Lead Generation - zaawansowany proces pozyskiwania klientów w sieci
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż
Data: 27.11.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
- W jaki sposób identyfikować grupę docelową w sieci?
- Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
- Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
- Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?
- Model generowanie leadów w sieci– które narzędzia i formaty są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online? B2C, B2B, B2B2C – od display/wideo przez content marketing i social media po e-mail i SEM -> analiza, przykłady, badania i praktyka
- Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
- Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży
Przerwa kawowa
WARSZTAT PRAKTYCZNY: Gra e-marketing - generowanie leadów sprzedażowych w praktyce - symulacja rynkowa
Przerwa na lunch
WWW, landing page i systemy transakcyjne od A do Z
- Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
- Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
- Sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
- Copywriting i neuromarketing w kontekście sprzedaży online
- Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błęd
- Czy i dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i w jaki sposób pozyskiwać wiarygodne dane?
- Wnioski internetowe – jak projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)?
Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
Przerwa kawowa
Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi?
- Jak dobierać modele rozliczeniowe w zależności od celu kampanii?
- Na czym polega performance i marketing afiliacyjny - jakie są jego modele?
- Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić? Efektywnościowe modele rozliczeń od klików do rozliczeń za sprzedaż
- Automation Marketing w praktyce
- Specyfika i funkcjonalność – jak wykorzystać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów
- Segmentacja i scoring – po co i jak
- Komunikacja – formularze dynamiczne i e-mail marketing
- Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty
Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?
- Monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
- Jak interpretować dane w procesie lead generation?
- Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta
- Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Co by było gdyby sprzedawca sprzedawał tylko tym, którzy CHCĄ kupić?
Cele szkolenia:
- Sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców
- Sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych
- Projektowanie landing pages – aspekty praktyczne
- Prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online
- Skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki sprzedaży online
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie kluczowych aspektów w zakresie pozyskiwania leadów
- Przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-leadami
- Opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych
- Pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności
Metodologia:
- Forma wykładowo - warsztatowa bazująca na przykładach z Polski i świata.
- Prezentacja raportów i badań z rynku polskiego dotycząca specyfiki
- Realizowanie adekwatnych do formy ćwiczeń z zakresu sprzedaży bezpośredniej jak i pozyskiwania leadów (sprzedaż pośrednia)
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń
Do udziału zapraszamy:
- Specjalistów ds. promocji, sprzedaży, handlu oraz marketingu zamierzających do rozpoczęcia działania w zakresie e-sprzedaży i generowania kontaktów online
- e-marketerów odpowiadających lub planujących kampanie pozyskiwania kontaktów/klientów
- kierowników i dyrektorów odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu
- project managerów (kierowników projektów) zainteresowanych sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 06.11.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 06.11.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Lead Generation - zaawansowany proces pozyskiwania klientów w sieci „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 095 zł + 23% VAT do 06.11.2019 r.
-
1 295 zł + 23% VAT po 06.11.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 26.11.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Lead Generation - zaawansowany proces pozyskiwania klientów w sieci (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 06.09.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 06.09.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.