Informacje o wydarzeniu
Chcesz stworzyć prezentacje online, które naprawdę angażują i zachwycają?
Chcesz przyciągnąć uwagę swojej publiczności i zatrzymać ją na dłużej?
Pomożemy Ci to zrobić!
Nasze szkolenie to idealna okazja, aby podnieść swoje umiejętności na wyższy poziom! Sprawisz, że Twoje wystąpienia będą nie tylko profesjonalne, ale też technicznie doskonałe.
Nauczysz się, jak skutecznie przyciągać i utrzymywać uwagę swoich odbiorców, stosując sprawdzone techniki angażowania oraz różnorodne triki prezentacyjne.
Odkryjesz, jak tworzyć slajdy, które nie tylko przyciągają wzrok, ale także wspierają Twoje przesłanie, bazując na najnowszych trendach i praktycznych wskazówkach.
Co zyskasz?
- Profesjonalizm na najwyższym poziomie– Dowiesz się, jak dobrać i skonfigurować sprzęt, aby Twoje prezentacje online były technicznie doskonałe, a Twój przekaz brzmiał i wyglądał profesjonalnie.
- Zwiększenie zaangażowania odbiorców– Poznasz sprawdzone techniki, które skutecznie przyciągną i utrzymają uwagę Twojej publiczności, dzięki czemu Twoje prezentacje będą nie tylko informacyjne, ale także inspirujące.
- Mistrzowskie slajdy– Nauczysz się tworzyć slajdy, które są nie tylko estetyczne, ale też funkcjonalne, wspierając Twój przekaz i zwiększając siłę oddziaływania Twojej prezentacji.
- Pewność siebie w wystąpieniach online– Dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom zyskasz pewność siebie w prowadzeniu prezentacji, co przełoży się na większą skuteczność w przekazywaniu treści.
- Inspiracje i praktyczne wskazówki – Otrzymasz dostęp do najlepszych praktyk i przykładów, które zainspirują Cię do dalszego doskonalenia swoich umiejętności prezentacyjnych, pozwalając Ci wyróżnić się w świecie online.
Dla kogo?
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy specjalistów, menedżerów, kadrę kierowniczą oraz osoby, których charakter pracy wiąże się z koniecznością przygotowywania prezentacji.
Trener:
Piotr Garlej
Nazywam się Piotr Garlej i jestem ekspertem komunikacji biznesowej. Co to znaczy?
Znaczy to, że szkolę, doradzam i tworzę szeroko pojętą komunikację biznesową. Szkolę z efektywnej komunikacji, prezentacji, wizualizacji danych, storytellingu i wystąpień publicznych. Szkolę z takich narzędzi jak PowerPoint i Google Slides.
Mój styl? Wyrazista prostota, inspirowana takimi mistrzami jak Steve Jobs, Jeff Bezos, Winston Churchill, Mahatma Ghandi, Cyceron czy Demostenes.
Jestem założycielem Studia Prezentacji – agencji projektowania profesjonalnych slajdów. Pod nazwą SlideFormation tworzymy prezentacje multimedialne dla firm z całego świata. Jestem wykładowcą na Uniwersytecie Collegium Civitas w Warszawie i członkiem Presentation Guild – największego na świecie stowarzyszenia zrzeszającego ekspertów prezentacji. Jako mentor prezentacji pomagam założycielom firm w największym akceleratorze start upów na świecie, Founder Institute. Współpracuję też z Polską Akademią Nauk i doradzam naukowcom, jak przygotować się do prezentacji przed komisjami grantowymi European Research Council. Miałem okazję dwukrotnie wystąpić na scenach TEDx.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 07.10.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 07.10.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Perfekcyjna prezentacja online: narzędzia, slajdy i uwaga publiczności „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 495 zł + 23% VAT do 07.10.2024 r.
-
1 695zł + 23% VAT po 07.10.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 25.10.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Perfekcyjna prezentacja online: narzędzia, slajdy i uwaga publiczności (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 30.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 30.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
Dzień 1
9:00
Logowanie na platformę
9:00
Technikalia dobrej prezentacji online
- Wybór narzędzi i platformy
- Audio – jaki mikrofon i jak skonfigurować
- Obraz – ustawienie kamery i kadru
- Kadrowanie i tło za plecami
10:30
Przerwa
10:45
Jak skutecznie pobudzać uwagę odbiorców
- Skuteczne techniki angażowania odbiorców
- Budowanie różnorodnego repertuaru prezentacyjnego
- Proste triki na pobudzenie uwagi publiczności
12:00
Przerwa
12:30
Jak stworzyć dobre slajdy do prezentacji online
- Przykłady dobrych i złych slajdów
- Najnowsze trendy w tworzeniu profesjonalnych prezentacji
- Triki PowerPointa poprawiające estetykę slajdów i przyspieszające pracę
- Formatowanie elementów graficznych
13:45
Inspiracje
- Dobre praktyki tworzenia skutecznych prezentacji online
- Modyfikacja slajdów “na żywo”
15:00
Zakończenie
Piotr Garlej
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
Zofia Bernat
Coordination Specialist, Junior Trainings Organization Specialist
Coordination Department
+48 575300528 z.bernat@mmcpolska.pl