Współpraca OSD i spółek obrotu – wyzwania w relacji z Klientem
Grupa tematyczna: Energetyka
Data: 05-06.06.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Wyzwania dla sektora energetycznego w zakresie relacji z Klientem
- Perspektywy zmiany sprzedawcy w świetle aktualnych zmian na rynku gazowym
- Rozwój energetyki prosumenckiej jako nieodwracalny trend współczesnej energetyki
- Zmiana sprzedawcy a prosument – co w przypadku, gdyby prosument chciał zmienić sprzedawcę w przyszłości
Przerwa kawowa
Zapewnienie bezpieczeństwa w procesie zmiany sprzedawcy - czyli jak walczyć z nieprawidłowościami, które towarzyszą temu procesowi
- Jak przeprowadzić procedurę zmiany sprzedawcy bez negatywnych konsekwencji dla Klienta
- Zmiana danych Klienta w procesie zmiany sprzedawcy – OSD odrzuca PZD
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych Klienta dotyczących pomiaru i zużycia energii
- Nieprawidłowości w przypadku procesowania PZD przez OSD pomimo zgłoszeń od obecnego sprzedawcy i Klienta o cofnięciu pełnomocnictwa do zmiany sprzedawcy
Przerwa na lunch
Ochrona Klienta przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi
- Nieuczciwe praktyki rynkowe w zakresie zmiany sprzedawcy
- Postępowanie z Klientem, który został wprowadzony w błąd przy poprzedniej umowie sprzedaży
- Nieuczciwe praktyki rynkowe konkurentów – czy da się z nimi walczyć
Zakończenie pierwszego dnia
Rejestracja i poranna kawa
Aktualne trendy w zakresie umów sprzedaży zawieranych z Klientem
- Umowy kompleksowe, a umowy rozdzielone - uwarunkowania prawne, zalety i wady obu rozwiązań, w jakim kierunku zmierzają prace regulatora
- Umowy typu dual fuel jako alternatywa dla \'klasycznych\' umów sprzedaży
- Korzyści z tego typu rozwiązania dla spółek energetycznych i Klienta
- Umowy łączone a procedura zmiany sprzedawcy
Przerwa kawowa
Panel dyskusyjny – współpraca pomiędzy OSD, a spółkami obrotu
- Aktualne i obowiązujące regulacje prawne i ich konsekwencje
- Istniejące problemy i zagrożenia wynikające ze wzajemnej współpracy
- Wymiana doświadczeń i praktyki rynku
Przerwa na lunch
Zakres i sposób przekazywania informacji dotyczących Klienta pomiędzy OSD a spółkami obrotu
- Rozwój narzędzi i metod komunikacji z Klientem - obowiązki informacyjne obu stron
- Terminy realizacji i zasady zgłoszeń umów sprzedaży na PWI
- Platformy wymiany informacji poszczególnych OSD
- Różnorodność czy unifikacja
- Perspektywy rozwoju
- Konsekwencje dla Klienta
Zakończenie warsztatów; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Główne zagadnienia:
- Wyzwania dla sektora energetycznego w zakresie relacji z Klientem
- Zapewnienie bezpieczeństwa w procesie zmiany sprzedawcy - czyli jak walczyć z nieprawidłowościami, które towarzyszą temu procesowi
- Ochrona Klienta przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi
- Aktualne trendy w zakresie umów sprzedaży zawieranych z Klientem
- Panel dyskusyjny – współpraca pomiędzy OSD, a spółkami obrotu
- Zakres i sposób przekazywania informacji dotyczących Klienta pomiędzy OSD a spółkami obrotu
Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie:
Umocnienie pozycji odbiorcy końcowego jako uczestnika rynku, które w ostatnim czasie miało miejsce na rynku energetycznym stanowi wyzwanie dla przedsiębiorstw z tego sektora. Wzrost wiedzy klientów na temat rynku energii przejawia się w wielu dziedzinach, między innymi w przypadku zawierania umów czy podczas procesu zmiany sprzedawcy. Przedsiębiorstwa energetyczne stoją przed wyzwaniami związanymi z rotacją klienta energetycznego. W odpowiedzi na aktualne wyzwania rynku serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w spotkaniu „Współpraca OSD i spółek obrotu – wyzwania w relacji z Klientem” gdzie będą mieć Państwo niepowtarzalną możliwość zaznajomienia się z wyzwaniami jakie Polityka energetyczna Unii Europejskiej oraz konkurencyjny rynek stawia wobec przedsiębiorców, a także rozwiązaniem kluczowych problemów z tego zakresu.
Grupa docelowa:
Warsztat skierowany jest do przedstawicieli sektora energetycznego. W szczególności zapraszamy do uczestnictwa działy:
- Sprzedaży
- Obsługi Klienta
- TPA/Zmiany sprzedawcy
- Usług operatorskich
- Usług dystrybucyjnych
- Reklamacji
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 10.05.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 10.05.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Współpraca OSD i spółek obrotu – wyzwania w relacji z Klientem „Warsztacie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Warsztacie
-
Warunkiem uczestnictwa w Warsztacie jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Warsztacie wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 995 zł + 23% VAT do 24.04.2017 r.
-
2 395 zł + 23% VAT do 10.05.2017 r.
-
2 795 zł + 23% VAT po 10.05.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Warsztacie obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Warsztatu, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 26.02.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Współpraca OSD i spółek obrotu – wyzwania w relacji z Klientem (dalej: „Warsztat”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Warsztat odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Warsztatu i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Warsztacie.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Warsztatu i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Warsztatu, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Warsztacie, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Warsztacie, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 10.05.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 10.05.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Warsztacie, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Warsztat odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Warsztacie.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Warsztat, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Warsztacie o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Warsztacie, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Warsztatu.