Kampanie sprzedażowo-leadowe. Jak pozyskiwać klientów na usługi w internecie?

Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż

Data: 03.07.2017r.

Cena:
1295 zł/os. > 13.06-31.07.2017

Program

DZIEŃ 1
8:30

Rejestracja i poranna kawa

9:00

Jak pozyskać (albo kupić) bazę potencjalnych klientów w sieci?

  • E-mail hacking – czyli dzierżawa, zakup, czy własne rekordy – jak wykorzystać dostępne bazy na rynku i budować własne zasoby e-mailowe?
  • Zakup czy dzierżawa? - które formy są skuteczniejsze w przypadku zakupu baz w sieci
  • 31 konkretnych sposobów na budowanie własnej bazy e-mailingowej
  • DEKALOG skutecznych sposobów na pozyskiwania adresów e-mail – praktyki i doświadczenia z rynku polskiego
  • Jak dbać o bazę danych? – wytyczne odnośnie higieny, częstotliwości komunikacji i eksploatacji baz
  • Sposoby motywowania użytkowników do pozostawiania danych osobowych
9:45

Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?

  • Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
  • Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
  • Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika, by uczynić z niego klienta?
  • Model generowania leadów  w sieci - które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online? - B2C, B2B, B2B2C
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • Przegląd od A do Z – narzędzia sprzedażowe  w e-marketingu i e-commerce
  • Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce - prawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży

  
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

11:00

Przerwa kawowa

11:15

Jak pisać, by sprzedać?

  • Jak konstruować temat e-maila z gwarancją otwarcia?
  • Jak sprzedawać nieotwartym e-mailem? - przypadki szczególne
  • W jaki sposób skłaniać odbiorców do kliknięcia/telefonu lub wypełnienia formularza?
  • Jak konstruować przekaz w komunikacji masowej (blast)
  • Komunikacja one-to-one – jak pisać skuteczne wiadomości zgodnie ze sztuką copywritingu, perswazji i neuromarketingu?
  • SMS – jak tworzyć sprzedażowy komunikat w 160 znakach?
  • E-maile transakcyjne – jak podtrzymywać relacje i informować odbiorcę o statusie spraw
  • Treści sprzedażowe na WWW – co dobry tekst musi posiadać, by zachęcić odbiorcę do interakcji (5 kluczowych pytań o ofertę)
12:30

WWW, landing page i systemy transakcyjne od A do Z

  • Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
  • Sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
  • Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy
  • Dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?
  • Wnioski internetowe – jak projektować, by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)?

Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze - projektowanie, ocena, analiza

13:45

Przerwa na lunch

14:45

Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów, by sprzedawali nasze usługi?

  • Jak rozliczać się z partnerami? Efektywnościowe modele rozliczeń -  od klików do rozliczeń za sprzedaż
  • Na czym polega performance i marketing afiliacyjny i jakie są jego modele?
  • Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów, by rekomendowali nasze usługi i produkty?
15:30

Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?

  • Monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
  • W co warto zainwestować na WWW poza serwisem?
  • Interpretacja danych w procesie lead generation
  • Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta
  • Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?
16:30

Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom

Rozwiń Zwiń

Opis wydarzenia

Główne zagadnienia:

  • 31 konkretnych sposobów na budowanie własnej bazy e-mailingowej
  • Sposoby motywowania użytkowników do pozostawiania danych osobowych
  • Model generowania leadów w sieci
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
  • Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW
  • Interpretacja danych w procesie lead generation

Cele szkolenia:

W dzisiejszych czasach internet to najpotężniejszy kanał komunikacji marketingowej. Kluczem do realizacji celów sprzedażowych jest dobrze przemyślana kampania leadowa. Jej zaletą jest zauważalny wzrost poziomu sprzedaży już w momencie jej wprowadzenia. Działania leadowe mają główną zaletę – możliwość wykorzystania pozyskanej bazy danych do dalszych celów sprzedażowych i marketingowych. Realizacja kampanii leadowych otwiera ścieżkę do bezpośredniego kontaktu z klientami, pozwala informować o nowościach na rynku, co w konsekwencji prowadzi do zwiększenia sprzedaży. Ważne, aby podczas realizacji kampanii przeprowadzić szczegółową analizę skuteczności, która pozwoli na prawidłowe zoptymalizowanie prowadzonych działań.
Generowanie leadów jest bardzo dobrym sposobem na dotarcie do dużej ilości potencjalnych klientów w krótkim czasie, dlatego bardzo ważne jest profesjonalne przygotowanie się do działań związanych z ich tworzeniem.

Po szkoleniu każdy Uczestnik będzie mógł wykazać się wiedzą i umiejętnościami między innymi z zakresu:

  • Sposobów budowania własnej bazy e-mailingowej
  • Sposobów motywowania użytkowników do pozostawiania danych osobowych
  • Konstruowania treści sprzedażowych
  • Modeli generowania leadów w sieci
  • Praktycznego kalkulowania kosztów

Grupa docelowa:

Adresatami szkolenia są pracownicy działów marketingowych i sprzedażowych, w szczególności:

  • Specjaliści
  • Managerowie
  • Kierownicy
  • Dyrektorzy

Regulamin

Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

  1. W przypadku rezygnacji do dn. 12.06.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.

  2. W przypadku rezygnacji po dn. 12.06.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W Kampanie sprzedażowo-leadowe. Jak pozyskiwać klientów na usługi w internecie? „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem

§1

Zasady uczestnictwa w Szkoleniu

  1. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.

  2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:

    1. 995 zł + 23% VAT do 12.06.2017 r.

    2. 1 295 zł + 23% VAT po 12.06.2017 r.

  3. Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.

  4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 30.06.2017 r.

  5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

  6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

  7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

 

§2

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Kampanie sprzedażowo-leadowe. Jak pozyskiwać klientów na usługi w internecie? (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).

  2. Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.

  4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

  5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.

 

§3

Płatność i rezygnacja

  1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.

  2. Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.

  3. Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.

  4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.

  5. W przypadku rezygnacji do dn. 12.06.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.

  6. W przypadku rezygnacji po dn. 12.06.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

  7. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.

  8. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.

  9. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.

  10. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

  11. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

  12. Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.

 

Prowadzący

Artur Maciorowski

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Partnerzy

ZAUFALI NAM

ciasteczko
Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zamknij