Fintech & Insurtech Digital Congress dla start-up\’ów
Przedziały cenowe:
I pula: 1495 zł/os.
>04.07
-06.11.2024
II pula: 1995 zł/os.
>07.11
-02.12.2024
01.01
-01.01.1970
1,495.00zł
The price will change in:
02.12.2024
Przedziały cenowe:
I pula: 1495 zł/os.
>04.07
-06.11.2024
II pula: 1995 zł/os.
>07.11
-02.12.2024
01.01
-01.01.1970
1,495.00zł
The price will change in:
02.12.2024
Informacje o wydarzeniu
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
W przypadku rezygnacji do dn. 6.11.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia kosztów 400 zł netto + VAT za każdego zgłoszonego uczestnika.
W przypadku rezygnacji po dn. 6.11.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, za każdego zgłoszonego uczestnika, którego dotyczy rezygnacja, powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Fintech & Insurtech Digital Congress dla start-up\’ów „Konferencja” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie).
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
Cena:
1495 zł + 23% VAT do 6.11.2024 r.
1995 zł + 23% VAT po 6.11.2024 r.
Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje oraz materiały pokonferencyjne.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 02.12.2024 r .
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
Organizatorem Fintech & Insurtech Digital Congress dla start-up\’ów (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust.1.
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma, należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania, jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
Rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
W przypadku rezygnacji do dn. 6.11.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia kosztów 400 zł netto + VAT za każdego zgłoszonego uczestnika.
W przypadku rezygnacji po dn. 6.11.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, (za każdego zgłoszonego uczestnika), którego dotyczy rezygnacja, powiększonych o należny VAT.
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowa była organizowana (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które nie wzięły udziału w Konferencji.
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowa była organizowana, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji, o ile takowa był organizowana, a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.