Zabezpieczenie majątku intelektualnego w firmie - rozwiązania prawne oraz skuteczna ochrona
Grupa tematyczna: IT i nowe technologie, Marketing i sprzedaż, Produkcja, Prawo
Data: 25.04.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Identyfikacja własności intelektualnej w przedsiębiorstwie
- rodzaje i zakres praw własności intelektualnej
- znaczenie praw własności intelektualnej w działalności przedsiębiorstwa
- charakterystyka praw autorskich, praw własności przemysłowej oraz know-how
- praktyczne aspekty identyfikacji praw własności intelektualnej w firmie
- case study
Przerwa kawowa
Prawidłowe nabycie praw własności intelektualnej przez przedsiębiorcę
- zasady nabycia praw własności intelektualnej
- nabycie praw w ramach stosunku pracy
- nabycie praw w ramach umowy cywilnoprawnej
- pozyskanie know-how dla przedsiębiorstwa
- case study
Przerwa na lunch
Zabezpieczenia praw własności intelektualnej w firmie
- umowy dotyczące praw autorskich i praw własności przemysłowej
- szczególne regulacje związane z ochroną know-how firmy i tajemnicy przedsiębiorstwa
- najczęstsze błędy związane z pozyskiwaniem i eksploatacją praw własności intelektualnej i ich skutki dla działalności przedsiębiorstwa
- case study
Przerwa kawowa
Odpowiedzialność za naruszenie praw własności intelektualnej
- praktyczne i prawne konsekwencje naruszeń praw własności intelektualnej
- dozwolone korzystanie z praw własności intelektualnej
- panel dyskusyjny
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Główne zagadnienia:
- Identyfikacja własności intelektualnej w przedsiębiorstwie
- Prawidłowe nabycie praw własności intelektualnej przez przedsiębiorcę
- Zabezpieczenia praw własności intelektualnej w firmie
- Odpowiedzialność za naruszenie praw własności intelektualnej
Dlaczego warto wziąć udział?
Ochrona patentowa, prawa autorskie, licencje, znaki towarowe, a może know-how… Prawo własności intelektualnej stanowi dziś bardzo obszerną dziedzinę wobec której żaden przedsiębiorca nie powinien przejść obojętnie. Tematyka nie wydaje się skomplikowana lecz taka właśnie jest, a sama nazwa własność intelektualna i interpretacja co tak naprawdę ją stanowi może przysporzyć przedsiębiorcy wielu trudności. Każdy właściciel firmy powinien być nie tylko świadomy tej tematyki lecz również wiedzieć w jaki sposób zabezpieczyć majątek intelektualny w firmie, jakie są rozwiązania prawne w tym zakresie oraz jak skutecznie nabyć prawa własności intelektualnej. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w warsztacie, na którym Eksperci przybliżą tę tematykę oraz opowiedzą jak skutecznie chronić własność intelektualną.
Szkolenie adresujemy w szczególności zapraszamy:
- przedstawicieli działu prawnego
- przedstawicieli działu marketingu
- przedstawicieli działu zarządzania
- przedstawicieli zarządzania produktami
- dyrektorów
- specjalistów
- kadrę managerską
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 17.02.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 17.02.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Zabezpieczenie majątku intelektualnego w firmie - rozwiązania prawne oraz skuteczna ochrona „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 195 zł + 23% VAT do 17.02.2017 r.
-
1 395 zł + 23% VAT po 17.02.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 24.04.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Zabezpieczenie majątku intelektualnego w firmie - rozwiązania prawne oraz skuteczna ochrona (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 17.02.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 17.02.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.