Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Warsztaty te to intensywny, dwudniowy program, skupiony na kluczowych tematach, które kształtują współczesne podejście do ryzyka kredytowego. Na starcie uczestnicy zdobędą aktualną wiedzę na temat obowiązków wynikających z dyrektywy CCD 2, dotyczącej kredytu konsumenckiego. Program obejmuje również praktyczne aspekty wdrażania sztucznej inteligencji w ocenie zdolności kredytowej, integrację ryzyka ESG z polityką kredytową, a także działania prewencyjne wobec fraudów i nadużyć. Eksperci omówią również decyzje UOKiK dotyczące scoringu kredytowego BIK, zarządzanie należnościami nieregularnymi w bankach w świetle aktualnej praktyki, a także ryzyko sankcji kredytu darmowego
To wyjątkowa okazja, by uporządkować wiedzę, poznać najnowsze trendy i wymienić się doświadczeniami z ekspertami oraz innymi praktykami z branży.
Główne zagadnienia:
- Ocena zdolności kredytowej na gruncie dyrektywy CCD 2 i AI Act
- Sztuczna inteligencja w ocenie ryzyka kredytowego – szanse, zagrożenia i wyzwania
- Ryzyko ESG a decyzje kredytowe – jak integrować zrównoważony rozwój z polityką kredytową?
- Ryzyko prawno-regulacyjne związane z sankcją kredytu darmowego
- Postępowania UOKiK w zakresie scoringu kredytowego BIK
- Zarządzanie należnościami nieregularnymi w bankach w świetle aktualnej praktyki
- Fraudy, KYC i prewencja w ryzyku kredytowym – jak zapobiegać nadużyciom i chronić tożsamość klienta?
Grupa docelowa:
Instytucje finansowe (banki, instytucje pożyczkowe i inne podmioty udzielające kredytów)
Zapraszamy przede wszystkim dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów:
- Prawnych
- Ryzyka / Ryzyka kredytowego
- Compliance
- Restrukturyzacji
- Produktów bankowych
- Obsługi klienta
- Adekwatności kapitałowej
- Audytu wewnętrznego
- Controllingu
- Nadzoru
Zapraszamy także wszystkie inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 26.08.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 26.08.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Zarządzanie ryzykiem kredytowym w świetle najnowszych wyzwań i regulacji „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2195 zł + 23% VAT do 25.06.2025 r.
-
2595 zł + 23% VAT do 26.08.2025 r.
-
2995 zł + 23% VAT po 26.08.2025 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 24.09.2025 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Zarządzanie ryzykiem kredytowym w świetle najnowszych wyzwań i regulacji (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 26.08.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 26.08.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
9:00
Rejestracja uczestników
9:15
Ocena zdolności kredytowej na gruncie dyrektywy CCD 2 i AI Act
- Nowe obowiązki w zakresie dokonywania oceny zdolności kredytowej wynikające z CCD 2
- Obowiązki przewidziane w AI Act dla podmiotów stosujących systemy AI wysokiego ryzyka, przeznaczone do oceny zdolności kredytowej lub ustalania scoringu osób fizycznych

dr Bartosz Wyżykowski
DLK Legal
dr Bartosz Wyżykowski, DLK Legal
Bartosz Wyżykowski jest radcą prawnym, członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Ukończył Prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył Szkołę Prawa Niemieckiego przy WPiA Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z jedną z największych organizacji pracodawców w Polsce. W latach 2016-2018 pełnił funkcję zastępcy dyrektora Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego w Biurze Rzecznika Finansowego.
Specjalizuje się w zakresie regulacji dotyczących rynku finansowego, usług płatniczych i prawa konsumenckiego, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji dotyczących kredytu konsumenckiego i kredytu hipotecznego. Prelegent na konferencjach naukowych oraz branżowych poświęconych tym zagadnieniom, a także autor publikacji w tym zakresie. Angażował się w prace legislacyjne dotyczące prawa rynku finansowego na poziomie polskim oraz unijnym.
Obsługę prawną świadczy w języku polskim, angielskim i niemieckim.
10:45
Przerwa
11:00
Sztuczna inteligencja w ocenie ryzyka kredytowego - szanse, zagrożenia i wyzwania
- Innowacyjne zastosowanie AI w prognozowaniu ryzyka kredytowego i personalizacji ofert
- Zagrożenia związane z modelowaniem ryzyka kredytowego przy pomocy AI
- Wymogi audytowe i zgodność z regulacjami (AI Act, RODO) w kontekście wdrożeń AI
- Praktyczne przypadki wdrażania AI w bankach

Aleksandra Billewicz
PwC Legal
Aleksandra Billewicz, PwC Legal
Aleksandra jest Starszą Prawniczką w zespole Regulatory w PwC Legal i posiada ponad 7-letnie doświadczenie w doradztwie regulacyjnym dla podmiotów funkcjonujących na rynku finansowym. Zajmuje się również zagadnieniami związanymi z cyberbezpieczeństwem i sztuczną inteligencją.
Aleksandra posiada doświadczenie w zakresie doradztwa podmiotom rynku finansowego w przejściu na świadczenie usług z wykorzystaniem technologii chmury obliczeniowej, w tym również w zakresie analizy zgodności istniejących procesów i procedur oraz dostosowania ich do zmian prawnych. Doradza również podmiotom finansowym w zakresie wdrożenia rozporządzenia DORA, w szczególności w zakresie relacji z zewnętrznymi dostawcami usług ICT i procedur zakupowych, a także wspiera Polską Izbę Ubezpieczeń w zakresie stworzenia standardu wdrożenia rozporządzenia.
Aleksandra realizowała projekty związane z doradztwem prawnym m.in. w zakresie wdrożenia AML, GDPR, IDD, postępowań licencyjnych dotyczących PSD2, outsourcingu, w tym outsourcingu czynności bankowych, tworzenia i negocjowania kontraktów IT, w tym analizy umów z dostawcami chmurowymi. Prowadzi również szkolenia z zagadnień dotyczących outsourcingu regulowanego, rozporządzenia DORA czy wykorzystywania w biznesie sztucznej inteligencji.

Jakub Derulski
PwC Legal
Jakub Derulski, PwC Legal
Jakub jest Starszym Prawnikiem w zespole Regulatory w PwC Legal. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w doradztwie regulacyjnym dla podmiotów funkcjonujących na rynku finansowym. Do zespołu PwC Legal dołączył w tym roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w renomowanych Warszawskich kancelariach i w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego.
W dotychczasowej praktyce zajmował się zagadnieniami związanymi z przetwarzaniem danych w sektorze finansowym i outsourcingiem, zarówno z perspektywy regulacyjnej, jak i doradztwa prawnego, asystując klientom przy przejściu na działalność w chmurze.
Brał udział w licznych wdrożeniach nowych rozwiązań technologicznych u podmiotów sektora finansowego, jak również asystował klientom w procesach licencyjnych przed KNF. Aktualnie doradza również podmiotom finansowym w zakresie wdrożenia rozporządzenia DORA.
Jakub realizował również projekty związane z doradztwem prawnym m.in. w zakresie wdrożenia AML, GDPR, czy narzędzi opartych o systemy sztucznej inteligencji przez podmioty prowadzące działalność regulowaną w sektorze finansowym. Jest członkiem Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji i twórcą rekomendacji dla sektora finansowego przygotowanymi przez grupę.
12:30
Przerwa lunchowa
13:15
Ryzyko ESG a decyzje kredytowe - jak integrować zrównoważony rozwój z polityką kredytową?
- Wytyczne EBA dotyczące zarządzania ryzykiem ESG – jak je wdrożyć w praktyce?
- Zarządzanie ryzykiem ESG dla portfeli detalicznych niezabezpieczonych
- Budowanie limitów i apetytu na ryzyko ESG z uwzględnieniem segmentów klienta i typów ekspozycji
- Uwzględnianie ryzyka ESG w kalkulacjach PD (Probability of Default) i LGD (Loss Given Default)
14:45
Przerwa
15:00
Ryzyko prawno-regulacyjne związane z sankcją kredytu darmowego
- Obowiązki informacyjne wobec konsumenta a ryzyko sankcji
- Najnowsze stanowiska UOKiK i sądów powszechnych
- Projekt nowej ustawy o kredycie konsumenckim wdrażającej CCD2 – planowane zmiany w zakresie sankcji kredytu darmowego (SKD)
- Sposoby minimalizacji ryzyka banku związanego z naruszeniami przepisów o kredycie konsumenckim

dr Dominika Rogoń
Kancelaria Radcy Prawnego dr Dominika Rogoń
dr Dominika Rogoń, Kancelaria Radcy Prawnego dr Dominika Rogoń
Radca prawny, prowadzi Kancelarię Radcy Prawnego w Krakowie. Doktor nauk prawnych (UJ); ekspertka z zakresu prawa bankowego i konsumenckiego. Od wielu lat specjalizuje się w bieżącej obsłudze prawnej banków, instytucji finansowych, instytucji pożyczkowych z sektora fintech. Posiada także dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla branży consumer finance. Prelegentka Kongresów Prawa Bankowego i Informacji oraz Kongresów Kredytu Konsumenckiego organizowanych przez Związek Banków Polskich. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa bankowego, konsumenckiego i cywilnego.
16:15
Zakończenie I dnia
Dzień 2
9:00
Rejestracja uczestników
9:15
Postępowania UOKiK w zakresie scoringu kredytowego BIK
- Studium przypadków decyzji UOKiK wobec instytucji kredytowych
- Zasady przejrzystości scoringu i obowiązki informacyjne wobec klienta
- Granice automatyzacji decyzji kredytowych a prawo konsumenta

Jakub Sadurski
Affre&Wspólnicy
Jakub Sadurski, , Affre&Wspólnicy
Adwokat, Affre i Wspólnicy sp.k.
Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie ochrony konkurencji, a także w prawie konsumenckim. Jego zainteresowania zawodowe koncentrują się w szczególności na zagadnieniach dotyczących porozumień wertykalnych. Posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorstw i sporów korporacyjnych.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył także Szkołę Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Laureat konkursu Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na najlepszą pracę magisterską dotyczącą ochrony konkurencji.
Autor eksperckich artykułów i licznych komentarzy dla Dziennika Gazety Prawnej oraz Pulsu Biznesu.
10:30
Przerwa
10:45
Zarządzanie należnościami nieregularnymi w bankach w świetle aktualnej praktyki
- Błędy banku w zarządzaniu portfelowym i indywidualnym ryzykiem kredytowym
- Przesłanki zakwalifikowania kredytu do grona wierzytelności nieregularnych
- Podstawowe ścieżki postępowania banku z wierzytelnościami nieregularnymi
- Podatkowe skutki wierzytelności nieregularnych w banku
- Typowe błędy banku w zarządzaniu należnościami nieregularnymi – ujęcie portfelowe i indywidualne

dr Krzysztof Czerkas
Ekspert ekonomiczny
dr Krzysztof Czerkas, , Ekspert ekonomiczny
Licencjonowany syndyk/doradca restrukturyzacyjny – nr. licencji Ministra Sprawiedliwości 932 .Absolwent Wydziału Finanse i Statystyka w SGPiS (obecnie SGH) oraz menedżerskich studiów podyplomowych w Copenhagen Business School (Dania). Od 1999 r. – Doktor nauk ekonomicznych (SGH).
Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie usług doradczych na rynku nieruchomości, pośrednictwa finansowego i restrukturyzacji zadłużenia przedsiębiorstw i osób fizycznych oraz usług szkoleniowych.
W latach 1992 – 2001 pracował w Powszechnym Banku Kredytowym S.A gdzie pełnił funkcje zastępcy Dyrektora Departamentu Trudnych Kredytów, Dyrektora Departamentu Restrukturyzacji a następnie Dyrektora Departamentu Finansowania Projektów Inwestycyjnych. Był członkiem Komitetu Kredytowego Powszechnego Banku Kredytowego S.A
Z BRE Bankiem Hipotecznym S.A. związany od 2001 do 2013r. Był Dyrektorem Departamentów Kredytów Komercyjnych, Dyrektorem Departamentu Zarządzania Ryzykiem Kredytowym. W latach 2009-2012 był członkiem Zarządu odpowiedzialnym za ryzyko po otrzymaniu zgody KNF. W Skarbiec TFI S.A w latach 2017-2021 był członkiem Zarządu odpowiedzialnym za fundusze aktywów niepublicznych. Zarządzał trzema funduszami nieruchomościowymi o wartości aktywów 110 mln oraz funduszami aktywów niepublicznych, w tym funduszy sekurytyzacyjnych . W okresie od sierpnia 2021 do czerwca 2022 był członkiem Zarządu Skarbiec TFI S.A odpowiedzialny za zarządzanie ryzykiem po otrzymaniu zgody KNF. W okresie maj 2020-styczeń 2022 był CFO (Dyrektorem Finansowym) Skarbiec TFI S.A .
W latach 1997-1998 członek Rady Nadzorczej Polskiego Banku Rozwoju SA (PBR SA). W latach 2014-2017 członek Rady Nadzorczej Dekpol S.A (spółka notowana na GPW – branża deweloperska i budowlana). Odbył staże z zakresu bankowości w Chile, USA, Austrii i Wielkiej Brytanii.
Autor poradników: Spółka celowa. Tworzenie zastosowanie, funkcjonowanie, finansowanie. Instrukcja obsługi. (ODDK Gdańsk 2017) , Project Finance w polskiej praktyce zastosowanie w działalności deweloperskiej (Twigger, Warszawa 2002) oraz Przejmowanie przedsiębiorstw, zorganizowanych części przedsiębiorstw oraz nieruchomości. Fuzje przedsiębiorstw (ODDK Gdańsk 2017). Książka Spółka celowa. Tworzenie zastosowanie, funkcjonowanie, finansowanie. Instrukcja obsługi. (ODDK Gdańsk 2017) została zakwalifikowana w 2018 do części finałowej konkursu na najlepszy poradnik biznesowy w konkursie Dziennika Gazety Prawnej. Współautor książki z Panią B.Teisseyre: Restrukturyzacja zadłużenia przedsiębiorstw od ugód bilateralnych do postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych (ODDK Gdańsk 2016). Książka została wyróżnioną II nagrodą w konkursie Dziennika Gazety Prawnej na najlepszy poradnik biznesowy w 2017 roku.
Szkolenia menedżerskie prowadzi od 1992 – szkolił min banki Pekao S.A, BGK, PKO BP S.A, BOŚ S.A Raiffeisen S.A, BPH S.A, BNP Paribas S.A, Pekao S.A, BPS S.A, Łódzki Bank Spółdzielczy oraz firmy tj. Kaufland, Skanska a także KNF, NBP i władze Miasta Słupsk z zakresu finansowania projektów inwestycyjnych, finansowania projektów inwestycyjnych na rynku nieruchomości , zastosowania metody „project finance” oraz restrukturyzacji i windykacji,
Współpracuje jako szkoleniowiec i trener z KZBS (Krajowy Związek Banków Spółdzielczych) oraz Bodie
12:15
Przerwa lunchowa
13:00
Fraudy, KYC i prewencja w ryzyku kredytowym - jak zapobiegać nadużyciom i chronić tożsamość klienta?
- Kradzież tożsamości – jak zabezpieczyć instytucję i klienta?
- Weryfikacja tożsamości w realiach cyfrowych
- Znaczenie procesu KYC w kontekście oceny ryzyka kredytowego
- Przypadki fraudów z użyciem fałszywej tożsamości
- Wykrywanie nadużyć – jak budować skuteczne mechanizmy prewencji?
14:30
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa

Kontakt w sprawach merytorycznych
