Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Udział w warsztacie pozwala na zapoznanie się ze współczesnymi wyzwaniami i możliwościami, z którymi mierzą się na co dzień prawnicy oraz kancelarie prawne w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sukces kancelarii zależy nie tylko od wiedzy merytorycznej, ale także od umiejętności adaptacji do nowoczesnych technologii, skutecznego zarządzania i budowania silnych relacji z klientami. Warsztat to praktyczne kompendium wiedzy dla prawników, którzy chcą rozwijać swoją kancelarię i dostosować się do nowych realiów rynkowych.
To wydarzenie to nie tylko wiedza, ale także inspiracja do zmian i wdrażania nowych strategii, które pozwolą kancelarii skutecznie rozwijać się i budować przewagę konkurencyjną.
Główne zagadnienia:
- AI i LegalTech – praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy
- Cyberbezpieczeństwo w kancelarii prawnej
- Adaptacja do współczesnych realiów i dynamicznych trendów rynkowych
- Wdrożenie value-based pricing w kancelarii
- Współpraca z zewnętrzną kancelarią z perspektywy in-house’a
- Granica między doradztwem prawnym a biznesowym
- Komunikacja klientocentryczna i wystąpienia publiczne
- Budowanie marki osobistej w branży prawniczej
- Jak w 15 krokach wybrać skuteczny system do zarządzania kancelarią?
Grupa docelowa:
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy:
- Kancelarie prawne, które chcą wdrożyć nowoczesne technologie, zwiększyć efektywność zarządzania i konkurencyjność na rynku
- Prawników prowadzących własne kancelarie, którzy chcą efektywniej zarządzać swoim biznesem
- Prawników in-house, którzy współpracują z kancelariami zewnętrznymi i chcą skuteczniej dostosować strategię współpracy
- Menedżerów kancelarii, którzy chcą skutecznie budować markę, aby wyróżnić się na tle konkurencji
- Radców prawnych i adwokatów, którzy chcą rozwijać kompetencje biznesowe i technologiczne
- Prawników zainteresowanych budowaniem swojej marki osobistej i doskonaleniem umiejętności komunikacyjnych
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 10.04.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 10.04.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Kancelaria przyszłości – zarządzanie, cyfryzacja i marketing w branży prawniczej „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
1995 zł + 23% VAT do 17.03.2025 r.
-
2395 zł + 23% VAT do 10.04.2025 r.
-
2795 zł + 23% VAT po 10.04.2025 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 14.05.2025 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Kancelaria przyszłości – zarządzanie, cyfryzacja i marketing w branży prawniczej (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 10.04.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 10.04.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
AI i LegalTech – praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy
- Automatyzacja procesów w kancelarii
- Wpływ AI na modele biznesowe kancelarii
- Narzędzia LegalTech do zarządzania organizacją i rozliczeniami
- Wykorzystanie danych i analityki w zarządzaniu
- Wyzwania etyczne i prawne związane z AI w zawodzie prawnika
10:30
Przerwa
10:45
Cyberbezpieczeństwo w kancelarii prawnej – kluczowe strategie ochrony danych i minimalizacji ryzyka
- Najczęstsze zagrożenia cybernetyczne w kancelariach
- Środki techniczne i organizacyjne dla ochrony danych
- Wdrażanie polityki bezpieczeństwa i procedur dla pracowników
- Odpowiedzialność prawna i regulacje dotyczące cyberbezpieczeństwa
- Zarządzanie incydentami i plan reagowania na naruszenia
12:15
Przerwa
12:30
Zarządzanie kancelarią – adaptacja do współczesnych realiów i dynamicznych trendów rynkowych
- Struktura organizacyjna kancelarii w erze digitalizacji
- Efektywne zarządzanie zespołem i workflow
- Work-life balance w nowoczesnej kancelarii – jak zarządzać czasem pracy zespołu
13:45
Przerwa lunchowa
14:30
Wdrożenie value-based pricing w kancelarii – konsekwencje dla przychodów i relacji z klientami
- Różnice między tradycyjnym a wartościowym modelem wyceny usług
- Jak dopasować strategię cenową do klienta i rynku?
- Transparentność i komunikacja w modelu value-based pricing
- Wpływ na rentowność kancelarii i satysfakcję klientów

Piotr Chodosz
Rentowna Kancelaria
Piotr Chodosz, Doradca Biznesowy, Rentowna Kancelaria
Piotr Chodosz jest strategicznym doradcą biznesowym, specjalizującym się w rozwoju kancelarii prawnych i firm świadczących usługi profesjonalne. Z branżą doradczą związany jest od ponad 6 lat, w tym poprzednio jako ekspert Wolters Kluwer, a obecnie jako założyciel marki Rentowna Kancelaria. Jego ekspertyza koncentruje się na sześciu kluczowych obszarach: efektywnym zarządzaniu czasem, planowaniu strategicznym, marketingu, optymalizacji procesów organizacyjnych, rozwoju sprzedaży oraz personal brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn. Metodologia pracy Piotra Chodosza opiera się na kompleksowym podejściu do rozwoju biznesu, gdzie poprzez pogłębioną analizę, aktywne słuchanie i strategiczne doradztwo, wspiera właścicieli kancelarii w osiąganiu dojrzałości operacyjnej i zwiększaniu rentowności ich działalności. Współpracuje głównie z partnerami zarządzającymi oraz właścicielami małych i średnich kancelarii, pomagając im w transformacji biznesowej.
15:45
Zakończenie I dnia
Dzień 2
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Współpraca z zewnętrzną kancelarią z perspektywy in-house’a
- Oczekiwania działów prawnych wobec kancelarii zewnętrznych
- Efektywna komunikacja i zarządzanie projektami prawno-biznesowymi
- Pułapki i najczęstsze problemy w relacjach in-house – kancelaria
- Jak budować długofalową współpracę?

Iga Iwulska
Polish In-house Lawyers Association PILA
Iga Iwulska, Prezes Zarządu, Polish In-house Lawyers Association PILA
Top 25 Women Lawyers in Business by Forbes 2024. Prezes Zarządu PILA Polish In-House Lawyers Association. Kluczowe doświadczenie zawodowe zdobywała kierując działem prawnym w „Dino Polska” S.A czy SATOIA S.A. oraz jako prawnik w Najwyższej Izbie Kontroli. Wykładowca akademicki. Kierownik studiów podyplomowych „Rynek nieruchomości. Prawo i praktyka” na Uniwersytecie SWPS. Autorka licznych publikacji naukowych, mentorka prawników in-house.
10:15
Przerwa
10:30
Granica między doradztwem prawnym a biznesowym – rola prawnika jako doradcy w rozwiązaniach biznesowych
- W jakim stopniu prawnik może angażować się w decyzje biznesowe?
- Etyka a doradztwo strategiczne dla klientów
- Jak skutecznie balansować między rolą prawnika a doradcy biznesowego?
- Case study: prawnik jako partner biznesowy
11:45
Przerwa
12:00
Komunikacja klientocentryczna i wystąpienia publiczne – miękkie umiejętności w codzienności prawnika
- Jak budować zaufanie i autorytet dzięki komunikacji?
- Jak tłumaczyć złożone zagadnienia, żeby były zrozumiałe dla klienta?
- Jak pomóc odbiorcy zapamiętać najważniejsze rzeczy, które chcemy mu przekazać?
- Jak przygotować się do prawniczych wystąpień publicznych?

Tomasz Racki
Orathor
Tomasz Racki, Prawnik, Orathor
Tomasz Racki – człowiek za to wszystko odpowiedzialny w Orathor.
Prawnicze doświadczenia połączyłem z pasją – przemawianiem i szkoleniami, które robię pod szyldem Orathor.
Pomagam prawniczkom i prawnikom stresować się mniej, mówić z pewnością siebie i tłumaczyć prawo prościej – tak, żeby dostarczali klientom wartość w najlepszej formie.
Na moich szkoleniach indywidualnych i zespołowych było kilkuset prawników. Warsztaty prowadziłem m.in. dla Booksy, ORA Warszawa, OIRP Poznań, Peak Legal, Małecki Legal, Staniek & Partners, CORE Law.
W podcaście Nie Tylko Orathor wyciągam protipy od moich gości, którzy chętnie dzielą się doświadczeniem i kuchnią prawniczego warsztatu.
Wygrałem Konkurs Krasomówczy w ORA Warszawa. Trochę wcześniej zostałem Mistrzem Polski w Debatach Parlamentarnych (novice).
Wiem, że prawnik musi dobrze gadać.
13:00
Przerwa lunchowa
13:45
Budowanie marki osobistej w branży prawniczej - jak wyróżnić się na tle konkurencji?
- Czym jest marka osobista i dlaczego jest ważna dla prawnika?
- Personal branding, czyli jak być widocznym
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
- Media społecznościowe w promocji ekspertów
- Dobre i złe praktyki
- Czy warto się reklamować?

Imię Naziwsko
GAJEWSKA PR i Marketing Prawniczy
Imię Naziwsko, Właściciel, GAJEWSKA PR i Marketing Prawniczy
Od 15 lat pomaga prawnikom w budowaniu wizerunku i promocji ich usług. W ramach własnej agencji specjalizującej się w marketingu usług prawniczych prowadzi działania takie jak:
tworzenie strategii marketingowych dla kancelarii prawnych, komunikacja marketingowa i content, w tym social media, budowanie wizerunku i PR ekspercki, media relations, współpracę z partnerami zewnętrznymi kancelarii prawnych i rankingi prawnicze. Swoją wiedzą dzieli się w artykułach oraz na szkoleniach poświęconych różnym aspektom marketingu prawniczego.

Marta Kurdek
GAJEWSKA PR i Marketing Prawniczy
Marta Kurdek, Marketing Manager, GAJEWSKA PR i Marketing Prawniczy
Wspiera prawników i kancelarie w skutecznej komunikacji online. Pomagam budować silny wizerunek ekspertów i firm prawniczych, zarządzając kanałami social media stronami internetowymi oraz content marketingiem. Tworzy strategie, prowadzi kampanie i doradza, jak wyróżnić się w cyfrowym świecie.
Swoją wiedzą dzieli w artykułach, szkoleniach i warsztatach, ucząc, jak efektywnie wykorzystać social media do budowania marki osobistej i firmowej. Podpowiadam, jak angażować społeczność i tworzyć wartościowe treści.
14:45
Przerwa
15:00
Jak w 15 krokach wybrać skuteczny system do zarządzania kancelarią?
- Jak przygotować proces wyboru programu dla kancelarii?
- W jaki sposób zidentyfikować realne potrzeby zespołu wobec narzędzi?
- Skuteczne testowanie różnych programów – jak to zrobić, aby nie sparaliżować bieżącej działalności kancelarii
- Ocena produktu i ocena dostawcy – czyli na co zwracać uwagę w obu obszarach
- Najczęstsze błędy podczas wdrożeń – nauka na czyiś błędach

Krzysztof Ogorzałek
Mecenas.iT
Krzysztof Ogorzałek, Wiceprezes Zarządu, Mecenas.iT
Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o., która od 2006 roku specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych oraz usługach IT dla branży prawnej, finansowej oraz zarządców nieruchomości. Współtwórca takich marek jak: Mecenas.iT, Syndyk.iT ( https://mecenasit.pl/o-nas/ ). Pomysłodawca i współtwórca szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT m.in. dla branży prawnej pod Patronatem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od 2014 roku do czerwca 2021 roku Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, największego i najstarszego w Polsce Stowarzyszenia zrzeszającego firmy rodzinne. Obecnie pełni funkcję Członka Krajowej Rady Programowej.
W swoim życiu pracował nie tylko w sektorze IT, ale także jako manager koncertowy odpowiadał za logistykę i finanse koncertów i tras koncertowych dla różnych polskich artystów m.in, Natalia Lesz, Taraka, Zespół Bartka Wrony czy z zespołów rockowych np. Zespół KOKA. Współtwórca akcji Podaj Rękę Ukrainie (w ponad 400 rozgłośniach radiowych w tym samym momencie w całej Europie o godzinie 17.15 czasu ukraińskiego, została odegrana piosenka „Podaj Rękę Ukrainie”). 9 lutego 2014 roku zespół Taraka zagrał na scenie Majdanu https://www.youtube.com/watch?v=KJFnr_Ajv3w , a piosenka ta do dziś gości w stacjach radiowych na Ukrainie czasem nazywana jednym z hymnów Majdanu.
Prywatnie pełni także czynną służbę w Straży Pożarnej w Nadarzynie. Za służbę tę otrzymał „Perłę Gminy Nadarzyn” nagrodę przyznawaną przez samorząd Gminy Nadarzyn.
Zainteresowania: piłka nożna, polityka, działalność charytatywna.
15:45
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa

Kontakt w sprawach merytorycznych
