Executive search, czyli jak zrekrutować najlepszych z najlepszych w dobie światowego kryzysu. Nowoczesne narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty, HR i Kadry, Doradztwo
Data: 03-04.06.2020r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Planowanie rekrutacji w oparciu o potrzeby związane z kryzysową sytuacją
- Rozpoznawanie potrzeb rekrutacyjnych w organizacji
- Opisy stanowisk, modele kompetencyjne jako źródło informacji o profilu idealnego kandydata
- Budowanie profilu idealnego kandydata w oparciu o metodę design thinking
Przerwa kawowa
Planowanie kampanii komunikacyjnej na zewnątrz i wewnątrz organizacji
- Praca nad przygotowaniem kampanii adekwatnej dla poszczególnych uczestników szkolenia
- Tworzenie schematu kampanii komunikacyjnej
Lunch
Jak pozyskać najlepszych
- Budowanie strategii na dotarcie do idealnych kandydatów
- Budowanie organizacyjnej przewagi rynkowej na rynku firm rekrutujących
- Wymiana doświadczeń
Przerwa kawowa
Różne metody rekrutacji – co wybrać w czasach kryzysu
- Dostosowanie metody do oczekiwań osób rekrutujących i organizacji
- Sposoby na szybką, wstępną selekcję dużej ilości aplikacji
- Assessment center – zasady, wady, zalety
- Testy psychologiczne – kiedy są zasadne
- Wywiad behawioralny, kompetencyjny, biograficzny
Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Rejestracja i poranna kawa
Wywiad kompetencyjny
- Tworzenie pytań do wywiadu w oparciu o model STAR
- Planowanie przebiegu spotkania rekrutacyjnego
- Case studies z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej budowania wywiadu rekrutacyjnego
Przerwa kawowa
Assessment Center
- Różne warianty (instant, full)
- Budowanie prostych narzędzi mierzących kompetencje
- Ćwiczenie umiejętności obserwacji i oceny kompetencji kandydatów
- Kalibrowanie ocen i opinii po procesie Assessment Center
Przerwa na lunch
Budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku na rynku pracy
- Przygotowanie komunikacji dla kandydatów przed ich wejściem w proces rekrutacji
- Zasady i dbałość o komunikację z kandydatami po procesie rekrutacji
- Jak pozostawić po sobie dobre wrażenie wśród osób, które nie przeszły procesu rekrutacji
Przerwa kawowa
Pułapki oceny
- Rozpoznawanie i przeciwdziałanie własnym błędom poznawczym
Zakończenie drugiego dnia szkolenia
Opis wydarzenia
Cel warsztatu:
- Przekazanie wiedzy i umiejętności na temat efektywnej rekrutacji i selekcji kandydatów w dobie kryzysu
- Trening umiejętności związanych z rekrutowaniem i selekcją kandydatów
- Przekazanie wiedzy na temat narzędzi budowania pozytywnej marki pracodawcy
Na szkoleniu nauczysz się:
- Jak przygotować model kompetencji będący podstawą do poszukiwania kandydata
- Rozpoznawać zalety i wady wewnętrznej oraz zewnętrznej rekrutacji
- Jak napisać atrakcyjne ogłoszenie rekrutacyjne, które jednocześnie odpowiada wymogom stanowiska
- Jak zaplanować kampanię rekrutacyjną, aby przyciągnąć osoby z dużym potencjałem
- Jak przygotować atrakcyjną komunikację na zewnątrz i wewnątrz organizacji
- Określać najważniejsze kryteria i ich wagę, w oparciu o które będą podejmowali decyzje dotyczące zatrudnienia/rekomendacji kandydatów
- Jak dotrzeć do zmotywowanych kandydatów oraz jak rozpoznać prawdziwą motywację do pracy
- Przygotować wywiad behawioralny i kompetencyjny
- Wymienić i opisać różne sposoby rekrutacji (wywiad, testy, assessment center)
- Jak nawiązać i utrzymać partnerskie relacje z kandydatami
- Jak przeprowadzić ustrukturalizowany wywiad
- Projektować krótkie zadanie weryfikujące poziom kompetencji
- Jak prezentować ofertę firmy językiem korzyści
- Podejmować decyzje dotyczące zatrudnienia/rekomendacji kandydata
- Jak zbudować pozytywną markę pracodawcy na rynku
- Jak prezentować ofertę firmy językiem korzyści
- Podejmować decyzje dotyczące zatrudnienia/rekomendacji kandydata
- Jak zbudować pozytywną markę pracodawcy na rynku
Na szkoleniu przećwiczysz:
- Komunikację do potencjalnych kandydatów
- Zbieranie informacji o potrzebach rekrutacyjnych z organizacji
- Budowanie profilu idealnego kandydata
- Pisanie ogłoszeń, formułowanie skutecznej komunikacji do kandydatów
- Przygotowanie i prowadzenie wywiadu rekrutacyjnego
- Tworzenie mini-scenek pomocnych w diagnozie kompetencji
- Budowanie pozytywnej relacji z kandydatami
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w procesie rekrutacji
- Udzielanie kandydatom informacji zwrotnych po procesie rekrutacji
Korzyści dla uczestników:
- Zyskanie wiedzy na temat metod rekrutacji
- Zdobycie praktycznych umiejętności rekrutowania i selekcji kandydatów
- Uzyskanie informacji zwrotnych na temat własnych mocnych i słabych stron związanych z rekrutacją kandydatów
- Poszerzenie perspektywy dotyczącej podejścia do rekrutacji
- Stworzenie narzędzi rekrutacyjnych lub planu dostosowanego do potrzeb związanych z aktualną sytuacją uczestnika, z uwzględnieniem specyfiki i wymagań firmy
Grupa docelowa:
Osoby zajmujące się na co dzień rekrutacją i selekcją pracowników, pracownicy działów HR, pracownicy agencji rekrutacyjnych, kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za rekrutację pracowników.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 13.05.2020 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 13.05.2020 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Executive search, czyli jak zrekrutować najlepszych z najlepszych w dobie światowego kryzysu. Nowoczesne narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników. „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 295 zł + 23% VAT do 13.05.2020 r.
-
1 595 zł + 23% VAT po 13.05.2020 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 02.06.2020 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Executive search, czyli jak zrekrutować najlepszych z najlepszych w dobie światowego kryzysu. Nowoczesne narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników. (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 13.05.2020 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 13.05.2020 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.