Problematyczne aspekty w relacjach z konsumentem na rynku energii i gazu
Grupa tematyczna: Energetyka, Grupy kapitałowe, Sprzedaż i obsługa Klienta
Tagi: energetyka | sprzedaż | obsługa klienta
Data: 09-10.12.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Przejrzysta struktura cen i opłat na rachunku za energię elektryczną i gaz z perspektywy konsumenta
- Składniki cen i opłat za energię oraz sposoby ich rozliczania
- Procedury postępowania w przypadku wystąpienia błędów fakturowych po stronie spółki energetycznej
- Obowiązek rozliczania na podstawie rzeczywistych danych pomiarowych a brak dostępu do tych danych
Przerwa kawowa
Problematyka zawierania umów na rynku energetycznym i gazowym w świetle uprawnień organów nadzoru
- Klauzule abuzywne
- Nieuczciwe praktyki w zakresie zmiany sprzedawcy
Przerwa na lunch
Trudne przypadki rozwiązywania i wypowiadania umów
- Zakończenie trwania umowy w przypadku braku kontaktu z klientem
- Bezpieczeństwo wypowiadania i rozwiązywania umów
Wpływ zmian na rynku energii i gazu na relacje z konsumentem
Zakończenie I dnia
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Rejestracja i poranna kawa
Problematyka przepisywania umów przy zmianie sprzedawcy
- Zmiana sprzedawcy a rozliczenia końcowe z klientem
Przerwa kawowa
Umowy zawierane przez przedsiębiorstwo energetyczne i gazowe z klientem końcowym
- Rodzaje, najczęstsze błędy, odmowa zawarcia umowy, dopuszczalne formy zawarcia
Przerwa na lunch
Kanały szybkiej i sprawnej komunikacji na linii przedsiębiorstwo - konsument
- Automatyzacja i robotyzacja procesów obsługi klienta
- Nowe kanały sprzedaży usług energetycznych
Zakończenie konferencji; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Opis wydarzenia
W obecnej sytuacji rynkowej przedsiębiorstwo energetyczne musi coraz bardziej zabiegać o klienta, respektować jego prawa, być konkurencyjnym na tle jemu podobnych. Także możliwość wyboru sprzedawcy energii elektrycznej zmieniły zasady gry na linii dostawca energii – konsument. Podczas dwudniowej konferencji omówiona zostanie bardzo szeroko tematyka umów z klientem końcowym, ich wypowiadanie i rozwiązywanie, tematyka zmiany sprzedawcy, przejrzysta struktura cen i opłat, kanały szybkiej i sprawnej komunikacji a także wiele innych. Serdecznie zapraszamy!
Główne zagadnienia:
- Umowy zawierane przez przedsiębiorstwo energetyczne i gazowe z klientem końcowym
- Problematyka zawierania umów na rynku energetycznym i gazowym w świetle uprawnień organów nadzoru
- Trudne przypadki rozwiązywania i wypowiadania umów
- Wpływ zmian na rynku energii i gazu na relacje z konsumentem
- Problematyka przepisywania umów przy zmianie sprzedawcy
- Przejrzysta struktura cen i opłat na rachunku za energię elektryczną i gaz z perspektywy konsumenta
- Kanały szybkiej i sprawnej komunikacji na linii przedsiębiorstwo energetyczne i gazowe- konsument
Grupa docelowa:
Warsztat skierowany jest przede wszystkim do dyrektorów, kierowników i specjalistów przedsiębiorstw energetycznych, a także innych osób, które zajmują się relacjami z konsumentem.
Działy:
- Obsługi Klienta
- Sprzedaży
- Handlowy
- Energetyczny
- Obsługa Rynku Masowego
- Umów
- Rozliczeń
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 08.11.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 08.11.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Problematyczne aspekty w relacjach z konsumentem na rynku energii i gazu „Konferencji” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
-
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 995 zł + 23% VAT do 28.10.2019 r.
-
2 395 zł + 23% VAT do 08.11.2019 r.
-
2 795 zł + 23% VAT po 08.11.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Konferencji, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 08.12.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Konferencji obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Konferencji;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Problematyczne aspekty w relacjach z konsumentem na rynku energii i gazu (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 08.11.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 08.11.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Konferencji.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.