Profesjonalna asystentka - sztuka skutecznego zarządzania biurem
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 05-06.07.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Cechy profesjonalnej asystentki
- Kwalifikacje zawodowe i osobiste
- Reguły protokołu dyplomatycznego
- Strój służbowy – dobieranie stroju do sytuacji
- Biżuteria i akcesoria biznesowe
Przerwa kawowa
Asertywność i komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku
- Efektywna komunikacja w zespole
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Trudna sztuka odmawiania
- Asertywne wyrażanie uczuć
- Stosowanie asertywnych komunikatów
- Dlaczego wybieramy nieasertywne zachowania
- Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna
Przerwa na lunch
Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej
- Macierz Eisenhowera – klasyfikacja zadań: pilne, niepilne, ważne, nieważne
- Zasada Pareto – umiejętność zarządzania priorytetami
- Analiza ABC – planowanie zadań dziennych, tygodniowych i miesięcznych
- Krzywa REFA - własne możliwości i ograniczenia, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
- Prawo Parkinsona - eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja
- Gospodarowanie czasem własnym i swojego przełożonego
- Prowadzenie terminarza szefa
- Planowanie zadań krótko i długo-terminowych
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia
Personal Branding – budowanie marki własnej
- Zasadność budowania marki przez asystentki
- Elementy składające się na markę własną
- Dlaczego budowanie marki własnej jest istotne w pracy na stanowisku asystenckim?
- Błędy, które mogą kosztować nas wiele (np. historia Justine Sacco)
- Typy urody – dobór kolorów
Przerwa kawowa
Etykieta i savoir-vivre – zachowania
- Zasady wymiany wizytówek
- Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, spojrzenie)
- Zasady zachowania w zależności od miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, konferencja, teatr, ulica, sklep, wakacje itp.)
- Odpowiedni dobór tematyki
- Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej
- Grzecznościowe zachowania w windzie, na korytarzu
Przerwa na lunch
Etykieta i savoir-vivre – spotkania
- Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń
- Prezentacja uczestników spotkania
- Sztuka podejmowania gości
- Zasady obowiązujące podczas spotkań biznesowych
- Wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć
- Business dining, stołowa etykieta
- Alkohole (gatunki, wybór, sposób podawania, wznoszenie toastów).
- Faux pas – sztuka unikania uchybień towarzyskich i sposoby niwelowania faux pas
Sztuka zdrowego pozytywnego myślenia
- Jak zadbać o własny poziom motywacji?
- 12 błędów w myśleniu inteligentnego człowieka
- Zasady zdrowego pozytywnego myślenia
- Optymizm, pesymizm - postawy wobec życia i ich przełożenie na sukces zawodowy
Podsumowanie i zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów
Opis wydarzenia
Czy zastanawiasz się…
- W jaki sposób tworzyć Personal Branding?
- Jak zostać prawą ręką szefa?
- Jak powinien wyglądać odpowiedni strój służbowy?
- W jaki sposób podejmować gości w firmie?
- Jak wypracować w sobie asertywność?
- Jak rozwiązywać konflikty?
- Jak efektywnie zarządzać czasem swoim i swojego przełożonego?
- Dlaczego praca na stanowisku asystenckim jest talk bardzo ważna?
- Jak sprawnie zarządzać biurem?
- Jak prawidłowo prowadzić terminarz szefa?
- Jak zadbać o własny poziom motywacji?
Cele szkolenia
Po szkoleniu rozwiniesz swoje kompetencje w zakresie:
- Postawy biznesowej
- Umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności tworzenia profesjonalnego wizerunku
- Umiejętności wpływających na osiągnięcie sukcesu zawodowego
- Sztuki zdrowego, pozytywnego myślenia
- Po szkoleniu Twój przełożony zyskuje:
- Asystentkę z większymi umiejętnościami
- Poprawę przepływu informacji w firmie
- Poprawę współpracy w zespole
- Wzrost wiarygodności zawodowej osoby na stanowisku asystenckim
Kwalifikacje profesjonalnej asystentki to przede wszystkim umiejętności wspomagania i koordynowania wielu działań i informacji, które występują na linii zarządzający - działy firmy. W celu wstępnej autodiagnozy, każdy Office Manager powinien poznać cechy, którymi powinien się charakteryzować. Pierwszy wykład będzie poświęcony właśnie temu zagadnieniu. Koordynowanie działań związanych z pracą biura, sprawne przekazywaniem informacji oraz wspomaganie zadań prowadzonych przez działy administracyjne Firmy to zadanie trudne i wymagające bardzo wielu kompetencji zawodowych, interpersonalnych i osobistych, które spędza sen z powiek wielu osobom obejmujących stanowisko asystenckie. W związku z tym, program szkolenia również zawiera zagadnienia z zakresu wybranych technik efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej. Office Manager pracuje bowiem w „sercu” Firmy i jest odpowiedzialny za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych Firmy. Personal Branding, Change Management, skuteczne narzędzia i metody niezbędne w zawodzie Office Managera, to tylko część zagadnień, które omówię podczas szkolenia. Oferowane przeze mnie szkolenie, to vademecum porad dla osób, które swoją przyszłość wiążą z pracą na stanowisku asystenckim.
Anna Fabiszak – Muzyka
Grupa docelowa
Do udziału w szkoleniu zapraszamy obecne asystentki/sekretarki/recepcjonistki, które dążą do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 14.06.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 14.06.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Profesjonalna asystentka - sztuka skutecznego zarządzania biurem „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu, poza okresem promocyjnym, wynosi:
-
1 595 zł + 23% VAT
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 03.07.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Profesjonalna asystentka - sztuka skutecznego zarządzania biurem (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 14.06.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 14.06.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.