Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Warsztaty to doskonała okazja do zgłębienia kluczowych zagadnień ochrony konsumenta w zmieniającym się środowisku cyfrowym. Omówione zostaną wyzwania adaptacji do nowych przepisów, takich jak regulacje GPSR i DSA oraz tematyka odpowiedzialnej komunikacji proekologicznej i społecznej. Przeanalizowana będzie rola sztucznej inteligencji w relacjach z konsumentami, z uwzględnieniem aspektów etycznych i prawnych oraz dostępność usług e-commerce i cyfrowych dla różnych grup społecznych. Uczestnicy poznają narzędzia ochrony ogólnych interesów konsumentów, w tym powództwa przedstawicielskie oraz nowe wymogi prawne, np. dotyczące doręczeń elektronicznych. Analiza decyzji Prezesa UOKiK i praktyczne podejście zapewnią wiedzę i umiejętności przydatne w codziennej działalności biznesowej.
Główne zagadnienia:
- Ochrona konsumenta – kluczowe wyzwania w środowisku cyfrowym
- Greenwashing i Social Washing
- Nowe przepisy bezpieczeństwa produktów – jak wdrożyć GPSR w praktyce?
- Sztuczna inteligencja w relacjach z konsumentami
- Zapewnianie dostępności dla określonych grup społecznych
- Ochrona konsumenta w erze cyfrowej
- Powództwa przedstawicielskie
- Doręczenia elektroniczne – nowe obowiązki przedsiębiorców
- Ostatnie postępowania i decyzje Prezesa UOKiK
Grupa docelowa:
Wydarzenie skierowane jest do pracowników takich działów jak:
- prawny
- compliance
- regulacji
- zgodności
- obsługi klienta
Zapraszamy także przedstawicieli kancelarii prawnych oraz wszystkie inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 14.03.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 14.03.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Relacje z konsumentem w dobie cyfryzacji i współczesnych wyzwań prawnych „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2395 zł + 23% VAT do 17.02.2025 r.
-
2795 zł + 23% VAT do 14.03.2025 r.
-
3195 zł + 23% VAT po 14.03.2025 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 02.04.2025 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Relacje z konsumentem w dobie cyfryzacji i współczesnych wyzwań prawnych (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 14.03.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 14.03.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Ochrona konsumenta - kluczowe wyzwania w środowisku cyfrowym
- Dark Patterns – przeciwdziałanie zwodniczym interfejsom w praktyce decyzyjnej Prezesa UOKiK
- Transparentność cen w e-commerce – wdrożenie Dyrektywy Omnibus pod lupą
Katarzyna Racka
BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy sp.k.
Katarzyna Racka, Radca Prawny, Partner, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy sp.k.
W latach 2006-2018 związana z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK), gdzie ostatnio pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Ochrony Konkurencji. Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie konkurencji, zagadnieniach związanych z e-commerce, rynkami regulowanymi, w szczególności telekomunikacyjnym, FMCG, umowami dystrybucyjnymi, przewagą kontraktową w sektorze rolno-spożywczym, a także procedurą administracyjną i sądowo-administracyjną. Doświadczenie zdobywała prowadząc administracyjne postępowania wyjaśniające i antymonopolowe oraz sądowe, m.in. w sprawach z odwołań od decyzji Prezesa UOKIK, organizując i biorąc udział w przeszukaniach i kontrolach przedsiębiorców prowadzonych przez UOKIK oraz Komisję Europejską, działając w grupach roboczych Europejskiej Sieci Konkurencji (European Competition Network), w tym pracując m.in. nad zmianami Modelowego Programu Leniency (programu łagodzenia kar).Brała również udział w pracach dotyczących krajowych i unijnych aktów legislacyjnych, np. ustawy o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji czy Rozporządzenia PE i Rady UE w sprawie nieuzasadnionego blokowania geograficznego.
Weronika Herbet - Homenda
BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy sp.k.
Weronika Herbet - Homenda, Associate, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy sp.k.
Doktorantka w Katedrze Prawa Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie ochrony konkurencji i konsumentów, ze szczególnym uwzględnieniem branży e-commerce oraz sektora telekomunikacyjnego. W ramach praktyki zawodowej zajmuje się również zagadnieniami z zakresu prawa handlowego i cywilnego. Absolwentka Wydziału Prawa UW, uczestniczka studiów podyplomowych Prawo Konkurencji w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Autorka oraz współautorka licznych publikacji naukowych oraz popularnonaukowych. Uczestniczka i współorganizatorka polskich oraz międzynarodowych konferencji naukowych.
10:00
Przerwa
10:10
Greenwashing i Social Washing – jak przedsiębiorcy muszą komunikować działania proekologiczne i społeczne
- Fałszywe deklaracje społeczne i ekologiczne – jak je rozpoznać?
- Charakterystyka greenwashingu i social washingu – czym są i dlaczego szkodzą?
- Kluczowe zasady transparentnej i rzetelnej komunikacji działań proekologicznych i społecznych
- Zakazane praktyki w kontekście greenwashingu i social washingu – przegląd działań uznanych za nieuczciwe
- Odpowiedzialność przedsiębiorstw i kadry zarządzającej za greenwashing oraz social washing według wytycznych UE
- Metody ograniczające ryzyka związane z greenwashingiem i social washingiem
Dr Katarzyna Menszig-Wiese
Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy
Dr Katarzyna Menszig-Wiese, LL.M, Radca Prawny, Managing Associate, Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy
Posiada przeszło 10-letnie doświadczeniem zawodowe zdobyte w renomowanej Kancelarii. Specjalizuje się w prawie konkurencji i konsumentów. Doradza przedsiębiorcom i reprezentuje ich w postępowaniach przed Prezesem UOKiK. Odbyła staż w Komisji Europejskiej w Brukseli. Aktywnie angażuje się w pracę naukową – jest autorką artykułów, komentarzy, prowadzi też gościnnie wykład dotyczący styku prawa konkurencji i prawa nowych technologii.
11:40
Przerwa
12:30
Nowe przepisy bezpieczeństwa produktów – jak wdrożyć GPSR w praktyce?
- Wymagania wynikające z Rozporządzenia GPSR 2023/988
- W jaki sposób GPSR zmienia standardy ochrony produktów na rynku oraz jaki wpływ ma na konsumentów
- Obowiązki producentów, importerów, dystrybutorów i sprzedawców – wielopoziomowa kontrola
- Monitorowanie i wyeliminowanie ryzyka – dobre praktyki w zakresie stosowania GPSR
Iwona Kacprzak
Eversheds Sutherland
Iwona Kacprzak, Radca prawny, Associate, Eversheds Sutherland
Jest radcą prawnym w zespole Commercial w polskim biurze Eversheds Sutherland.
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym. Specjalizuje się w zagadnieniach regulacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony praw konsumentów. Doradza klientom działającym w branżach, w których swoboda umów jest ograniczona, takich jak e-commerce, zbiorowe zaopatrzenie w wodę, telekomunikacja. Jej zainteresowania zawodowe skupiają się wokół tworzenia równowagi w relacjach B2C – ma wieloletnią praktykę w przygotowywaniu wzorców umownych, regulaminów lub wewnętrznych procedur. Łączy doświadczenie w sprawach konsumenckich z zagadnieniami środowiskowymi, przede wszystkim związanymi z gospodarką obiegu zamkniętego i zrównoważonym rozwojem.
14:00
Przerwa
14:15
Sztuczna inteligencja w relacjach z konsumentami
- Sztuczna inteligencja i jej możliwości w budowaniu trwałych relacji z klientami
- AI Act i ochrona konsumenta – jakie wyzwania wiążą się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w relacjach z konsumentami
dr Michał Mostowik
Deloitte Legal
dr Michał Mostowik, Managing Associate, Deloitte Legal
Michał jest adwokatem, Managing Associate w zespole doradztwa regulacyjnego dla sektora finansowego i FinTech. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze instytucji finansowych, firm technologicznych oraz dostawców infrastruktury sektora finansowego. Specjalizuje się w prawie rynków finansowych, nowych technologii i regulacjach dotyczących danych. Wspierał klientów przy wdrażaniu oraz audytowaniu innowacyjnych rozwiązań i kluczowych regulacji (w tym PSD2, GDPR, AML). Doradzał instytucjom finansowym w relacjach z nadzorcami (KNF, NBP, UODO i UOKIK) oraz w sprawach regulacyjnych, w szczególności w obszarze usług płatniczych (w tym zasad organizacji kartowych), kredytowych, bankowości elektronicznej, outsourcingu i ochrony danych. Kierował projektami z obszaru open bankingu, biometrii w sektorze finansowym, data governance, tożsamości elektronicznej i działalności transgranicznej. Jest wiceliderem podgrupy ds. ram polityki w ramach Grupy Roboczej ds. AI przy Ministerstwie Cyfryzacji. Michał jest doktorem prawa (Uniwersytet Jagielloński), ukończył program Certificate in American Law na UC Berkeley oraz szkołę prawa niemieckiego. Otrzymał wyróżnienia w międzynarodowym rankingu The Legal 500 EMEA w kategoriach Telekomunikacja, Media i Technologie (2021, 2022) oraz Bankowość i Finanse (2022) jako „znakomity prawnik technologiczny z dużym doświadczeniem w doradztwie w kwestiach bankowości elektronicznej”.
15:15
Przerwa
15:25
Sektor e-commerce i usługi cyfrowe - zapewnianie dostępności dla określonych grup społecznych
- Wymagania wynikające z Europejskiego aktu dostępności dla osób z niepełnosprawnościami (EAA)
- Kluczowe założenia ustawy implementującej EAA w polskim porządku prawnym
- Najważniejsze założenia planowanej ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie
- Wymagania dotyczące produktów cyfrowych skierowanych do dzieci i młodzieży
16:25
Zakończenie I dnia
Dzień 2
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Ochrona konsumenta w erze cyfrowej - nowe wyzwania i możliwości w świetle DSA (Akt o usługach cyfrowych)
- Wymagania dotyczące udostępniania informacji na temat działania algorytmów
- Obowiązki platform w zakresie usuwania treści naruszających prawo
- Procedury postępowania w przypadku wykrycia treści niezgodnych z prawem
- Naruszenia przepisów DSA i ich skutki prawne
Krzysztof Witek
Kancelaria Schoenherr
Krzysztof Witek, Adwokat, Kancelaria Schoenherr
Specjalizuje się w prawie ochrony konkurencji, zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, prawie karnym gospodarczym i rozwiązywaniu sporów. Doradza czołowym polskim przedsiębiorcom m.in. z branży FMCG, energetycznej i bankowej w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. Reprezentuje klientów w postępowaniach przed Prezesem UOKiK. Prowadzi sprawy karne gospodarcze dotyczące tzw. white-collar crimes, reprezentując zarówno oskarżonych, jak i pokrzywdzonych przedsiębiorców.
Ma doświadczenie w prowadzeniu postępowań z zakresu ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa przed organami ścigania i sądami powszechnymi. Reprezentował klientów w sprawach dotyczących m.in. przestępstw niegospodarności menedżerskiej, przekroczenia uprawnień funkcjonariuszy publicznych, zarzutów korupcyjnych i pokrzywdzenia wierzycieli. Prowadził też sprawy o ochronę dobrego imienia przedsiębiorców (w tym na drodze karnej). Doradzał w sporach dotyczących oznaczeń produktów wprowadzających klientów w błąd, utrudniania dostępu do rynku i nieuczciwej reklamy. Wspierał przedsiębiorców w postępowaniach przed Prezesem UOKiK z zakresu naruszeń zbiorowych interesów konsumentów, nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej, porozumień ograniczających konkurencję i nadużywania pozycji dominującej.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz w kancelariach zajmujących się prawem konkurencji i prawem karnym gospodarczym.
Autor artykułów naukowych oraz komentarzy do mediów dotyczących bieżących wydarzeń z dziedziny prawa ochrony konkurencji i konsumentów.
10:30
Przerwa
10:40
Powództwa przedstawicielskie – narzędzia ochrony ogólnych interesów konsumentów
- Podstawa prawna powództw przedstawicielskich w polskim i unijnym systemie prawnym
- Zakres stosowania powództw przedstawicielskich – jakie sprawy mogą być objęte postępowaniem?
- Rola organizacji konsumenckich i innych podmiotów w inicjowaniu powództw zbiorowych
- Jak przedsiębiorstwa mogą przygotować się na potencjalne powództwa przedstawicielskie?
Maciej Majewski
Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy
Maciej Majewski, Adwokat, Senior Associate, Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy
Adwokat przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Krakowie. Z wyróżnieniem ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego praca magisterska poświęcona ochronie prawnej baz danych została nagrodzona w XIV edycji konkursu Urzędu Patentowego na najlepszą pracę naukową na temat własności intelektualnej. Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie własności intelektualnej, prawie zwalczania nieuczciwej konkurencji, ochronie konkurencji i konsumentów oraz prawie cywilnym. Autor licznych publikacji, w szczególności z zakresu prawa ochrony konkurencji i konsumentów.
11:40
Przerwa
12:30
Doręczenia elektroniczne – nowe obowiązki przedsiębiorców
- Nowelizacja ustawy o doręczeniach elektronicznych i obowiązki przedsiębiorców z niej wynikające
- Proces dostosowawczy podmiotów publicznych do wymogów cyfryzacji korespondencji
- Wyzwania związane z cyfryzacją korespondencji oraz przykłady wdrożeń
13:30
Przerwa
13:40
Ostatnie postępowania i decyzje Prezesa UOKiK dotyczące praktyk naruszających prawa konsumentów
- Najnowsze orzeczenia i interpretacja przepisów prawa konsumenckiego
- Trendy w orzecznictwie sądowym dotyczącym ochrony konsumentów – przegląd najnowszych wyroków TSUE
- Analiza konkretnych przypadków naruszeń i ich skutków dla przedsiębiorców
- Polityka działań Prezesa UOKiK w obliczu współczesnych wyzwań w ochronie konsumentów
Monika Jurkiewicz
Kancelaria Jurkiewicz
Monika Jurkiewicz, , Kancelaria Jurkiewicz
15:00
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
Kontakt w sprawach merytorycznych