MMC Polska
Potęga wiedzy
Konferencje, Warsztaty, Szkolenia, Design...
Zaufali nam:
Wczytuje Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • Wydarzenie minęło.

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w praktyce?

6.10.2015 - 7.10.2015

Szczegóły

Start:
6.10.2015
Koniec:
7.10.2015
Kategoria:
Tagi Wydarzenia:
, , , ,

Miejsce

Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza,
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa, Polska
+ Google Map

Główne zagadnienia:

  • Fundamenty Content Marketingu
  • Promocja w ramach content marketingu
  • Perswazja, sprzedaż i neuromarketing – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?
  • Content Marketing a automation marketing

Metodologia szkolenia:

  • Forma warsztatowa z dużą ilością ćwiczeń indywidualnych i w grupach
  • Prezentacja wielu case’ów branżowych mających na celu prezentację dobrych i złych przykładów

Cele szkolenia:

Podczas szkolenia przekażemy wskazówki i odpowiedzi:

  • w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci?
  • wskazać praktyczne porady redagowania contentu w internecie
  • jak zacząć wdrażać strategię content marketingową?
  • w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje?
  • czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników?
  • jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach?

Dlaczego warto wziąć udział?

  • definiowanie taktyk i sposobów na redagowanie skutecznych i angażujących treści
  • praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji pod kątem segmentów odbiorców (persony)
  • najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
  • sprawdzone techniki perswazji, które przekładają się na sprzedać
  • gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
  • mechanizmy i systemu monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci

Grupa docelowa:

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich zajmujących się redagowaniem serwisów internetowych, a zwłaszcza działów Public Relations, Marketingu, HR; menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób rozpoczynających zarządzanie treścią w serwisach jak i doświadczonych redaktorów chcących wzbogacić swoje umiejętności.

Dzień 1

09:00 Rejestracja i poranna kawa
09:30 Content Marketing bez tajemnic

  • Jak, po co i dlaczego? – Content Marketing od A do Z
  • Budowanie strategii content marketingowej krok po kroku
  • Profil odbiorcy:
    • jakich treści poszukując i jak je wykorzystują odbiorcy?
    • typy odbiorców – od researchera do decydenta
    • punkt wyjścia: Persona, czyli tworzenie własnego wzorca odbiorcy
  • Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
  • Typy contentu w zależności od celu – od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania leadów
  • Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
  • Inboud versus Outbound marketing – wady i zalety

Ćwiczenie praktyczne – budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony

10:30 Przerwa kawowa
10:45 Fundamenty Content Marketingu

  • WWW jako oś działań kontentowych – trendy w projektowaniu (wideo, grafiki, microUX)
  • Treść a rodzaj projektu – jak dobierać treść do narzędzi online?
  • Prototypowanie informacji (AI) w sieci – makietowanie w praktyce
  • Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
  • Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
  • Dekalog redaktora – jak pisać by przykuć uwagę odbiorcy?
  • Ton publikacji – ekspert, doradca czy żartowniś?
  • przegląd narzędzi content marketingu od postów i newsletterów przez infografiki i artykuły eksperckie po raporty i ebooki
  • formaty a typy treści od A do Z–cechyi specyfika tworzenia
  • Psychologia online jako oręż Content Managera:
    • efekt złudzenia
    • sposoby postrzegania i selektywna uwaga
    • afordancje, zapamiętywanie i zapominanie
    • strategia postępującego ujawniania
    • storytelling
    • motywacje odbiorcy

Case studies – przykłady aktywności Content Marketingowych – Polska i Świat

13:30 Lunch
13:45 Promocja w ramach content marketingu

  • jak promować własne treści i pozyskiwać odbiorców?
  • sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
  • Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń?
  • SEO a content marketing – jak wspierać pozycjonowanie z wykorzystaniem treści?
  • pułapki content managera – jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber)?
  • newsletery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
  • content automation – czy i w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści?
  • content w social media – własne platformy (blog) versus platformy publiczne (FB, YT, Twitter, LinkedIn, itp.)
  • reklama natywna jako przykład aktywności CM

Ćwiczenie praktyczne – plan promocji w ramach content marketingu

15:30 Zakończenie I dnia warsztatów

Dzień 2

09:00 Rejestracja i poranna kawa
09:30 Praktyka redagowania treści

  • Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy” – 10 zasad, które każdy redaktor powinien znać na pamięć!
  • Od nano przez mikro po makro, czyli rodzaje treści w sieci
  • Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w internecie
  • Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst) – jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
  • Układ i formy informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo – dlaczego każdy szczegół ma znaczenie przy przeciętnej, 30-sekundowej wizycie internauty?
  • 45 elementów, które musisz wziąć pod uwagę redagując tekst

Ćwiczenia praktyczne – redagowanie informacji do internetu

10:30 Przerwa kawowa
10:45 Perswazja, sprzedaż i neuromarketing – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?

  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie? – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  • Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji? – o prostych i teoretycznie słowach bez znaczeniach, które wpływają na efekt sprzedażowy
  • 10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
  • Neuromarketing w praktyce – 7 złotych zasad oddziaływania na odbiorcę

Przykłady – analiza treści sprzedażowych i perswazji online

12:00 Content Marketing a automation marketing

  • Jak pozyskiwać prospekty i leady sprzeadażowe w zamian za treść?
  • Content marketing a lead nurturing (pielęgnowanie leadów)
  • Automation marketing – jak content wspiera automatyzację w marketingu?
  • Content a lejek sprzedażowy – jakie treści dystrybuować w zależności od etapu potencjalnego w procesie sprzedażowym?
  • Jak dobierać i wykorzystywać narzędzia automation marketing w praktyce – na przykładzie SalesManago i rozwiązań zagranicznych
  • Landing pages – jak skłaniać użytkownika do pozostawienia danych w zamian za content?
  • Przykłady content marketingu w pozyskiwaniu leadów

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie mailingu/LP w ramach akcji content marketing

13:15 Lunch
14:00 Pomiar skuteczności contentu online

  • Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność contentu?
  • Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu?
  • Badania online i monitoring internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
  • Role i funkcje w ramach strategii content marketingowej
  • Estymacja efektywności działań – od CPV do ROI
15:30 Zakończenie warsztatu i rozdanie certyfikatów

UCZESTNIK:

Imię (wymagane)
Nazwisko (wymagane)
Stanowisko (wymagane)
Departament (wymagane)
Firma (wymagane)
Ulica (wymagane)
Kod pocztowy (wymagane)
Miasto (wymagane)
Telefon (wymagane)
Faks
Adres e-mail (wymagane)

OSOBA ZGŁASZAJĄCA:
(jeżeli są inne niż dane)

Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem. Osoba ta, jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w sprawie zgłoszenia

Imię
Nazwisko
Stanowisko
Departament
Firma
Ulica
Kod pocztowy
Miasto
Telefon
Adres e-mail

WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
- 1 795 zł + 23% VAT – po 7 września 2015 r.
2. Cena obejmuje prelekcje, materiały dotyczące warsztatów, przerwy kawowe oraz lunch.
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, prześlemy Państwu potwierdzenie udziału i fakturę pro-forma.
4. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem warsztatów.
5. Wpłaty należy dokonać na konto widniejące na fakturze.
6. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres organizatora.
7. W przypadku rezygnacji do 7 września 2015 r. obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 400 zł + 23% VAT.
8. W przypadku rezygnacji po 7 września 2015 r. pobierane jest 100% opłaty za udział.
9. Nieodwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w warsztatach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
10. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
11. Zamiast zgłoszonej osoby w warsztatach może wziąć udział inny pracownik firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową lub pocztową w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.


DANE DO FAKTURY:

Pełna nazwa firmy
Ulica
Kod pocztowy
Miasto
NIP

SKĄD SIĘ DOWIEDZIAŁEŚ O WARSZTACIE (wymagane)

Sprecyzuj swój wybór:

DANE DO WYSYŁKI FAKTURY:
(jeżeli są inne niż dane do faktury)

Pełna nazwa firmy
Oddział / dział firmy / z dopiskiem
Imię Nazwisko
Ulica
Kod pocztowy
Miasto

(*) Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od MMC Polska S.A. oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez MMC Polska.

(*) Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w warsztacie

(*)TAK, chcę wziąć udział w „Marketing treści i copywriting - jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w praktyce?”, termin: 6-7 października 2015 r.

W przeciągu 2 min. po wysłaniu formularza automatycznie otrzymacie Państwo potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia elektronicznego jest jednoznaczny z brakiem otrzymania formularza przez Organizatora. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 379 29 00.

Patronaty medialne

sare NowyMarketing-logorachunkowoscksiegowosc mentora manager logo_wfirma logo_cenabiznesu law-business-quality_logo  finance-gold wineita_druk Biznes-z-klasaBSITE-logo capital.24logo-Innowacja-i-Rozwoj-2015 epr bottega_logo artofsoftwaretelepolis_logoITKeyMedia-logo

Współpraca

mmc-eventsmmc_design

Organizator

mmc-polska

broszura zapisz-sie

Ceny:

1 795 zł + 23% VAT po 7.09.2015 r.

Prowadzący:

Artur Maciorowski
Ekspert e-marketingu