Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Grupa tematyczna: HR i Kadry

Data: 20-21.02.2017r.

Cena:
1695 zł/os. > 31.01-22.02.2017

Program

DZIEŃ 1
9:00

Rejestracja i poranna kawa

9:30

Rola i wizerunek HR BP w nowoczesnych organizacjach

  • Struktura HR dziś i docelowa
  • Kierunki zmiany roli HR
  • Typowe oczekiwania biznesu od HRBP
  • Typowe zadania HRBP w organizacjach
  • Profesjonalny wizerunek HRBP
  • Expose HRBP
10:30

Przerwa kawowa

10:45

Omówienie najważniejszych narzędzi w pracy HRBP

  • Wywiad kompetencyjny
  • Mini AC, symulacje w procesach rekrutacji
  • Opisy stanowisk pracy
  • Adaptacja nowych pracowników
12:30

Przerwa na lunch

13:30

Omówienie najważniejszych narzędzi w pracy HRBP c.d.

  • SOOP
  • MBO
  • Programy talent management
  • Przegląd narzędzi zarządzania rozwojem pracowników:
    • Szkolenia
    • Coaching
    • Mentoring
    • Counselling
    • Training „on the job”
    • Traching
  • Planowanie etatyzacji
15:00

Planowanie działań rozwojowych

  • Metodyka tworzenia Planu Rozwoju Kompetencji dla organizacji
  • Analiza przykładowego PRK
  • Tworzenie PRK na bazie podanych informacji
  • Wykorzystanie PRK w tworzeniu rocznych planów rozwojowych
16:15

Zakończenie pierwszego dnia

Rozwiń Zwiń
DZIEŃ 2
9:00

Zbieranie informacji o poziomie kompetencji w firmie

  • Testy i ich rodzaje:
    • Testy wiedzy i umiejętności
    • Testy osiągnięć
    • Sytuacyjne testy kompetencyjne
    • Testy zdolności
    • Testy osobowości
  • Wywiady:
    • Wywiad ustrukturalizowany
    • Wywiady pogłębione
  • Obserwacja uczestnicząca
  • Assessment Center / Development Center
  • Ocena 3600 oraz ocena 1800
10:30

Przerwa kawowa

10:45

Identyfikacja obszarów do rozwoju

  • Źródła informacji o obszarach rozwojowych
  • System ocen, jako regularny monitoring modeli kompetencyjnych
  • Funkcja identyfikacyjna i rozwojowa informacji zwrotnej (bieżącej oraz wynikającej ze struktury rozmów oceniających)
  • Modele udzielania informacji zwrotnej (krytyki i pochwały)
  • Wypracowywanie indywidualnych planów rozwojowych dotyczących modeli kompetencyjnych w procesie udzielania informacji zwrotnej
12:30

Przerwa na lunch

13:30

Zarządzanie talentami

  • Zarządzanie talentami, jako element działań rozwojowych w zakresie kompetencji zawartych w modelach kompetencyjnych
  • Konstruowanie programów rozwoju talentów zgodnych z wymogami modeli kompetencyjnych
15:00

Zarządzanie budżetem premii i podwyżek

  • Rola premii i podwyżki wynagrodzenia (Komu? Kiedy? Za co?)
  • Tworzenie budżetów wynagrodzeń
16:15

Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów Uczestnikom

Rozwiń Zwiń

Opis wydarzenia

  • Umocnij pozycję HR’owca w swojej organizacji
  • Zintegruj wartości pracowników z wartościami firmy
  • Sprostaj wyzwaniom rynku w zakresie HR Biznes Partneringu
  • Wprowadź nowy model współpracy między pionem HR, a managerami
  • Zwiększ udział HR’owców we wprowadzaniu dobrych praktyk zarządzania
  • Zarządzaj wartościami firmy
  • Stwórz strategiczne podejście do zasobów ludzkich w swojej organizacji
  • Zapewnij organizacji ciągłość biznesową poprzez adekwatny rozwój i planowanie zasobów ludzkich

Korzyści dla uczestnika

  • Zrozumienie potrzeby wdrożenia modelu HR BP
  • Umiejętność uzasadnienia i odróżnienia tradycyjnych funkcji HR od funkcji HR BP
  • Poznanie kluczowych kompetencji potrzebnych dla HR BP, aby wdrożyć to stanowisko w organizacji
  • Kompleksowe  zmapowanie obszaru czynnika ludzkiego w budowaniu biznesowej przewagi konkurencyjnej
  • Zrozumienie korzyści biznesowych  dla organizacji dzięki funkcji HR BP

Korzyści dla organizacji

  • Stworzenie strategicznego podejścia do zasobów ludzkich w organizacji
  • Wypracowanie modelu odpowiedzialności HR za wynik finansowy
  • Zapewnienie organizacji ciągłości biznesowej poprzez adekwatny rozwój i planowanie zasobów ludzkich

„Dotychczasowa rola działów HR zmienia się w imponującym tempie. Specjaliści działów HR zaczynają odgrywać coraz ważniejsze role i powszechnie pogłębiają swoją wiedzę ekonomiczną, ale nieliczni z nich wiedzą, że ukoronowaniem rozwoju zawodowego może być właśnie funkcja HR Biznes Partnera – jednej z najważniejszych osób w organizacji. Jej rola to przede wszystkim wsparcie zarządu i pozostałych menedżerów firmy w realizacji ich zadań. Dział HR, kierowany przez osobę świadomą strategicznych celów i zaznajomioną z najważniejszymi wskaźnikami personalnymi, może być nieocenioną pomocą w konstruowaniu i realizacji planów rozwoju firmy. Ze względu na fakt, że  funkcja HR Biznes  Partnera jest stanowiskiem coraz bardziej pożądanym i wymagającym wachlarza kompetencji, wychodzę z propozycją szkolenia pt.”Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji”. Podczas szkolenia Uczestnicy posiądą najważniejszą wiedzę z zakresu budowania wizerunku HR Biznes Partnera, jak również podniosą poziom kompetencji niezbędnych do pełnienia roli HR BP.”
Zapraszam, Anna Fabiszak-Muzyka

Grupa docelowa:

Szkolenie dedykowane jest pracownikom działów HR, HR Business Partnerom, Specjalistom ds. rekrutacji, HR konsultantom.

Regulamin

Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

  1. W przypadku rezygnacji do dn. 30.01.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.

  2. W przypadku rezygnacji po dn. 30.01.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem

§1

Zasady uczestnictwa w Szkoleniu

  1. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.

  2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:

    1. 1 395 zł + 23% VAT do 30.01.2017 r.

    2. 1 695 zł + 23% VAT po 30.01.2017 r.

  3. Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.

  4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 19.02.2017 r.

  5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

  6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

  7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

 

§2

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).

  2. Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.

  4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

  5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.

 

§3

Płatność i rezygnacja

  1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.

  2. Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.

  3. Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.

  4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.

  5. W przypadku rezygnacji do dn. 30.01.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.

  6. W przypadku rezygnacji po dn. 30.01.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

  7. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.

  8. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.

  9. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.

  10. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

  11. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

  12. Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.

 

Prowadzący

Anna Fabiszak-Muzyka

Anna Fabiszak-Muzyka

Ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących

ZAUFALI NAM

ciasteczko
Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zamknij