Informacje o wydarzeniu
Jak znacząco poprawić wyniki dzięki skutecznym taktykom negocjacyjnym?
Jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach?
Pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania!
Zapraszamy Cię na wyjątkowe warsztaty negocjacyjne, które przeniosą Twoje umiejętności na nowy poziom. Zaprojektowane i prowadzone przez czołowego eksperta twardych negocjacji w Polsce, te intensywne szkolenie dostarczy Ci narzędzi, które sprawią, że staniesz się niepokonanym negocjatorem.
Co zyskasz?
- Zwiększysz swoje szanse na sukces! Nauczysz się, jak skutecznie identyfikować blef, manipulację i prawdziwe emocje przeciwnika, co pozwoli Ci uniknąć pułapek i podjąć najlepsze decyzje.
- Opanujesz sztukę twardych negocjacji! Poznasz 15 sprawdzonych technik, które sprawdzą się nawet w najbardziej wymagających sytuacjach, takich jak negocjacje z monopolistami czy agresywnymi korporacjami.
- Zyskasz pewność siebie! Warsztaty wzmocnią Twoją asertywność i wytrzymałość psychiczną, dzięki czemu łatwiej poradzisz sobie z presją i trudnymi emocjami.
- Nauczysz się wywierać wpływ na innych!Poznasz 6 kluczowych mechanizmów wywierania wpływu i nauczysz się, jak skutecznie je wykorzystywać, aby osiągnąć swoje cele.
- Lepiej rozplanujesz rozmowy! Praktyczne podejście do negocjacji w 9 krokach pomoże Ci lepiej planować i prowadzić rozmowy, zapewniając przewagę już na starcie.
- Poprawisz efektywność finansową! Jeśli Twoim celem jest optymalizacja kosztów i zwiększenie przychodów, te warsztaty dostarczą Ci narzędzi, które przyniosą wymierne korzyści.
Dla kogo?
Szkolenie jest idealne dla negocjatorów średnio-zaawansowanych, przedsiębiorców, kupców, sprzedawców, a także osób, które negocjują wysokie kwoty lub chcą wzmocnić swoje umiejętności w radzeniu sobie z manipulacją. To także doskonała okazja dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w roli negocjatora.
Dołącz do nas i zyskaj przewagę w każdej negocjacji!
OD UCZESTNIKA
Dariusz Barczak
Współzałożyciel w Wysyłkomaty S.A. Fundator „Fundacja Rozwoju Komunikacji”
Business&executive coach
Z Dariuszem spotkaliśmy się przy okazji szkoleń z negocjacji dla jednej z czołowych, polskich firm kurierskich. Kto był uczestnikiem szkoleń?
Dokładnie tak, byłem wtedy Dyrektorem ds. Sprzedaży Agencyjnej i koordynowałem duży projekt rozwoju kompetencji sprzedażowych i negocjacyjnych dla naszego zespołu sprzedaży. Pamiętam, że sugerowaliście by przeszkolić nie tylko przedstawicieli , ale także ich przełożonych. Ostatecznie przeszkoliliśmy cały pion sprzedaży, od szeregowych pracowników na dyrektorach kończąc.
Jakie deficyty mieli uczestnicy przed szkoleniem?
W określeniu deficytów bardzo przydały się ankiety, które przygotowaliście. Potwierdziły one moje wcześniejsze obserwacje z treningu on the job. Po pierwsze nie umieli zorientować się kiedy potencjalny klient mówi prawdę, a kiedy blefuje, próbuje manipulować. Traciliśmy dużo pieniędzy niepotrzebnie obniżając cenę lub modyfikując na żądania klienta inne istotne warunki. Kolejną rzeczą była nieumiejętność wywierania wpływu w trakcie rozmowy. Mam Wrażenie, że straciliśmy dużo czasu i pieniędzy zwlekając ze szkoleniami prawie pół roku. W tym wypadku wcześniej znaczy lepiej. Jakie efekty przyniosły szkolenia?
Czy były mierzone jakieś wskaźniki?
Tak, pokusiliśmy się o analizę marżowości umów zawieranych przed i po szkoleniu. Po projekcie szkoleniowym na nowych umowach marża była wyższa o 4,7 %. Kolejnym miernikiem efektów szkolenia było ratio zamkniętych transakcji, które wzrosło z 62 do 87%. Jednak w przypadku przesyłek samo podpisanie umowy nie oznacza jeszcze wdrożenia. Trzecim miernikiem był więc odsetek umów podpisanych lecz niezrealizowanych z winy klienta, który spadł z 15 do 7%. Kolejnym, mniej wymiernym, ale bardzo ważnym efektem było lepsze przygotowanie. i skuteczność moich negocjacji z Pocztą Polską oraz regulatorami rynku pocztowego , które z mojego punktu widzenia były kluczowe dla istnienia firmy w kształcie jakim widzimy ją dzisiaj.
Trener:
Marcin Sebastian Rogowski
Rocznik 1972. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem wielu firm– liderów w swoich branżach. Wychował setki profesjonalnych negocjatorów, managerów, sprzedawców. Od 2014 roku szkoli trenerów w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC.
Absolwent renomowanych szkół trenerskich i coachingu , w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. Jako certyfikowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® i propagator coachingu prowokatywnego, wspiera liderów i zarządy firm w osiąganiu ponadnormatywnych wyników. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży – www.biznesmusisrzedawac.pl i uznanym ekspertem. Publikuje między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.
Do jego stałych klientów należą między innymi: Astra Zeneca, Play, Grupa Nowy Styl, RR Donnelley Europe, ORBIS S.A., Grupa ACCOR, SPS Handel S.A., MCKB, Bramy Wiśniowski, Selena S.A., Danfoss Poland, Grupa LOTOS, Kopalnia Soli Wieliczka S.A., PK Components, Adampol S.A., Hussar Gruppa S.A., Sheraton Hotels, Brytyjsko – Polska Izba Handlowa, 9livesdata Poland, JBB, IntegerS.A., Best Western Hotels,Sofitel Hotels, Mercure Hotels, Nidec Motors,Carrefour, Makro, Polpharma, Kinnarps, Wilson & Brown, Klepierre Poland, Polar Logistics, Bireta, Duka Shops, Aluprof S.A., Nord Logistic, Burger King, Stena Line, Mieszko,Elmontaż, Van Dalhen, BZK, Antal International, Hempel Paints, Hilton Hotels, Kompania Piwowarska, Novotel Hotels, Werner Kenkel, Johnson & Johnson.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 25.10.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 25.10.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Negocjacje w biznesie – 15 skutecznych „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 695 zł + 23% VAT do 25.10.2024 r.
-
1 895zł + 23% VAT po 25.10.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 15.11.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Negocjacje w biznesie – 15 skutecznych (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 25.10.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 25.10.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
Dzień 1
8:45
Logowanie na platformę
9:00
Wprowadzenie do szkolenia
- Prezentacja celów i programu szkolenia
- Ustalenie indywidualnych celów uczestników
9:15
Rola i atrybucja profesjonalnego negocjatora
Moduł wskazuje na najważniejsze cechy profesjonalnego negocjatora, jego typowe zachowania i prawa. Wprowadza ważne rozróżnienie na twarde i inne rodzaje negocjacji. Kluczowe kwestie:
- Wskazanie różnic w podejściu do twardych i innych rodzajów negocjacji wg Jima Campa
- Równowaga J. F. Nasha i jej wpływ na negocjacje
10:00
Dobór stylu negocjacyjnego
Jednym z najczęstszych błędów w negocjacjach jest nieodpowiednio dobrany styl prowadzenia rozmów. Uczestnik poznaje 5 stylów negocjacji i na podstawie testu uświadamia sobie swoje preferencje. Najważniejsze kwestie:
- Trzy podstawowe style negocjacyjne – miękki, twardy, rzeczowy
- Konieczne warunki i pułapki negocjacji win-win
10:45
Przerwa
11:00
Przygotowanie negocjacji
Aż 80 procent błędów w negocjacjach bierze początek z niewłaściwego przygotowania. Uczestnik poznaje praktyczny model przygotowania negocjacji w 9 krokach. Uczy się wzmacniać siłę swoich argumentów, oraz poszukiwać alternatywne i kreatywne rozwiązania.
- Kontekst negocjacji – BATNA, WATNA, ZOPA
- Siła argumentów – diament kartezjański
11:45
Reguły wywierania wpływu
Stosowanie opisanych reguł znacznie podnosi szansę na odniesienie sukcesu w twardych negocjacjach. Uczestnik poznaje te reguły, a także uczy się je stosować w konkretnych zawodowych sytuacjach. Najważniejsze kwestie:
- WULKAN -6 reguł wywierania wpływu społecznego
- Praktyczne zastosowanie reguł wywierania wpływu
12:30
Przerwa
13:00
15 taktyk twardych negocjacji
Mimo, że eksperci wywierania wpływu rozpoznali ponad 100 taktyk negocjacyjnych, większość osób zajmujących się negocjacjami zwykle nie uwzględnia żadnej z nich w swoim scenariuszu. Uczestnicy uczą się odpowiednio dobierać taktyki i właściwie je stosować. Kluczowe zagadnienia:
- Umiejętność dostrzegania i rozpoznawania taktyk
- Planowanie scenariuszy negocjacyjnych z uwzględnieniem taktyk
13:45
Zasady prowadzenia rozmów ( składania ustępstw)
Uczestnicy poznają kluczowe zasady fazy prowadzenia rozmów. W trakcie gry negocjacyjnej uczestnicy mają możliwość przećwiczyć nowe kompetencje w kontrolowanym środowisku i zyskać feedback.
- 9 złotych zasad prowadzenia rozmów wg Rogera Dowsona
- Najczęstsze błędy fazy prowadzenia rozmów
14:15
Podsumowanie
- Indywidualne przypadki uczestników
- Post-test
15:00
Zakończenie
Marcin Sebastian Rogowski
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
Zofia Bernat
Coordination Specialist, Junior Trainings Organization Specialist
Coordination Department
+48 575300528 z.bernat@mmcpolska.pl