![Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści](/cache/img/contentmarketing-d86aa5.jpg)
Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż, Marketing i PR
Tagi: content marketing | web-writing | SEO | direct response | reklama natywna
Data: 29.10.2021r.
Program
Logowanie na platformę
Blok I Content Marketing krok po kroku
Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
- Budowanie strategii content marketingowej od A do Z
- Profil odbiorcy – segmentacja, persony i ich motywacje
- Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
- Typy contentu w zależności od celu – od brandingu do sprzedaży
- Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
- Inbound versus Outbound marketing – wady i zalety
- Content Marketing w działaniach brandingowych (wizerunek, ruch, lojalność) – przykłady z Polski i ze świata
- Content Marketing w działaniach direct response (leady, sprzedaż) – przykłady B2C i B2B
Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
- 10 skutecznych sposobów na promocję własnych treści – kryteria wyboru w zależności od rodzaju contentu i kosztów
- Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
- Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń?
- SEO a content marketing – jak wspierać pozycjonowanie z wykorzystaniem treści?
- Newslettery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
- Content w social media a platformy społecznościowe (FB, YT)
- Reklama natywna jako przykład aktywności CM
Ćwiczenie praktyczne – mini-kampania content marketingowa
Przerwa
Blok II Web-writing i copywriting w projektach online
Praktyka redagowania treści
- Krótko czy długo? – jak pisać w sieci w zależności od celu?
- Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy”
- Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w internecie
- Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst) – jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
- Układ i formy informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo ?
- Elementy komunikacji z wykorzystaniem perswazji i neuromarketingu – jak skłaniać do podjęcia pożądanej akcji i zwiększania konwersji?
- Redaktor jako specjalista SEO on-page – jak pisać by tekst był dobrze pozycjonowany w Google?
Ćwiczenia praktyczne – redagowanie informacji na potrzeby projektów online
Przerwa
Blok III Pomiar skuteczności contentu online
- Audyt treści – jak weryfikować skuteczność redagowanych treści?
- Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu?
- Role i funkcje w ramach strategii content marketingowej
- Estymacja efektywności działań – od CPV do ROI
Zakończenie
![](https://mmcpolska.pl/cache/img/arturmaciorowski-f1676e.jpg)
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Opis wydarzenia
Rynek dzisiaj wymaga tworzenia contentu, który zaangażuje potencjalnych klientów do wspólnego działania. Dowiedz się, jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści.
Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy z uwzględnieniem praktycznych ćwiczeń.
Główne zagadnienia:
- Budowanie strategii content marketingowej od A do Z
- Typy contentu w zależności od celu – od brandingu do sprzedaży
- Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
- Newsletery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
- Elementy komunikacji z wykorzystaniem perswazji i neuromarketingu – jak skłaniać do podjęcia pożądanej akcji i zwiększania konwersji?
- Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w internecie
Grupa docelowa:
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób zajmujących się content marketingiem, a zwłaszcza działów: Digital marketingu, Public Relations, Marketingu. Zapraszamy Dyrektorów, Managerów i specjalistów związanych z e-marketingiem.
Kontakt w sprawie uczestnictwa:
![](https://mmcpolska.pl/upload/2020-09-24/aza2.jpg)
Alicja Zadroga
Sales Director
Knowledge Brokers Department
M: +48 791 989 883
e-mail: a.zadroga@mmcpolska.pl
Kontakt w sprawach merytorycznych:
![](https://mmcpolska.pl/upload/2021-07-22/weronika.jpg)
Weronika Marusińska
Coordination Specialist
Coordination Department
M: +48 535 900 926
e-mail: w.marusinska@mmcpolska.pl
JESTEŚMY ONLINE
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 8.10.2021 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 8.10.2021 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
595 zł + 23% VAT do 8.10.2021 r.
-
795 zł + 23% VAT po 8.10.2021 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 29.10.2021 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 8.10.2021 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 8.10.2021 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Prowadzący
![Artur Maciorowski](/cache/img/arturmaciorowski-f1676e.jpg)
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
ZAUFALI NAM
![](/cache/img/pqgris_filec5c1933597503374356c28f54e941219.jpg-5eed86.jpg)
![](/cache/img/pqgre9_filea5f7231760569440bc213f6fa2639cb9.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgre9_file89cd0027758700930e0e0f875f87e572.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgre9_file34d5f9eac6cd420f1d8d32710dc45168.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgre9_file3e6145c48f94c7e6a3676e42e34ada0c.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrea_filed85653efeb2919474082aaebc342d045.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrea_file6022dabc6f922ba0cd8c49dfb7bb1b81.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc1_filecf007d3206a875dfa492f176ccec1ed5.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc1_file3a1916268cab0586a9a4986bcf2f09a1.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc2_file8ff1856c41c0b97cdb7d1a916abb25c0.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc1_fileb5ed5071664b6dec45d2a10c9ad6a0ff.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc2_filef58ae8ab02fb7baa3c7843cca43736b7.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc2_file843ab76fd054a457a20c404aac64ebf1.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc2_file75a66ebd7600630621b77dc60a09e166.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc2_filec56cfe4e3058d53ce0710e4730de8b32.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc3_file369c6913c3621a7f66620e5749edf99e.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc3_filec814ae48783ab09e7ce4a6c2ca413165.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc4_file79a2870667215c71eb76e3be2602ed5f.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc3_fileead9a817f4fee3055dc6351067eb282b.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc3_file11985284dda2cb2c6bfe049b619df1c4.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc3_file3c3bb6926d72a2b4b3704d3d713c3a50.png-5eed86.png)
![](/cache/img/evershedssutherlandn-5eed86.jpg)
![](/cache/img/pqgrc4_fileb0c97f51d6450bcfe5bc9cb3695e413a.png-5eed86.png)
![](/cache/img/pqgrc4_filefcee31e8f6ca95047389927e857de02e.png-5eed86.png)