Visual content marketing i copywriting – jak skutecznie projektować layouty i pisać online?

Grupa tematyczna:
Marketing i PR

Data: 12-13.06.2017 r.

Cena: 1695 zł/os.

Program

DZIEŃ 1

Content Marketing od A do Z. Wizualna strona contentu

9:00

Rejestracja i poranna kawa

9:30

Content Marketing bez tajemnic

  • Punkt wyjścia – jak zmienia się zestaw potrzeb i sposób przetwarzania informacji przez konsumentów?
  • Inboud versus Outbound marketing – wady i zalety
  • Jak zbudować skuteczną strategię content marketingu? Budowanie strategii i taktyk krok po kroku:
    • Identyfikacja celów dla B2B i B2C
    • TOP20 formatów i ich dobór w ramach działań content marketingowych – przegląd możliwości i ich rola
    • Typy contentu – jak „wtłoczyć” wartościową zawartość w ramy formatów content marketingu?
    • Typy contentu w zależności od celu – od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania leadów
    • Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?

Ćwiczenie praktyczne – budowanie strategii content marketingowej dopasowanej do celów i potrzeb użytkowników

10:30

Przerwa kawowa

10:45

Wizualna strona Content Marketingu

  • WWW i Landing Pages jako oś działań contentowych – trendy w projektowaniu (wideo, grafiki, microUX. Long-form, animacje)
  • Przegląd narzędzi content marketingu od postów i newsletterów, przez infografiki i artykuły eksperckie po raporty i ebooki
  • Formaty a typy treści od A do Z – cechy i specyfika tworzenia
  • Neuromarketing w praktyce – 7 złotych zasad oddziaływania na odbiorcę
11:30

Jak psychologia przekłada się na projektowanie i optymalizację stron www?

  • 20 zasad, które każdy projektant musi znać – psychologia projektowania layoutów i grafik
  • Kolory w marketingu - jak wpływ kształtu i barwy wpływa na kliknięcia?
  • W jaki sposób przetwarzamy grafikę w projektach online – co przyciąga wzrok? Testy i badania eyetrackingowe e-mail marketing, social media i www
  • Jak tworzyć angażujące wideo? – czas, format, obraz krok po kroku
  • Różnice płci - co działa na mężczyzn, a jak argumentować ofertę do kobiet?
  • Straszyć czy śmieszyć? –które komunikaty lepiej działają na odbiorcę?
  • Płeć przedmiotu a płeć człowieka - które reklamy produktów kierować do kobiet, a które do mężczyzn?
  • Bohater reklamy a kategoria produktu
  • Czy seks sprzedaje? – czy warto i w jaki sposób wprowadzać podteksty do komunikatów promocyjno-reklamowych?
  • Jak rytuały i przesądy wpływają na konsumentów - jak to wykorzystać w reklamie, czego unikać?
  • W jaki sposób wizualizować liczby, by zwiększać sprzedaż i minimalizować "ból" klienta?
  • Jak neurony lustrzane wpływają na zachowania sprzedażowe?
  • Jak wizualny przekaz wpływa na mózg klienta - praktyczne case study neuromarketingu
  • Co powoduje, że klienci zapamiętują nasze reklamy i jak nastrój wpływa na decyzje konsumenckie?
  • Ewolucja form graficznych w internecie na przestrzeni dwóch dekad – w jaki sposób obraz zdominował sposób komunikacji w kanale online?
12:30

Psychologia online jako oręż Content Managera

  • Efekt złudzenia
  • Sposoby postrzegania i selektywna uwaga
  • Afordancje, zapamiętywanie i zapominanie
  • Strategia postępującego ujawniania
  • Storytelling
  • Motywacje odbiorcy
    Narzędzia Content Managera – projektowanie layoutów i wizualnej strony contentu
  • Bazy zdjęć – płatne i bezpłatne – przegląd i kryteria wyboru
  • Case studies – przykłady aktywności Content Marketingowych – Polska i Świat

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie wizualnej strony contentu

13:30

Przerwa na lunch

14:30

Promocja i dystrybucja treści w ramach content marketingu

  • Jak promować własne treści i pozyskiwać odbiorców? - 10 kluczowych kanałów dystrybucji contentu
  • Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
  • Jak optymalizować i kalkulować koszt dystrybucji contentu?
  • Content automation – czy i w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści?
  • Reklama natywna jako przykład aktywności CM
15:30

Zakończenie pierwszego dnia

Rozwiń Zwiń
DZIEŃ 2

Tekstowa strona contentu. Redagowanie treści online – webwriting i copywriting w praktyce

9:00

Praktyka redagowania treści

  • Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy” – 10 zasad, które każdy redaktor powinien znać na pamięć!
  • Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
  • Dekalog redaktora – jak pisać by przykuć uwagę odbiorcy?
  • Ton publikacji – ekspert,  doradca czy żartowniś ?
  • Od nano przez mikro po makro, czyli rodzaje treści w sieci
  • Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w internecie
  • Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst) – jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
  • Jak dobrać rozmiar czcionki do projektu?
  • Checklista - 45 elementów, które musisz wziąć pod uwagę redagując tekst
  • Kluczowy aspekt contentu – dobry i klikalny tytuł! 10 zasad, które trzeba uwzględnić opracowując tytuły, tematy i nagłówki!

Ćwiczenie praktyczne – web-writing i copywriting w oparciu o teksty i nagłówki

10:45

Przerwa kawowa

11:00

Perswazja i copywriting – jak pisać skuteczne teksty?

  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie? – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  • Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji? – o prostych i teoretycznie słowach bez znaczeniach, które wpływają na efekt sprzedażowy
    5 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
  • Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł do wykorzystania za miesiąc - co w praktyce oznacza awersja do ryzyka?
  • Efekt infożercy Biedermana - dlaczego jesteśmy uzależnienie od informacji i jak je wykorzystujemy na zakupach?
  • Kotwiczenie - jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty?
  • Social proof – co to jest, kiedy działa a kiedy przeszkadza?
  • W jaki sposób argumentować i prezentować zalety oferty? – tworzenie i ustalenie liczby argumentów oraz korzyści na LP/WWW
  • Ile opcji do wyboru? - w jaki sposób przestawiać oferty pakietowe, by skłaniać do zakupu?
  • Jak obniżać cenę produktów - kwotowo czy procentowo?
  • Siła "9-tki" i limitowanie oferty na klienta - jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta?
  • "Za darmo" czy  "za 1 zł/gr"? - skuteczne techniki kalkulacji bonsusów
  • Jak pozyskiwać  prospekty i leady sprzeadażowe w zamian za treść?
  • Content marketing a lead nurturing (pielęgnowanie leadów)
  • Dobre praktyki – analiza przypadków I przykłady
13:00

Przerwa na lunch

14:00

Pomiar skuteczności contentu online

  • Jak dobierać mierniki do celów w ramach działań content marketingu?
  • Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność contentu?
  • Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu
  • Badania online i monitoring internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
  • Estymacja efektywności działań – od CPV do ROI
15:30

Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom

Rozwiń Zwiń

Opis wydarzenia

 

Content = Marketing. Coraz częściej marketerzy stawiają znak równości między tymi terminami. Z jednej strony adblocki, chaos informacji i niechęć do natarczywej reklamy, z drugiej zalew treści i fake news. W jaki sposób stworzyć spójną strategię content marketingu dobierając optymalne formaty i kanały dystrybucji treści? Jak zaprojektować wizualną stronę contentu, by chwytała za serce? Jak tworzyć treści, które skłaniają do akcji? O dobrych praktykach i wzorcach nie tylko rozmawiamy, ale także praktycznie ćwiczymy.

Zapraszam na 2-dniowe warsztaty, Artur Maciorowski

Główne zagadnienia

  • Definiowanie taktyk i sposobów na projektowanie skutecznych i angażujących grafik i layoutów
  • Praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji tekstowo-wizualnej pod kątem segmentów odbiorców (persony)
  • Najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
  • Sprawdzone techniki perswazji i psychologii, które przekładają się na sprzedaż
  • Gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
  • Mechanizmy i systemy monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci

Podczas szkolenia:

  • Dowiesz się w jaki sposób internauci przeglądają content w Internecie - teksty, grafiki, wideo
  • Poznasz praktyczne porady  dotyczące redagowania  tekstowego i wizualnego contentu w Internecie
  • Zdobędziesz wiedzę o tym jak zacząć wdrażać strategię content marketingową
  • Rozwiniesz umiejętności pisania, aby użytkownicy chętnie czytali twoje informacje
  • Dowiesz  się czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników
  • Nauczysz się jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób zajmujących się content marketingiem, a zwłaszcza działów: Digital marketingu, Public Relations, Marketingu. Zapraszamy Dyrektorów, Managerów i specjalistów związanych zawodowo z e-marketingiem, jak również pracowników agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów.

Metodologia

Forma warsztatowa z dużą liczbą ćwiczeń praktycznych
Prezentacja wielu case’ów branżowych mających na celu przybliżenie dobrych i złych przykładów

Regulamin

Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

  1. W przypadku rezygnacji do dn. 22.05.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.

  2. W przypadku rezygnacji po dn. 22.05.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W Visual content marketing i copywriting – jak skutecznie projektować layouty i pisać online? „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem

§1

Zasady uczestnictwa w Szkoleniu

  1. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.

  2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:

    1. 1 395 zł + 23% VAT do 22.05.2017 r.

    2. 1 695 zł + 23% VAT po 22.05.2017 r.

  3. Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.

  4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 08.06.2017 r.

  5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

  6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

  7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

 

§2

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Visual content marketing i copywriting – jak skutecznie projektować layouty i pisać online? (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).

  2. Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.

  4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

  5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.

 

§3

Płatność i rezygnacja

  1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.

  2. Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.

  3. Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.

  4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.

  5. W przypadku rezygnacji do dn. 22.05.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.

  6. W przypadku rezygnacji po dn. 22.05.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

  7. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.

  8. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.

  9. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.

  10. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

  11. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

  12. Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.

 

Prowadzący

avatar

Artur Maciorowski

Ekspert e-marketingu

Partnerzy