Skip to content Skip to footer

Negocjacje w biznesie – 15 skutecznych taktyk

15.11.2024

online

Przedziały cenowe:

1895 zł/os.

>

26.10

-

15.11.2024

1,895.00

15.11.2024

1,895.00

Kategoria:

Grupa Tematyczna:

Sprzedaż, negocjacje

Tagi: , , Product ID: 6163

Informacje o wydarzeniu

Jak znacząco poprawić wyniki dzięki skutecznym taktykom negocjacyjnym?
Jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach?

Pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania!

Zapraszamy Cię na wyjątkowe warsztaty negocjacyjne, które przeniosą Twoje umiejętności na nowy poziom. Zaprojektowane i prowadzone przez czołowego eksperta twardych negocjacji w Polsce, te intensywne szkolenie dostarczy Ci narzędzi, które sprawią, że staniesz się niepokonanym negocjatorem.

Co zyskasz?

  • Zwiększysz swoje szanse na sukces! Nauczysz się, jak skutecznie identyfikować blef, manipulację i prawdziwe emocje przeciwnika, co pozwoli Ci uniknąć pułapek i podjąć najlepsze decyzje.
  • Opanujesz sztukę twardych negocjacji! Poznasz 15 sprawdzonych technik, które sprawdzą się nawet w najbardziej wymagających sytuacjach, takich jak negocjacje z monopolistami czy agresywnymi korporacjami.
  • Zyskasz pewność siebie! Warsztaty wzmocnią Twoją asertywność i wytrzymałość psychiczną, dzięki czemu łatwiej poradzisz sobie z presją i trudnymi emocjami.
  • Nauczysz się wywierać wpływ na innych!Poznasz 6 kluczowych mechanizmów wywierania wpływu i nauczysz się, jak skutecznie je wykorzystywać, aby osiągnąć swoje cele.
  • Lepiej rozplanujesz rozmowy! Praktyczne podejście do negocjacji w 9 krokach pomoże Ci lepiej planować i prowadzić rozmowy, zapewniając przewagę już na starcie.
  • Poprawisz efektywność finansową!  Jeśli Twoim celem jest optymalizacja kosztów i zwiększenie przychodów, te warsztaty dostarczą Ci narzędzi, które przyniosą wymierne korzyści.

Dla kogo?

Szkolenie jest idealne dla negocjatorów średnio-zaawansowanych, przedsiębiorców, kupców, sprzedawców, a także osób, które negocjują wysokie kwoty lub chcą wzmocnić swoje umiejętności w radzeniu sobie z manipulacją. To także doskonała okazja dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w roli negocjatora.

Dołącz do nas i zyskaj przewagę w każdej negocjacji!

OD UCZESTNIKA

Dariusz Barczak

Współzałożyciel w Wysyłkomaty S.A. Fundator „Fundacja Rozwoju Komunikacji”
Business&executive coach

Z Dariuszem spotkaliśmy się przy okazji szkoleń z negocjacji dla jednej z czołowych, polskich firm kurierskich. Kto był uczestnikiem szkoleń?

Dokładnie tak, byłem wtedy Dyrektorem ds. Sprzedaży Agencyjnej i koordynowałem duży projekt rozwoju kompetencji sprzedażowych i negocjacyjnych dla naszego zespołu sprzedaży. Pamiętam, że sugerowaliście by przeszkolić nie tylko przedstawicieli , ale także ich przełożonych. Ostatecznie przeszkoliliśmy cały pion sprzedaży, od szeregowych pracowników na dyrektorach kończąc.

 Jakie deficyty mieli uczestnicy przed szkoleniem?

 W określeniu deficytów bardzo przydały się ankiety, które przygotowaliście. Potwierdziły one moje wcześniejsze obserwacje z treningu on the job. Po pierwsze nie umieli zorientować się kiedy potencjalny klient mówi prawdę, a kiedy blefuje, próbuje manipulować. Traciliśmy dużo pieniędzy niepotrzebnie obniżając cenę lub modyfikując na żądania klienta inne istotne warunki. Kolejną rzeczą była nieumiejętność wywierania wpływu w trakcie rozmowy. Mam Wrażenie, że straciliśmy dużo czasu i pieniędzy zwlekając ze szkoleniami prawie pół roku. W tym wypadku wcześniej znaczy lepiej. Jakie efekty przyniosły szkolenia?

 Czy były mierzone jakieś wskaźniki?

 Tak, pokusiliśmy się o analizę marżowości umów zawieranych przed i po szkoleniu. Po projekcie szkoleniowym na nowych umowach marża była wyższa o 4,7 %. Kolejnym miernikiem efektów szkolenia było ratio zamkniętych transakcji, które wzrosło z 62 do 87%. Jednak w przypadku przesyłek samo podpisanie umowy nie oznacza jeszcze wdrożenia. Trzecim miernikiem był więc odsetek umów podpisanych lecz niezrealizowanych z winy klienta, który spadł z 15 do 7%. Kolejnym, mniej wymiernym, ale bardzo ważnym efektem było lepsze przygotowanie. i skuteczność moich negocjacji z Pocztą Polską oraz regulatorami rynku pocztowego , które z mojego punktu widzenia były kluczowe dla istnienia firmy w kształcie jakim widzimy ją dzisiaj.

Trener:

Marcin Sebastian Rogowski

Rocznik 1972. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu.

Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem wielu firm– liderów w swoich branżach. Wychował setki profesjonalnych negocjatorów, managerów, sprzedawców. Od 2014 roku szkoli trenerów w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC.

 Absolwent renomowanych szkół trenerskich i coachingu , w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. Jako certyfikowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® i propagator coachingu prowokatywnego, wspiera liderów i zarządy firm w osiąganiu ponadnormatywnych wyników. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży – www.biznesmusisrzedawac.pl i uznanym ekspertem. Publikuje między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Do jego stałych klientów należą między innymi: Astra Zeneca, Play, Grupa Nowy Styl, RR Donnelley Europe, ORBIS S.A., Grupa ACCOR, SPS Handel S.A., MCKB, Bramy Wiśniowski, Selena S.A., Danfoss Poland, Grupa LOTOS, Kopalnia Soli Wieliczka S.A., PK Components, Adampol S.A., Hussar Gruppa S.A., Sheraton Hotels, Brytyjsko – Polska Izba Handlowa, 9livesdata Poland, JBB, IntegerS.A., Best Western Hotels,Sofitel Hotels, Mercure Hotels, Nidec Motors,Carrefour, Makro, Polpharma, Kinnarps, Wilson & Brown, Klepierre Poland, Polar Logistics, Bireta, Duka Shops, Aluprof S.A., Nord Logistic, Burger King, Stena Line, Mieszko,Elmontaż, Van Dalhen, BZK, Antal International, Hempel Paints, Hilton Hotels, Kompania Piwowarska, Novotel Hotels, Werner Kenkel, Johnson & Johnson.

Jesteśmy online

Kontakt

Kontakt w sprawie uczestnictwa

Zofia Bernat

Coordination Specialist, Junior Trainings Organization Specialist

Coordination Department

+48 575300528 z.bernat@mmcpolska.pl