Informacje o wydarzeniu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Zapraszamy do udziału w dwudniowym wydarzeniu, które obejmie kompleksowe i praktyczne omówienie najnowszych trendów i wyzwań w sektorze ubezpieczeń. Pierwszy dzień warsztatów poświęcony jest zagadnieniom takim jak: praktyczne aspekty Rekomendacji U, doświadczenia związane z produktami CPI, nadzór KNF nad zakładami ubezpieczeniowymi oraz kluczowe aspekty outsourcingu w branży. Drugi dzień skupia się na cyfryzacji, nowoczesnych technologiach, w tym: AI i IoT, nowych modelach biznesowych dostosowanych do współczesnego konsumenta, optymalizacji procesów likwidacji szkód, oraz implementacji zasad ESG. Uczestnictwo w warsztatach zapewni wgląd w najnowsze narzędzia i techniki, które są niezbędne do skutecznego zarządzania ryzykiem i personalizacji produktów ubezpieczeniowych.
Główne zagadnienia:
- Rekomendacja U w praktyce banków i zakładów ubezpieczeniowych
- Nadzór KNF nad zakładami ubezpieczeń, agentami i brokerami
- Analiza Potrzeb Klienta (APK) – klucz do właściwej personalizacji produktów
- Outsourcing w zakładach ubezpieczeniowych – wybór dostawcy, nadzór i ryzyko
- Cyfryzacja i nowe technologie w sektorze ubezpieczeń
- Nowe modele biznesowe i dostosowywanie produktów ubezpieczeniowych do współczesnego konsumenta
- Optymalizacja likwidacji szkód w ubezpieczeniach – wyzwania, praktyki i nowe regulacje
- Praktyczne stosowanie zasad ESG w różnych aspektach działalności ubezpieczeniowej
Grupa docelowa:
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli zakładów ubezpieczeniowych, banków, agentów i brokerów. W szczególności zapraszamy dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów:
- Ubezpieczeń
- Bancassurance
- Obsługi Klienta
- Ryzyka
- Prawnych
- Compliance
- Sprzedaży
- Rozwoju produktu
- Dystrybucji
Zapraszamy również wszystkie inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 23.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 23.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Regulacje i innowacje w sektorze ubezpieczeniowym „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2195 zł + 23% VAT do 23.09.2024 r.
-
2595 zł + 23% VAT do 28.10.2024 r.
-
2995 zł + 23% VAT po 28.10.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 18.11.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Regulacje i innowacje w sektorze ubezpieczeniowym (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 23.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 23.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Pakiet informacji organizacyjnych dla uczestników zostanie przesłany na kilka dni przed wydarzeniem na adresy mailowe podane przy zgłoszeniu.
Znajdziesz tam informacje o platformie, godzinie rozpoczęcia rejestracji, instrukcję logowania, informacje techniczne, aktualny program i kontakt do organizatora.
Poniżej garść informacji, z którymi warto zapoznać się wcześniej.
Informacje techniczne:
- Rekomendujemy używanie przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Prosimy o sprawdzenie czy ustawienia i zabezpieczenia Twojego urządzenia nie blokują połączenia.
- Podczas warsztatów mikrofon i kamera będą do Państwa dyspozycji. Można je włączyć klikając w ikonkę przy swoim imieniu i nazwisku oraz wyrażając zgodę w przeglądarce. Zachęcamy do korzystania z mikrofonu, a w razie potrzeby prosimy o użycie funkcji „podniesienia ręki” w celu zabrania głosu. Dla osób preferujących inną formę komunikacji dostępny będzie chat znajdujący się po prawej stronie ekranu. W przypadku problemów technicznych prosimy o zgłoszenie ich na czacie lub poprzez opcję „mam problem”.
- Jeżeli występują jakiekolwiek problemy techniczne (brak dźwięku/obrazu), w pierwszej kolejności proszę spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć do pokoju szkoleniowego ponownie.
- Jeśli nadal występują problemy, pomoc uzyskasz pod numerem telefonu organizatora.
Instrukcja logowania:
- Przy realizacji wydarzeń korzystamy z platform ClickMeeting lub Microsoft Teams.
- Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola wpisz pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. [W przypadku podania niepełnych/nieprawdziwych danych, utracisz możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Przypominamy również, że o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia powinniśmy zostać poinformowani przed jego rozpoczęciem].
- Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę danych, kliknij aktywny przycisk Rejestruj.
- Na skrzynkę mailową otrzymałeś automatyczną wiadomość od organizatora (jeśli nie widzisz go w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM). Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Dołączyłeś do wydarzenia, życzymy udanego szkolenia!
- W przypadku, gdyby wystąpiły problemy w powyższych etapach logowania, skontaktuj się z nami.
Dzień 1
8:45
Rejestracja Uczestników
9:00
Rekomendacja U w praktyce banków i zakładów ubezpieczeniowych
- Wytyczne i ich znaczenie dla banków i zakładów ubezpieczeniowych
- Obowiązki informacyjne względem Klienta
- Dobre praktyki w zakresie ubezpieczeń spłaty kredytu lub pożyczki według PIU i ZBP jako uzupełnienie Rekomendacji U
- Doświadczenia z funkcjonowania produktów CPI – jakie są największe wyzwania?
Paweł Stykowski
DWF Poland
Paweł Stykowski, Local Partner, DWF Poland
Paweł Stykowski jest radcą prawnym specjalizującym się w prawie usług finansowych, w szczególności prawie ubezpieczeniowym i instrumentów finansowych. Zajmuje się również prawem ochrony konsumentów i kwestiami compliance.
Posiada 14-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym dla branży finansowej. Przed dołączeniem do DWF był szefem zespołu usług finansowych i compliance w uznanej międzynarodowej kancelarii. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora departamentu prawnego i compliance officera w zakładzie ubezpieczeń. W swojej karierze doradzał instytucjom finansowym zarówno z ramienia kancelarii, jak również jako prawnik wewnętrzny.
Paweł pracuje dla wiodących spółek z sektora finansowego. Zajmuje się wdrażaniem nowych przepisów prawa
i rekomendacji KNF, doradza przy wyborze modeli dystrybucji ubezpieczeń i ich wdrożeniu. Przygotowuje i weryfikuje projekty ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, umów ubezpieczenia oraz dokumentów z nimi związanych. Reprezentuje przedsiębiorców w postępowaniach przed KNF, UOKiK, GIIF, Rzecznikiem Finansowym oraz sądami.
W ostatnim czasie koordynował badanie prawne dwóch TFI na zlecenie potencjalnego nabywcy.
10:30
Przerwa
10:45
Nadzór KNF nad zakładami ubezpieczeń, agentami i brokerami
- Procedury kontrolne i audyty
- Sankcje i działania naprawcze
Tomasz Klemt
Kancelaria Klemt
Tomasz Klemt, Radca prawny, Kancelaria Klemt
Radca prawny, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym, oraz najlepszych warszawskich kancelariach ubezpieczeniowych, wyróżnionych m.in. W rankingach: The Legal 500, Chambers and Partners oraz Rankingu Kancelarii Prawnych Rzeczpospolita.
Członek Katedry Prawa Europejskiego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie przygotowuje pracę doktorską z zakresu nadzoru nad rynkiem finansowym. Absolwent prawa na WPIA Uniwersytetu Warszawskiego oraz finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
W zakładzie ubezpieczeń pełnił funkcje kluczowa (wymagająca zgłoszenia do KNF) w zakresie zgodności z prawem (Chief Compliance Officer – CCO), pełnił również funkcję koordynatora współpracy z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym. W swojej pracy zawodowej doradzał największym ubezpieczycielom majątkowym i życiowym (m.in. w zakresie OFE, PPK, modeli dystrybucyjnych, kontroli KNF), bankom oraz dystrybutorom ubezpieczeń (m.in. w zakresie wdrożenia chmury obliczeniowej, cyberbezpieczeństwa, ISO, RODO, IDD i ustawy o dystrybucji ubezpieczeń,).
Stypendysta i laureat programów krajowych i zagranicznych, m.in. Prezesa Rady Ministrów, Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Fundacji im. Konrada Adenauera, Uniwersytetu Fryderyka Wilhelma w Bonn. W roku 2017 wyróżniony przez Rektora SGH nagroda I stopnia za publikacje poświęcona regulacji sharing economy. Jest współautorem Podręcznika prawa Unii Europejskiej.
Realizator Grantu Narodowego Centrum Nauki pt. Wolność gospodarcza a regulacja rynków na przykładzie wpływu unijnych i krajowych regulatorów rynków na kształtowanie treści stosunków kontraktowych między przedsiębiorcami nr 2017/27/B/HS5/02870 w ramach którego prowadził badania nad rynkiem ubezpieczeniowym.
Prowadzi liczne szkolenia skierowane przede wszystkim do podmiotów z branży finansowej, w tym: banków, zakładów ubezpieczeń, brokerów i agentów.
12:15
Przerwa lunchowa
13:00
Analiza Potrzeb Klienta (APK) - klucz do właściwej personalizacji produktów
- Badanie potrzeb klienta zgodnie z dyrektywą IDD – narzędzia i techniki do skutecznej analizy potrzeb klienta
- Wpływ procesu APK na sprzedaż produktów i budowanie długotrwałych relacji
- Metody i techniki zbierania danych, w tym analiza danych historycznych i zachowań klientów
- Case study – wskazówki dotyczące unikania błędów w procesie APK
Mateusz Narzyński
Inter-Broker sp. z o.o.
Mateusz Narzyński, broker ubezpieczeniowy, specjalista w dziedzinie ubezpieczeń grupowych na życie, Inter-Broker sp. z o.o.
Mateusz Narzyński to doświadczony broker ubezpieczeniowy, specjalizujący się w ubezpieczeniach grupowych na życie. Zajmuje się prowadzeniem procesów wdrażania pracowniczych programów ubezpieczeniowych dla klientów. Jego główne obszary zawodowej działalności to praca nad długoterminowymi procesami oraz budowanie grup zakupowych.
14:30
Przerwa
14:45
Outsourcing w zakładach ubezpieczeniowych - wybór dostawcy, nadzór i ryzyko
- Omówienie kluczowych wymagań KNF, wytycznych EIOPA i dyrektywy Solvency II
- Wybór dostawcy usług: kryteria wyboru, ocena ryzyka i due diligence dostawcy
- Mechanizmy kontrolne i audyt dostawcy usług
- Studium przypadków dotyczące sukcesów i wyzwań związanych z outsourcingiem
Marek Prętki
Kancelaria WKB Wierciński Kwieciński Baehr
Marek Prętki, Radca prawny, Managing associate, Kancelaria WKB Wierciński Kwieciński Baehr
Marek Prętki jest radcą prawnym, manging associate i członkiem zespołu prawa ubezpieczeniowego w Kancelarii WKB Wierciński Kwieciński Baehr. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mecenas Prętki łączy doświadczenie w zakresie prawa ochrony konsumentów i prawa konkurencji z doradztwem na rzecz przedsiębiorstw zakładów ubezpieczeń i innych instytucji finansowych. Doradzał przy wdrażaniu wielu procesów zawierania umów na odległość w sektorze ubezpieczeniowym jak również w innych sektorach regulowanych. Współautor publikacji „Nowe zasady dystrybucji ubezpieczeń” opublikowanej przez Wolters Kluwer. Współautor komentarza do Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów pod red. E. Stawickiego i A. Stawickiego opublikowanej przez Wolters Kluwer/ Prelegent szkoleń – w szczególności w sektorach regulowanych oraz prawnik rekomendowany w rankingu Legal 500 EMEA.
16:15
Zakończenie I dnia
Dzień 2
08:30
Rejestracja uczestników
8:45
Cyfryzacja i nowe technologie w sektorze ubezpieczeń
- Przegląd technologii takich jak: wirtualni asystenci, IoT, oraz chmura obliczeniowa
- Zastosowanie telematyki i analiza danych z urządzeń IoT w kontekście ubezpieczeń
- Zastosowanie AI w procesach oceny i wyceny ryzyka w ubezpieczeniach gospodarczych
- Odpowiedzialność cywilna za działania AI jako nowe ryzyko ubezpieczeniowe
Iwona Kondracka
SALTUS Ubezpieczenia
Iwona Kondracka, Director of Technology & Insurance, SALTUS Ubezpieczenia
Od 1997 roku jest związana z rynkiem ubezpieczeniowym. Od 2000 roku zdobywała doświadczenie w firmie ubezpieczeniowej współpracującej z polskim rynkiem SKOK.
Pracowała na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i szkoleń.W 2011 roku zrealizowała projekt wdrożenia nowych kanałów dystrybucji ubezpieczeń na rynku SKOK.
Od 2017 roku jest dyrektorem IT w SALTUS Ubezpieczenia, który oferuje produkty dla rynku SKOK.
Education:
1995-2000 Economics at the University of Gdańsk
2005-2006 Legal and Managerial at the University of Technology in Gdańsk
2014-2015 Psychology of Leadership in Organizations at the University of Gdańsk
Work experience:
Since 1997 she has been associated with the insurance market.
Since 2000 she gained experience in an insurance company cooperating with the Polish SKOK market.
She worked in various positions in the sales and training department.
In 2011 she completed a project to implement new insurance distribution channels on the SKOK market.
Since 2017 she is an IT director in SALTUS Insurance, which provides a product offer for the SKOK market.
Personal/Interests:
She is a mother to 2 children: Dominik- 16 years old and Mary -8 years old.
In her free time she swims, reads Scandinavian crime novels and spends time with her family. She likes travelling.
10:15
Przerwa
10:30
Nowe modele biznesowe i dostosowywanie produktów ubezpieczeniowych do współczesnego konsumenta
- Jak analityka danych i AI mogą być używane do tworzenia spersonalizowanych ofert ubezpieczeniowych, które lepiej odpowiadają na indywidualne potrzeby klientów?
- Modele PAYD (pay-as-you-drive) i PHYD (pay-how-you-drive) w ubezpieczeniach
- Przegląd rozwiązań cyfrowych – rozwój kanałów online
- Ubezpieczenia subskrypcyjne i pay-per-use – innowacyjne modele biznesowe
Maja Ossowska-Nowakowska
EY Polska
Maja Ossowska-Nowakowska, Technology Consulting, EY Polska
Doświadczona specjalistka w dziedzinie IT, z ponad 12-letnim stażem pracy, głównie w sektorze ubezpieczeniowym i bankowym. Jako pasjonatka metodyk zwinnych, Maja skutecznie wdraża systemy informatyczne, kładąc nacisk na rozwój osobisty zespołów i ich satysfakcję, co przekłada się na dostarczanie produktów o wysokiej jakości.
Jej kariera zawodowa jest związana z licznymi projektami realizowanymi dla firm w Polsce oraz na terenie całej Europy, gdzie Maja wykorzystywała swoje umiejętności do optymalizacji procesów i wprowadzania innowacji. W ostatnich latach intensywnie zgłębia zastosowanie sztucznej inteligencji w branży ubezpieczeniowej.
Maja jest również ekspertką w adaptacji metodyk Agile w sektorze ubezpieczeń, gdzie jej praca przyczynia się do zwiększenia efektywności i elastyczności organizacji. Jej podejście do zarządzania projektami IT, które łączy najlepsze praktyki zwinne z głębokim zrozumieniem specyfiki branży ubezpieczeniowej, pozwala na skuteczne prowadzenie zespołów i projektów w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Łukasz Baiński
EY Polska
Łukasz Baiński, Technology Consulting, Senior Manager, EY Polska
Entuzjasta nowych technologii w szczególności komputerów i obliczeń kwantowych. Zwinny sposób myślenia łączy z pragmatyzmem i podejściem Lean.
Łukasz posiada doświadczenie w zarządzaniu programami i projektami w obszarze IT.
Do jego głównych obszarów zainteresowania należą: zwinne wytwarzanie oprogramowania (transformacje, skalowanie Agile), automatyzacja testów, tworzenie aplikacji mobilnych. Ponadto, rozwija kompetencje w obszarze technologii kwantowej i jej zastosowania w biznesie. Ukończył m.in. program MIT x PRO Massachusetts Institute of Technology.
Łukasz pracował dla spółek z branży bankowej, ubezpieczeniowej i medycznej, zarówno po stronie klienta, jak i dostawcy. Był liderem zespołu kierowników projektów i zarządzał portfelem projektów i inicjatyw IT w dużych organizacjach.
Doświadczenie Łukasza obejmuje: szeroką integrację systemów IT obejmującą oprogramowanie lokalne, rozwiązania chmurowe i aplikacje mobilne, optymalizację procesów, opracowywanie planów działania i planowanie mocy produkcyjnych, zarządzanie portfelem projektów IT, transformacje Agile. Łukasz ukończył studia magisterskie na kierunku informatyka na Politechnice Warszawskiej oraz studia MBA z zarządzania IT na Akademii Leona Koźmińskiego.
12:00
Przerwa lunchowa
12:45
Optymalizacja likwidacji szkód w ubezpieczeniach - wyzwania, praktyki i nowe regulacje
- Skuteczna likwidacja szkód indywidualnych i masowych – najlepsze praktyki
i technologie wspierające efektywną likwidację szkód - Likwidacja szkód korporacyjnych: CAR/EAR, D&O, PD&BI – case study
- Zarządzanie złożonymi szkodami z OC działalności
- Analiza szkód BI (Business Interruption) i DO (Directors & Officers) w kontekście sporów między ubezpieczonymi
Mateusz Kosiorowski
Wardyński i Wspólnicy
Mateusz Kosiorowski, Adwokat, Senior Associate, Koordynator (praktyka ubezpieczeń), Wardyński i Wspólnicy
Pomaga w sprawach ubezpieczeniowych, transportowych i odszkodowawczych. Jest koordynatorem praktyki ubezpieczeń oraz członkiem zespołu postępowań sądowych i arbitrażowych.
Ma bogate doświadczenie w sporach ubezpieczeniowych oraz w postępowaniach likwidacyjnych i regresowych, w szczególności na tle ubezpieczeń należących do tzw. działu drugiego. Zajmuje się umowami ubezpieczenia, regulacjami prawnymi uczestników sektora ubezpieczeń oraz zagadnieniami InsurTech. Reprezentuje klientów w postępowaniach sądowych, sądowo-administracyjnych oraz administracyjnych. Wielokrotnie sporządzał nadzwyczajne środki zaskarżenia.
14:15
Przerwa
14:30
Praktyczne stosowanie zasad ESG w różnych aspektach działalności ubezpieczeniowej
- Wdrożenie nowych procesów oraz dostosowanie istniejących do wymogów ESG w:
- procesie sprzedażowym
- zarządzaniu produktem
- zarządzaniu ryzykiem
- Przykłady najlepszych praktyk – analiza przypadków firm, które skutecznie wprowadziły zasady ESG do swojej działalności
Magdalena Dominiak
PKF Consult
Magdalena Dominiak, , PKF Consult
Jest menadżerką odpowiedzialną za obszar ESG w firmie konsultingowo – audytorskiej PKF Consult. Obszar jej odpowiedzialności obejmuje atestację sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju, a także usługi doradcze w obszarze ESG.
Magda jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku finanse i bankowość. Posiada kwalifikację ACCA.
Swoją karierę zawodową rozwijała głównie w firmach z sektora finansowego oraz w firmie konsultingowej z Big4. Doświadczenie zawodowe Magdy obejmuje stanowiska związane z finansami, kontrolingiem, sprawozdawczością, kontrolą wewnętrzną oraz zarządzaniem ryzykiem. Pełniła również funkcję osoby odpowiedzialnej za zarządzanie ryzykiem w ubezpieczeniowej grupie kapitałowej z kapitałem zagranicznym.
Od kilku lat realizuje projekty doradcze oraz audytowe, w tym w obszarze ESG również dla zakładów ubezpieczeń.
Współautorka podręcznika „Ubezpieczenia”, PWE 2024, Raportu Klimatycznego dla Polski pt. „Klimat Rosnących Strat” we współpracy z PIU oraz artykułów w zakresie CSRD.
15:15
Zakończenie II dnia
Jesteśmy online
Kontakt
Kontakt w sprawie uczestnictwa
Kontakt w sprawach merytorycznych