Transfer pracowników w Grupie Kapitałowej – wyzwania pionu HR
Grupa tematyczna: HR i Kadry
Data: 21-22.10.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Konstruowanie umów dotyczących transferów, przejęć i oddelegowania pracowników w Grupach Kapitałowych
- Skutki prawne przejścia zakładu pracy bądź jego części – sposób przypisania pracowników
- Warunki formalne poprawności transferu pracowników
- Ryzyko uznania transferu za fikcyjne przejście
Przerwa kawowa
Aktualne trendy i wyzwania w budowaniu efektywnej komunikacji w Grupie Kapitałowej
- Jakie zagrożenia płyną z tytułu braku sprawnej komunikacji pionów HR w Grupie Kapitałowej
- Najczęstsza problematyka w aspekcie współpracy różnych pracodawców w ramach Grupy Kapitałowej
- Budowanie spójnej kultury organizacyjnej kluczem do sprawnej komunikacji między działami HR w Grupie Kapitałowej
Przerwa na lunch
Regulacje RODO a transfer pracowników
- Obowiązki informacyjne w przypadku transferu pracowników a RODO
- Zasady udostępniania danych osobowych
- Przekazanie dokumentacji pracowniczej
Zakończenie pierwszego dnia
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Rejestracja i poranna kawa
Ujednolicenie warunków płacy i pracy po transferze pracowników
- Przykłady efektywnej polityki świadczeń płacowych i pozapłacowych
- Operatywność zapewniania ciągłości systemów wynagrodzeń
Przerwa kawowa
Transfer pracowników świetle judykatury– case study
Przerwa na lunch
Zakładowe Układy Zbiorowe a transfer pracowników
- Związki zawodowe w obliczu transferu pracowników
Zakończenie konferencji; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Opis wydarzenia
Kwestie transferu pracowników między spółkami w Grupie Kapitałowej to złożony, wieloetapowy proces zależny przede wszystkim od pionu HR, który przy współpracy z innymi jednostkami pracuje nad mechanizmem przekazania pracownika na określonych w warunkach. Na konferencji poruszymy między innymi kwestie konstruowania umów, sprawdzone zasady transferów oraz regulacje RODO. Kolejną bardzo ważną kwestią jest komunikacja. Komunikacja między działami HR różnych spółek w Grupie Kapitałowej a także na linii pracownik – pracodawca. Serdecznie zapraszamy do udziału!
Główne zagadnienia:
- Konstruowanie umów dotyczących transferu przyjęć i oddelegowania pracowników w Grupach Kapitałowych
- Transfer pracowników świetle judykatury– case study
- Regulacje RODO a transfer pracowników
- Ujednolicenie warunków płacy i pracy po transferze pracowników
- Aktualne trendy i wyzwania w budowaniu efektywnej komunikacji w Grupie Kapitałowej
- Zakładowe Układy Zbiorowe a transfer pracowników
Grupa docelowa:
Warsztat skierowany jest przede wszystkim do dyrektorów, kierowników oraz specjalistów zatrudnionych w Grupach Kapitałowych a także wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.
Działy:
- HR
- Kadr i płac
- Personalny
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 20.09.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 20.09.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Transfer pracowników w Grupie Kapitałowej – wyzwania pionu HR „Konferencji” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
-
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 995 zł + 23% VAT do 06.09.2019 r.
-
2 395 zł + 23% VAT do 20.09.2019 r.
-
2 795 zł + 23% VAT po 20.09.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Konferencji, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 20.10.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Konferencji obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Konferencji;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Transfer pracowników w Grupie Kapitałowej – wyzwania pionu HR (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 20.09.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 20.09.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Konferencji.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.