Skip to content Skip to footer

Kluczowe aspekty polityki wynagrodzeń i benefitów w kontekście współczesnych wyzwań

12-13.03.2025 r.

online

Przedziały cenowe:

2295 zł/os.

>

03.12

-

22.01.2025

2695 zł/os.

>

23.01

-

12.02.2025

3095 zł/os.

>

13.02

-

12.03.2025

2,295.00

The price will change in:

12-13.03.2025 r. 

2,295.00

Kategorie: ,

Grupa Tematyczna:

Grupy Kapitałowe, HR

Tagi: , , , Product ID: 7216

Informacje o wydarzeniu

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach: 

Warsztaty skupiają się na kluczowych wyzwaniach i praktycznych aspektach zarządzania wynagrodzeniami w kontekście współczesnych regulacji i trendów. Omówione zostaną skuteczne metody wyrównywania luki płacowej oraz nowe obowiązki sprawozdawcze związane z jawnością wynagrodzeń, wynikające z dyrektyw UE. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty implementacji minimalnego wynagrodzenia, zasady budowy systemu płac zgodnego z ładem korporacyjnym oraz strategie zarządzania presją płacową. Poruszona zostanie także rola AI w zarządzaniu budżetami kadrowymi, nowoczesne benefity dostosowane do współczesnych oczekiwań pracowników oraz alternatywne formy zatrudnienia i organizacji pracy. Warsztaty stanowią kompleksowy przegląd najnowszych rozwiązań, które wspierają transparentność i efektywność systemów wynagrodzeń.

Główne zagadnienia:

  • Dyrektywa o równości płac i jawności wynagrodzeń – wyzwania i praktyczne wdrożenie
  • Gender pay gap – skuteczne metody wyrównania luki płacowej
  • Obowiązki sprawozdawcze w zakresie raportowania luki płacowej
  • Minimalne wynagrodzenie w UE – praktyczne aspekty implementacji
  • Kluczowe elementy systemu wynagrodzeń zgodnego z zasadami ładu korporacyjnego
  • Wykorzystanie AI w zarządzaniu wynagrodzeniami i budżetami kadrowymi
  • Presja płacowa i transparentny system wynagrodzeń – strategie zarządzania
  • Benefity przyszłości – co działa w XXI wieku?

Grupa docelowa:

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy osoby odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie polityki wynagrodzeń oraz benefitów w organizacjach.

Jesteśmy online

Kontakt

Kontakt w sprawie uczestnictwa

Alicja Zadroga

Sales Director

Knowledge Brokers Department

+48 791989883 a.zadroga@mmcpolska.pl

Kontakt w sprawach merytorycznych

Aleksandra Potoczny

Junior Project Manager

Workshops Department

+48 534000658 a.potoczny@mmcpolska.pl