STORYTELLING – wyczaruj swój sukces niebanalną historią
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 19.08.2020r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Storytelling – czym jest i dlaczego działa
- Skąd wziął się storytelling
- Siła storytellingu, a nauka o budowie mózgu
- Budzenie emocji, a strorytelling
- Koń Trojański w opowieści
Struktury opowieści
- Struktura storytellingowa PIXARA
- Łuk narracyjny―rozróżnienie początku, środka i końca
- Sprzedażowa struktura storytellingowa
- Identyfikacja słuchacza z bohaterem historii
Przerwa kawowa
Storytellingowe techniki sprzedaży ideii i produktów
- Skąd brać dobre historie sprzedażowe
- Historia o grzechu zaniedbani
- Odpowiadanie na pytania historiami
- Uprzedzanie obiekcji jako element historii
- Komunikowanie wizji
- Biznesowe gawędy o rezultatach i konwersacyjny product placement
- Główne typy historii, które sprzedają
Przerwa na lunch
Jak opowiadać historie, by angażowały słuchacza
- Narracyjny plan opowieści perswazyjnej / sprzedażowej
- Zarządzanie emocjami słuchaczy
- Planowanie pierwszego i ostatniego zdania
- Improwizowane opowiadanie
- Technika „mowy sprawczej“
- Praca głosem, tempo, pauza, inne techniki retoryczne
- Wielokrotne opowiadanie i spontaniczne edytowanie historii
- Model VAKS
Przerwa na lunch
Praktyczny trening wykorzystania opowieści w prezentacji i sprzedaży
- Prezentacja wcześniej przygotowanych historii
- Feedback trenerski i grupy
- Nagrania video wystąpień uczestników szkolenia (opcja)
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Celem szkolenia jest
Zdobycie umiejętności tworzenia i opowiadania angażujących i niebanalnych historii w procesie sprzedaży, jak również w wystąpieniach publicznych.
Na szkoleniu nauczysz się
- Jak budować narrację swojej wypowiedzi opartą na historii
- Uniwersalnych struktur opowieści wykorzystywanych np. przez wytwórnię Pixar
- Opowiadać ciekawie z wykorzystaniem narzędzi retorycznych
- Jak przekonać innych do swojego pomysłu lub produktu za pomocą ciekawej historii
Na szkoleniu przećwiczysz
- Budowanie inspirujących historii
- Opowiadanie własnej historii
- Swoja mowę ciała podczas opowiadania swojej historii
Na szkoleniu otrzymasz
- Sprawdzone modele do budowania własnej historii
- Dużą dawkę praktycznej wiedzy
- Jasne instrukcje jak tworzyć historie
- Listę dobrych praktyk tworzenia ciekawych historii
Korzyści dla uczestników
- Poznanie zasad działania storytellingu
- Poznanie struktur budowania historii sprzedażowych
- Nabycie umiejętności budowania angażujących historii
- Nabycie umiejętności wykorzystywania niebanalnych historii w swoim procesie sprzedaży lub podczas Wystąpień Publicznych
- Zwiększenie umiejętności budowania zaufania dzięki opowiadaniu autentycznych historii
- Nabycie umiejętności opowiadania historii w sposób angażujący i budzący emocje u słuchacza
Profil uczestnika
- Liderzy, Menedżerowie
- Handlowcy, Doradcy Klienta
- Specjaliści ds. Marketingu
- Osoby występujące publicznie
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 29.07.2020 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 29.07.2020 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Storytelling – wyczaruj swój sukces niebanalną historią „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 495 zł + 23% VAT do 29.07.2020 r.
-
1 895 zł + 23% VAT po 29.07.2020 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 18.08.2020 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Storytelling – wyczaruj swój sukces niebanalną historią (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 29.07.2020 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 29.07.2020 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.