Marketing w sieci – jak analizować skuteczność i pokonać konkurencję?
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż
Data: 22.09.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Jak zweryfikować skuteczność kampanii reklamowej online i porównać swoje działania z konkurencją? – od celów do efektów w internecie
- Definiowanie KPI i celów kampanii reklamowej w sieci krok po kroku
- 3 formy badań online (user/site/action-centric) – jak zweryfikować skuteczność akcji marketingowych w sieci w zależności od celu?
- Jak definiować konwersje i mikrokonwersje dla działań typu direct response i szacować skuteczność w przypadku akcji brandingowych online?
- Jak dobierać wskaźniki efektywności w zależności od narzędzia e-marketingu? Kluczowe pojęcia i skróty
- Jaki model rozliczeń? – koszty akcji w marketingu online
- W jaki sposób budować strukturę budżetu reklamowego w zależności od celu i mierzyć skuteczność działań online?
- Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane SaaS
- Koszty badań marketingowych online – ilościowe i jakościowe
- ROI w działaniach wielokanałowych online&offline – sposoby pomiaru zwrotu inwestycji
- Konkurencja i benchmarking – jak identyfikować konkurencję online i monitorować jej aktywność adaptując najlepsze wzorce?
Ćwiczenie praktyczne – obliczanie skuteczność kampanii dla wybranych narzędzi/akcji wraz z interpretacją danych
Przerwa kawowa
Web analityka w pigułce – jak weryfikować skuteczność serwisu internetowego?
- Co mierzyć i jak interpretować? – przegląd kluczowych raportów w Google Analytics od A do Z
- Eyetracking – testy projektów graficznych i nawigacyjnych widziane oczami odbiorców!
- Badania usability – testy i zadania jako elementy weryfikujące skuteczność projektów WWW
- Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
- Pozostałe metody (wywiady pogłębione, listy kontrolne, audyty eksperckie)
- Grupy kreatywne online – wykorzystanie potencjału klientów, przeciętnych konsumentów i ekspertów via WWW (pionierskie projekty Dell, Starbucks)
- Wady i zalety Google Analytics – co najistotniejsze w pomiarze i gdzie leżą problemy GA (próbkowanie, opóźnienie, koncentracja na odsonie)
- Definiowanie celów, modele atrybucji i konwersje – co buduje ruch, a co faktycznie sprzedaje?
- Co jeszcze musisz wiedzieć o GA? – integracje z AdWords i GWT, filtry, segmenty, parametryzacja
Ćwiczenie praktyczne – interpretacja danych
Case study: raporty badawcze w sieci
Audyt e-commerce i systemów transakcyjnych (leady, wnioski online, LP)
- Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych od A do Z
- 3 kluczowe elementy w projektowanie procesów sprzedażowych
- Projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu - – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
- Checklista sklepu online – o co musi zadbać każdy e-commerce i product manager?
- Ile kroków do zakupu? Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
- monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu – co warto mierzyć i weryfikować?
- Jak kalkulować koszty, przychody i zyski w ramach pozyskiwania leadów
- 4 typy lejków sprzedażowych – jak identyfikować problem w sklepie online? Od hipotezy do usunięcia problemu
- Narzędzia analityczne w e-commerce i generowaniu leadów – co mierzyć i jak interpretować dane?
- Systemy monitorujące i scoring w procesie leadowym
Ćwiczenie praktyczne – optymalizacja wybranych kart produktowych sklepów online/landing pages
Przerwa na lunch
Jak zmierzyć skuteczność treści w sieci? Weryfikacja contentu online od A do Z
- Audyt treści – metody analizy ilościowej i jakościowej konkurencji oraz branżowych wzorców – jak usprawnić przekaz publikowany na WWW?
- Checklista contentu – jak weryfikować skuteczność treści online?
- Badania redaktora: eyetracking, testy z użytkownikami, badania tradycyjne (fokusy, IDI, ankiety www), analityka webowa, interpretacja statystyk – w jaki sposób mierzyć treści jakościowo i wyciągać wnioski na przyszłość
- Weryfikacja popularności contentu w sieci - przykłady narzędzi analityczno-badawczych w Internecie
- TOP7 narzędzi redaktora online, które musi znać!
Analiza i ocena materiałów online
Audyt SEO redaktora – to co najważniejsze w pozycjonowaniu!
- SEO krok po kroku – jak optymalizować witrynę i pozyskiwać linki?
- Algorytm Google – kluczowe elementy wpływające na miejsce w wynikach wyszukiwania
- Strategie on-się, czyli jak optymalizować witrynę i off-site – strategie pozyskiwania linków do serwisu
- TOP7 narzędzi wspierających analizę pozycji i linków przychodzących
Case study
Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnikom
Opis wydarzenia
Główne zagadnienia:
- Eyetracking – testy projektów graficznych i nawigacyjnych widziane oczami odbiorców!
- Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
- Badania usability – testy i zadania jako elementy weryfikujące skuteczność projektów WWW
- Algorytm Google – kluczowe elementy wpływające na miejsce w wynikach wyszukiwania
- Definiowanie celów, modele atrybucji i konwersje – co buduje ruch, a co faktycznie sprzedaje?
Podczas szkolenia przekażemy wskazówki i odpowiedzi na pytania:
- Co buduje ruch, a co faktycznie sprzedaje?
- Jak usprawniać przekaz publikowany na www?
- Jak weryfikować skuteczność treści online?
- Jak optymalizować witrynę i pozyskiwać linki?
- Jak zweryfikować skuteczność akcji marketingowych w sieci w zależności od celu?
- Jak identyfikować konkurencję online i monitorować jej aktywność adaptując najlepsze wzorce?
Grupa docelowa:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i marketingu odpowiedzialnych za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, PR i project managerów poszukujących inspiracji
- Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 1.09.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 1.09.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Marketing w sieci – jak analizować skuteczność i pokonać konkurencję? „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 195 zł + 23% VAT do 1.09.2017 r.
-
1 395 zł + 23% VAT po 1.09.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 21.09.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Marketing w sieci – jak analizować skuteczność i pokonać konkurencję? (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 1.09.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 1.09.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.