23. Insurance Forum

Grupa tematyczna: Banki, Towarzystwa ubezpieczeniowe, Domy maklerskie, Grupy kapitałowe, IT i nowe technologie, Marketing i sprzedaż, Finanse

Data: 04-05.04.2024r.

Cena:
2995 zł/os. > 15.12-08.03.2024
3495 zł/os. > 09.03-04.04.2024

Program

Opis wydarzenia


Insurance Forum
 to więcej niż kongres branżowy. Jest to wydarzenie przeznaczone nie tylko dla ubezpieczeniowców, ale także dla wszystkich zainteresowanych tym, co dzieje się i będzie się dziać w branży usług finansowych. Stanowi prestiżowe spotkanie liderów, miejsce wymiany wiedzy, doświadczeń i dyskusji o przyszłości rynku. Jest doskonałą okazją do debat dotyczących najistotniejszych kwestii, problemów, szans i wyzwań stojących przed branżą ubezpieczeniową. Każda edycja to także pełna frekwencja – obecność najważniejszych osób ze strony rynku, regulatora, administracji centralnej i dostawców rozwiązań dla sektora finansowego. Omawiane są tematy bardzo istotne dla połączonych rynków: bankowego i ubezpieczeniowego. Trendy, rekomendacje, analizy i towarzyszące im dyskusje poruszane podczas Insurance Forum odbywają się dwa razy w roku. To wydarzenie szeroko znane w całym świecie ubezpieczeniowym. Spotykają się na nim wszyscy: biznes, administracja, technologie, inwestorzy, doradcy. Zakres tematyczny współtworzony jest przez Radę Programową. Gwarantuje to poruszanie najważniejszych tematów w gronie praktyków.
To miejsce spotkań i dyskusji tych, którzy kreują nowoczesne ubezpieczenia.

Regulamin

  1. Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

    1. W przypadku rezygnacji do dn. 08.03.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycikosztów 400 zł netto + VAT za każdego zgłoszonego uczestnika.

    2. W przypadku rezygnacji po dn. 08.03.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, za każdego zgłoszonego uczestnika, którego dotyczy rezygnacja, powiększonych o należny VAT.

    REGULAMIN UCZESTNICTWA W  23. Insurance Forum  „Konferencja” zwany dalej „Regulaminem

    §1

    Zasady uczestnictwa w Konferencji

    1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie).

    2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:

      1. Cena:
        2995 zł + 23% VAT do 08.03.2024 r.
        3495 zł + 23 % VAT po 08.03.2024 r.

    3. Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje oraz materiały pokonferencyjne.

    4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 04.04.2024 r .

    5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

    6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

    7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

    8. Udział w Konferencji obejmuje:
      1. utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Konferencji;
      2. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe : imię, nazwisko, firma.

     

    §2

    Postanowienia ogólne

    1. Organizatorem  23. Insurance Forum   (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).

    2. Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

    3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust.1.

    4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

    5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.

    6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

    7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.

     

    §3

    Płatność i rezygnacja

    1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma, należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania, jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.

    2. Rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.

    3. Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.

    4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.

    5. W przypadku rezygnacji do dn. 08.03.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia kosztów 400 zł netto + VAT za każdego zgłoszonego uczestnika.

    6. W przypadku rezygnacji po dn. 08.03.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, (za każdego zgłoszonego uczestnika), którego dotyczy rezygnacja, powiększonych o należny VAT.

    7. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowa była organizowana (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które nie wzięły udziału w Konferencji.

    8. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.

    9. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowa była organizowana, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.

    10. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji, o ile takowa był organizowana, a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

    11. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

    12. Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.

ZAUFALI NAM

ciasteczko
Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zamknij