przepisów podatkowych?
- Jakie są prawa i obowiązki przedsiębiorstw podczas prowadzenia kontroli?
Filip Kaplita
GJW Gramza i Wspólnicy
Filip Kaplita, , GJW Gramza i Wspólnicy
Radca Prawny w Kancelarii Prawnej GJW. Zajmuje się bieżącą obsługą prawną i podatkową podmiotów gospodarczych. W kręgu jego zainteresowań pozostają m.in. prawo nieruchomości, prawo cywilne oraz postępowanie podatkowe, administracyjne i sądowo administracyjne. Reprezentuje klientów przed organami administracji publicznej oraz przed sądami powszechnymi i administracyjnymi.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu. Biegle posługuje się językiem angielskim.
Doświadczenie zawodowe zdobywał od 2016 roku, pracując w kancelariach prawnych w Krakowie oraz w działach prawno-podatkowych w globalnych, wiodących firmach doradczych (BIG4). Zajmował się głównie zagadnieniami związanymi z doradztwem podatkowym ze szczególnym uwzględnieniem nieruchomości oraz prowadzeniem sporów podatkowych w tym zakresie. Prowadził szereg projektów dla największych firm w Polsce m.in. z branży FMCG, sektora logistycznego, automotive oraz nieruchomości komercyjnych. Posiada doświadczenie procesowe i aktywnie występuje przed organami administracji publicznej, sądami powszechnymi oraz sądami administracyjnymi wszystkich instancji.
Jest autorem licznych publikacji z zakresu podatków majątkowych i tematyki amortyzacji środków trwałych.
14:00
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
Aneta Ślepowrońska
Senior Manager
Knowledge Brokers Department
+48 535900812 a.slepowronska@mmcpolska.plKontakt w sprawach merytorycznych