Skip to content Skip to footer
Koszyk 0 items - 0.00zł 0
Koszyk 0 items - 0.00zł 0

Poznaj nasz zespół

Jesteśmy organizatorem najwyższej jakości spotkań biznesowych w Polsce. Nasze kongresy, warsztaty i szkolenia gromadzą kadrę menadżerską, przedstawicieli zarządów kluczowych firm oraz specjalistów z niemal wszystkich dziedzin. Każde z wydarzeń stanowi nie tylko platformę wymiany doświadczeń, ale także doskonałą możliwość do tego, by nawiązać efektywną współpracę m.in. z cenionymi przedsiębiorcami i reprezentantami administracji publicznej. Jesteśmy członkiem Pracodawców RP. Od 2011 roku nasza spółka notowana jest na giełdzie New Connect. Specjalizujemy się w tworzeniu kongresów z zakresu nowych technologii dedykowanych sektorom finansów, ubezpieczeń, handlu, energetyki i public. Od kilkunastu lat realizujemy projekty, które stały się platformą spotkań i wymiany doświadczeń pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku. Poruszamy się w obszarach m.in. bankowości i fintech, transformacji energetycznej, smart city, retailu i e-commerce, data i AI oraz bezpieczeństwa. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu specjalistów. Wielu z nich pracuje z nami od wielu lat. Stawiamy na rozwój kompetencji naszych pracowników, zarówno od strony merytorycznej, jak i operacyjnej.

Piotr Zesiuk
Prezes Zarządu
Aneta Pernak
Wiceprezes Zarządu

Współpraca partnerska

Tomasz Petruk
Vice Director Business Development Department T: +48 883 784 084

Sprzedaż uczestnictw

Alicja Zadroga
Sales Director Knowledge Brokers Department T: +48 791 989 883

Merytoryka kongresów

Monika Nowak
Director Flagship Events Department T: +48 530 662 013

Merytoryka warsztatów

Julianna Bukowska
Team Leader Workshops Department T: +48 531 000 792

Organizacja i logistyka

Nina Kuberska
Director Event Planning & Logistics Department T: +48 530 417 662

Marketing i media

Ewa Gucik
Marketing Manager Marketing Department T: +48 535 200 840

Zaufali nam: