Czy zastanawiasz się:
- Jak zmniejszyć ryzyko popełnienia faux pas podczas spotkań biznesowych?
- Jak wzmocnić własny wizerunek w relacjach biznesowych i towarzyskich, oficjalnych i prywatnych?
- W jaki sposób swobodnie nawiązywać kontakty biznesowe i towarzyskie z uwzględnieniem obowiązujących norm i konwenansów?
- Jak właściwie dobierać formy do treści w obszarze wyglądu, ubioru oraz aranżacji przestrzeni?
Korzyści dla organizacji:
- Uświadomienie istoty i znaczenia savoir-vivre w biznesie
- Tworzenie marki z klasą – organizacji z elitarnego grona
- Wzmacnianie wizerunku organizacji jako pracodawcy oraz partnera biznesowego
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
Znajomość norm zachowania w biznesie daje nam poczucie bezpieczeństwa, pomaga odnaleźć się w niezręcznej, czy trudnej sytuacji i wyjść z niej z twarzą. Kierowanie się wytycznymi etykiety biznesowej zwiększa pewność siebie, często ułatwia rozmowę i pomaga zjednywać ludzi. Może też ocieplić atmosferę spotkania służbowego. Niejednokrotnie wysoką kulturą osobistą i dostosowaniem do przyjętych norm zdziałamy więcej niż dzięki twardym negocjacjom. To, jak jesteśmy odbierani przez inne osoby, wyraża też kulturę organizacji, w której pracujemy, czyli kształtuje również wizerunek firmy. Zamiast zastanawiać się, jak powinniśmy się zachować, możemy skupić się na meritum spotkania. Innymi słowy, znajomość sztuki dyplomacji ułatwia nam życie. Znając i stosując zasady etykiety biznesu będziemy postrzegani jako osoby solidne, wzbudzające respekt i obyte w codziennych sytuacjach zawodowych, a tym samym profesjonalne, kompetentne i wiarygodne. W związku z tym wychodzę z propozycją szkolenia pt. „Sztuka dyplomacji w biznesie”.
Zapraszam, Dorota Szcześniak-Kosiorek
Grupa docelowa:
Szkolenie w szczególności dedykowane jest dyrektorom, managerom, kierownikom, ale również wszystkim osobom, bez względu na charakter zajmowanego stanowiska, które są zobligowane do częstych kontaktów biznesowych oraz występują jako reprezentanci firmy.