Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Udział w warsztatach to doskonała okazja na zdobycie aktualnej i praktycznej wiedzy z obszarów zarządzania HR i zgodności z przepisami prawa pracy. Podczas spotkania uczestnicy będą mieli okazję zgłębić m.in. tematykę transparentności wynagrodzeń w kontekście unijnej dyrektywy, a także sposoby identyfikacji i eliminowania luki płacowej ze względu na płeć (Gender Pay Gap). Warsztaty pomogą również przygotować się do nadchodzących obowiązków pracodawców związanych z przeciwdziałaniem dyskryminacji i mobbingowi, jak również do planowanych zmian legislacyjnych na lata 2025/2026. Poruszymy także zagadnienia związane z różnorodnością i inkluzywnością w miejscu pracy, wpływem sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa na obszar HR, a także z budowaniem silnej marki pracodawcy i kultury organizacyjnej.
Główne zagadnienia:
- Transparentność wynagrodzeń w świetle Dyrektywy UE
- Nie tylko dyrektywa – aktualne wyzwania pracodawców w obszarze wynagrodzeń i najczęstsze błędy
- Różnorodność i inkluzywność – budowanie kultury otwartości i bezpieczeństwa
- Projektowane zmiany w prawie pracy 2025/2026 – nowe obowiązki i wyzwania
- Nowe obowiązki pracodawców w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi
- AI i cyberbezpieczeństwo w HR – szanse i zagrożenia cyfrowej transformacji
- Employer Branding i kultura organizacyjna
Grupa docelowa:
Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy dyrektorów, kierowników i specjalistów, ze wszystkich branż. W szczególności przedstawicieli działów:
- HR
- Kadr
- Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Prawnych
Zapraszamy także wszystkie inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 04.09.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 04.09.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Współczesne wyzwania i perspektywy rozwoju HR w zmieniającym się otoczeniu prawnym i rynkowym „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2195 zł + 23% VAT do 23.07.2025 r.
-
2595 zł + 23% VAT do 04.09.2025 r.
-
2995 zł + 23% VAT po 04.09.2025 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział. W przypadku nagrań z prelekcji gwarantowany dostęp to 6 miesięcy od ich udostępnienia.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 02.10.2025 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Współczesne wyzwania i perspektywy rozwoju HR w zmieniającym się otoczeniu prawnym i rynkowym (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 04.09.2025 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 04.09.2025 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Transparentność wynagrodzeń w świetle Dyrektywy UE
- Zakres obowiązków wynikających z unijnej Dyrektywy o przejrzystości wynagrodzeń – terminy wdrożenia i potencjalne sankcje
- Przygotowanie do publikacji widełek płacowych – dobre praktyki komunikacyjne i wpływ na Employee Value Proposition
- Analiza gender pay gap i obowiązki raportowe – narzędzia statystyczne, audyty i zakres danych
- Kluczowe wyzwania we wdrażaniu przejrzystości płacowej w organizacjach

Michał Chodkowski
Łaszczuk i Wspólnicy
Michał Chodkowski, Adwokat, Łaszczuk i Wspólnicy
Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych.
Od prawie 20 lat doradza polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, w szczególności w zakresie mechanizmów wynagradzania, optymalizacji zatrudnienia, zwolnień grupowych oraz transferów zakładów pracy. Pomaga klientom w opracowywaniu strategii HR i schematów zarządzania pracownikami. Reprezentuje pracodawców w sporach z pracownikami.
Jest prezesem Polskiego Stowarzyszenia HR, członkiem Rady Dyrektorów Personalnych Konfederacji Lewiatan oraz Krajowym Administratorem Kodeksu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
Prowadzi szkolenia poświęcone prawnym kwestiom związanym z zatrudnieniem i jest częstym prelegentem na konferencjach poświęconych tej tematyce.
W 2023 r. Ranking Kancelarii Prawnych Rzeczpospolitej rekomendował go w dziedzinie prawa pracy.

Adam Seoudi
Adam Seoudi, Global Reward Manager,
Menedżer ds. wynagradzania. Twórca projektu i podcastu „Transparentni”, poświęconego wdrożeniu Dyrektywy 2023/970 w Polsce. Prowadzi praktyczne zajęcia z pomiaru efektywności HR oraz pracy z komercyjnymi raportami płacowymi na Uczelni Łazarskiego w Warszawie i Uniwersytecie SWPS w Krakowie. Współautor książki Budowa systemu wynagrodzeń: teoria i praktyka. Specjalizuje się w automatyzacji procesów HR, analityce oraz poprawie efektywności systemów wynagradzania.
10:30
Przerwa
10:45
Nie tylko dyrektywa – aktualne wyzwania pracodawców w obszarze wynagrodzeń i najczęstsze błędy
- Premie frekwencyjne, premie uznaniowe, bonusy czy premie regulaminowe – gdzie są granice dla składników dodatkowych, co wolno, a czego lepiej nie stosować
- Programy bonusowe, zasady premiowe dla sprzedaży czy dodatkowe regulaminy o dodatkach – jak dążenie do elastyczności spotyka się z przepisami prawa pracy
- Zmiana warunków płacowych na niekorzyść – pomijane przez pracodawców przepisy Kodeksu pracy
- Przegląd najnowszych orzeczeń dotyczących wynagradzania – jak kształtować zasady płacowe i na co zwrócić uwagę

Anna Kamińska
Szuszczyński Kamińska Kancelaria Prawa Pracy
Anna Kamińska, Radczyni prawna, Szuszczyński Kamińska Kancelaria Prawa Pracy
Pomagam pracodawcom znaleźć praktyczne i optymalne prawnie rozwiązania w tematach z szeroko rozumianego HR-u.
Dbam by osoby odpowiedzialne za HR mogły koncentrować się na tym, co ważne, i nie musiały poświęcać czasu na badanie i rozwiązywanie zagwozdek prawnych. To z chęcią zdejmuję im z głów, poszukując rozwiązań odpowiadających na potrzeby biznesowe.
W kancelarii Szuszczyński Kamińska sp.k. stworzyliśmy zespół pasjonatów prawa HR. Naszą codziennością jest poszukiwanie rozwiązań pokazujących życiowe i biznesowe zastosowanie przepisów. Pomagamy i w bieżącym funkcjonowaniu i przy jednorazowych projektach. Choć nasze serce bije w Poznaniu (co podkreślam nie bez kozery), to obsługujemy Klientów z całej Polski i z zagranicy.
12:15
Przerwa
12:30
Różnorodność i inkluzywność – budowanie kultury otwartości i bezpieczeństwa w miejscu pracy
- Wpływ różnorodności i inkluzywności na funkcjonowanie organizacji – korzyści biznesowe i społeczne
- Bezpieczeństwo psychologiczne jako fundament inkluzywnej kultury – jak tworzyć środowisko sprzyjające zaangażowaniu
- Wsparcie i aktywizacja pracowników 50+ oraz osób z niepełnosprawnościami
- Rola liderów w budowaniu kultury prewencji – przeciwdziałanie nadużyciom i wspieranie zespołów
- Efektywne wdrażanie polityk antymobbingowych i antydyskryminacyjnych – jak tworzyć realne mechanizmy ochrony

Marta Kopeć
Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni
Marta Kopeć, Radca prawny, Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni
Radca prawny, od ponad 13 lat specjalizujący się w sprawach z zakresu prawa pracy w szczególności w obszarach, w których prawo pracy przenika się z obszarem HR. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu wewnętrznych audytów, postępowań wyjaśniających, badań relacji pracowniczych, a także w prowadzeniu spraw sądowych z obszaru prawa pracy.
Jest Wiceprezesem Stowarzyszenia Prawa Pracy. Aktywnie uczestniczy w konsultacjach społecznych zmian w prawie w obszarze mobbingu, a także jest ekspertem w zespole deregulacyjnym z zakresu prawa pracy inicjatywy sprawdzaMY. Jako osobisty doradca do spraw prawnych Członków Zarządów, Dyrektorów Zarządzających, Dyrektorów Personalnych, pracodawców działających na terenie Polski, doradza m.in. w opracowywaniu strategii zatrudnienia.
Partner Zarządzający w Kancelarii Kopeć Zaborowski. Te funkcję łączy z nadzorowaniem Praktyki Prawa Pracy będącej w strukturach Działu Prawa dla Biznesu KKZ

Martyna Krawczyk
Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni
Martyna Krawczyk, Radca prawny, Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni
Radca prawny, prawniczka specjalizującą się w prawie pracy, imigracyjnym oraz wsparciu EOR (Employer of Records) z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów na rynku międzynarodowym. Wiedzę i kwalifikacje zdobywała zarówno w Polsce jaki i podczas 10-letniego pobytu w Londynie, gdzie współpracowała z wiodącymi na rynku kancelariami prawnymi. Absolwentka the University of Law w Londynie (LLB Hons, LPC + LL.M). Od 2025 roku związana z Kancelarią Kopeć Zaborowski jako of Counsel.
14:00
Przerwa lunchowa
14:45
Projektowane zmiany w prawie pracy 2025/2026 – nowe obowiązki i wyzwania dla pracodawców i działów HR
- Zmiany w obowiązkach pracodawców w zakresie zwolnień lekarskich (L4)
- Przekształcanie umów cywilnoprawnych w umowy o pracę – rola Państwowej Inspekcji Pracy i skutki dla organizacji
- Nowe zasady ustalania stażu pracy – wpływ na urlopy, odprawy i inne świadczenia pracownicze

Marta Kosakowska-Tomczyk
Raczkowski
Marta Kosakowska-Tomczyk, Radca prawny, Raczkowski
Od 2012 roku Marta wspiera klientów w sferze People & Culture w zakresie prawa pracy i danych osobowych w zatrudnieniu.
Marta specjalizuje się w:
- budowaniu relacji ze związkami zawodowymi
- wspieraniu klientów w mediacjach, rokowaniach ze stroną społeczną
- układach zbiorowych pracy
- zakładowym funduszu świadczeń socjalnych oraz innych formach benefitów pracowniczych
- projektowaniu wewnętrznych źródeł prawa pracy (regulaminy, procedury, porozumienia)
- restrukturyzacjach pracowniczych, w tym zwolnieniach grupowych
- przeciwdziałaniu mobbingowi i dyskryminacji
- czasie pracy
- wdrażaniu pracy zdalnej
- szkoleniach i webinarach z zakresu prawa pracy
Autorka i współautorka licznych książek i artykułów z zakresu prawa pracy, w tym m.in. Prawo pracy 2018, Dokumentacja pracownicza 2019, Prawo HR w okresie pandemii.
16:15
Zakończenie I dnia
Dzień 2
8:45
Rejestracja uczestników
9:00
Nowe obowiązki pracodawców w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi
- Nowelizacja Kodeksu pracy – zmiany w przepisach dotyczących mobbingu, molestowania i dyskryminacji
- Obowiązki pracodawcy w zakresie przeciwdziałania nadużyciom i zapewnienia bezpiecznego środowiska pracy
- Odpowiedzialność prawna – konsekwencje cywilne i karne oraz możliwości dochodzenia roszczeń przez pracowników
- Skuteczne polityki antymobbingowe i programy szkoleniowe – jak zwiększyć efektywność prewencji

Marcin Szlasa-Rokicki
PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz
Marcin Szlasa-Rokicki, Radca Prawny, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz
Zarządzający Zespołem Sporów Sądowych. Specjalizuje się w indywidualnym i zbiorowym prawie pracy, sporach pracowniczych oraz ochronie danych osobowych w zatrudnieniu. Z prawem pracy związany od początku swojej kariery zawodowej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie bieżącego doradztwa w różnych obszarach prawa HR.
Reprezentuje klientów w postępowaniach sądowych, w tym sporach o premie, nadgodziny, odszkodowania, przywrócenie do pracy, ustalenie istnienia stosunku pracy, sprawach o podłożu dyskryminacji i mobbingu. Towarzyszy klientom od początku pojawienia się sytuacji spornej, bierze udział w rozmowach ugodowych, mediacjach, negocjacjach, postępowaniach wyjaśniających oraz pracach komisji antymobbingowych. Pomaga klientom w przeprowadzaniu zwolnień pracowników oraz zwolnień grupowych w taki sposób, aby nie powodowały późniejszych sporów. Jego doradztwo obejmuje także ochronę prywatności i danych osobowych z zakresu HR, monitoring pracowników, ochronę sygnalistów, ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa, transakcje przejścia zakładu pracy oraz kwestie świadczeń i benefitów pracowniczych.
Prowadzi szkolenia oraz jest autorem wielu publikacji prasowych z zakresu prawa pracy.

Piotr Kozłowski
PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz
Piotr Kozłowski, Adwokat, starszy prawnik, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz
Prawnik z rozległym doświadczeniem w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, współpracuje z szeregiem podmiotów krajowych i międzynarodowych, w tym m. in. z bankami i wiodącymi spółkami z branży nowych technologii. Specjalista w zakresie pracowniczych sporów sądowych, ze szczególnym uwzględnieniem spraw związanych z rozwiązaniem stosunku pracy, wynagrodzeniami za godziny nadliczbowe, mobbingiem i dyskryminacją. Zapewnia kompleksowe wsparcie zarówno na etapie sądowym jak i przedsądowym.
Wspiera Klientów w zakresie weryfikacji, projektowania i wdrażania wewnętrznych regulacji, w tym w zakresie compliance i ochrony sygnalistów. Ma doświadczenie w organizacji i prowadzeniu wewnętrznych postępowań wyjaśniających. Zajmuje się także zawieraniem i rozwiązywaniem stosunków pracy, w tym dot. wysokiej kadry managerskiej oraz tzw. pracowników szczególnie chronionych. Prowadzi i zapewnia kompleksową organizację szkoleń z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Prelegent na szeregu konferencji branżowych oraz autor publikacji z zakresu prawa HR. Współpracował z Trybunałem Konstytucyjnym oraz Helsińską Fundacją Praw Człowieka. Absolwent WPiA UW.
10:30
Przerwa
10:45
AI i cyberbezpieczeństwo w HR – szanse i zagrożenia cyfrowej transformacji
- Digitalizacja procesów HR – efektywne zarządzanie cyklem życia pracownika
- AI w HR – jak wykorzystać potencjał AI w procesach HR
- Przeglad narzędzi HRtech – jak dobrać rozwiązania dopasowanie do potrzeb organizacji
- Kluczowe wyzwania cybernetyczne w HR – od rekrutacji do archiwizacji dokumentów

Piotr Pszczółkowski
Symfonia HR
Piotr Pszczółkowski, CEO HRtec, Dyrektor ds. Cyfryzacji HR w Symfoni, Symfonia HR
Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad 23 lat rozwija i wdraża systemy informatyczne w obszarze HR m.in. system Symfonia HR.
Doradza i automatyzuje procesy HR w różnych sektorach i branżach. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty dla pracowników działów personalnych. Absolwent prawa i politologii na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku HRBP. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Zarządu Human Resources Cluster, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autor wielu publikacji i artykułów z obszaru zarządzania i HR m.in. książki: „Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR”.
12:15
Przerwa lunchowa
13:00
Employer Branding i kultura organizacyjna
- Kluczowe wyzwania w budowaniu autentycznej marki pracodawcy – wpływ EB na pozyskiwanie i retencję talentów
- Employee Value Proposition (EVP) – tworzenie, komunikacja i wdrażanie wartości pracowniczej
- Nowe kierunki rozwoju employer brandingu – odpowiedź na oczekiwania nowych pokoleń
- Autentyczny employer branding – unikanie greenwashingu i HR-washingu
- Rola zespołu w budowaniu marki pracodawcy – praktyczne case studies

Igor Wolf
Igor Wolf, ,
Łączy analitykę i strategiczne podejście z kreatywnym myśleniem, wspierając zespoły HR i liderów biznesowych w tworzeniu skutecznych strategii employer branding. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań, które przyciągają i angażują talenty, a także wspierają organizacje w osiąganiu ich celów. Łączy dane, wiedzę o ludziach i biznesie, przekuwając wnioski w konkretne działania, które przynoszą realne efekty.
14:30
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa

Kontakt w sprawach merytorycznych
