MMC Polska
Potęga wiedzy
Konferencje, Warsztaty, Szkolenia, Design...
Zaufali nam:
Wczytuje Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • Wydarzenie minęło.

Google Days – co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?

17.09.2015 - 18.09.2015

Szczegóły

Start:
17.09.2015
Koniec:
18.09.2015
Kategoria:
Tagi Wydarzenia:
, , , , ,

Miejsce

Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza,
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa, Polska
+ Google Map

Przegląd od A do Z Google Analytics, aspektów pozycjonowania SEO, kampanii w AdWords i działań na YouTube

Główne zagadnienia:

  • Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
  • PPC, czyli Google Adwords w praktyce
  • SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?
  • Google i społeczności

Cel szkolenia:

  • Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Grupa docelowa:

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i marketingu, odpowiedzialnych za politykę komunikacji online
  • Pracowników działów PR, HR, project managerów poszukujących inspiracji
  • Kierowników i dyrektorów nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

Dzień 1

09:00 Rejestracja i poranna kawa
09:30 Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!

  • Web analityka od A do Z – co warto i można mierzyć w projektach online?
  • Przegląd podstawowych statystyk. Jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
  • Opis interfejsu Google Analytics
    • Pulpity nawigacyjne
    • Czas rzeczywisty – dane w trybie online
    • Odbiorcy na WWW – dane, zachowanie, technologie, przepływ użytkowników
    • Źródła odwiedzin – analiza źródeł odwiedzin, analityka SEO, wskaźniki i interpretacja danych
    • Treść – popularność podstron, filtrowanie treści, zdarzenia i wyszukiwanie w witrynie
  • Interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
  • Ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  • Google Analytics dla wymagających – filtry, segmenty, modele atrybucji, wspomagane konwersje, moduł E-commerce
  • Współczynnik konwersji, czyli które kanały faktycznie sprzedają
  • Nowości w Google Analytics i kluczowe elementy panelu administracyjnego
  • Wyzwania web analityka – opóźnienie, próbkowanie danych, multiscreening
  • Niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools]

Ćwiczenie praktyczne – analiza i interpretacja raportów

10:30 Przerwa kawowa
10:45 Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw

  • Rynek wyszukiwarek i ich algorytmy – co powoduje, że inne strony okupując pierwsza miejsca w wynikach wyszukiwania?
  • PPC – reklama w wyszukiwarkach i sieci kontekstowe, jak i ile płacić za pozycje w płatnych wynikach wyszukiwania?
  • Jak zbudować strategię PPC i SEO? – najlepsze praktyki
13:00 Lunch
13:45 PPC, czyli Google Adwords w praktyce

  • 3Z – zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie słów kluczowych, po trzecie treść reklam
  • Jak licytować? Strategie efektywnego wydatkowania budżetu PPC
  • Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
  • Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią?
  • Monitoring i raporty, zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie
  • Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a?
  • Re-marketing w wyszukiwarce i na innych witrynach – zasady, specyfika, działania

Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii AdWords dla wybranego produktu/usługi

15:30 Zakończenie I dnia warsztatów

Dzień 2

09:00 Rejestracja i poranna kawa
09:30 SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?

  • Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  • Algorytm Google – które elementy faktycznie przeładają się na wysokie pozycje w SERP?
  • Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? – 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  • Content is the king. Content Marketing jako nowy trend budowania pozycji – jak praktyczne i użyteczne informacje wpływają na pozycje?
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Weryfikacja skuteczności SEO w Google Analytics
  • Prezentacja dodatkowych narzędzi online pomocnych pozycjonerom – jak inne narzędzia wspierają w wykorzystaniu 100% potencjału wyszukiwarek?

Ćwiczenie praktyczne – weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali

10:30 Przerwa kawowa
10:45 Google Maps

  • Jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?
  • Monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
  • Reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?
11:45 Google i społeczności

  • Koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
  • Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google’a
  • Platforma blogowa blogspot – tworzyć bloga czy reklamować się?
  • Pozostałe narzędzia społecznościowe Google
13:00 Lunch
13:45 Google Mobile

  • Platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne?
  • Projektowanie mobilnych narzędzi „krok po kroku”
  • Sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach
14:45 Pozostałe narzędzia Google

  • Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
  • Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
  • Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
  • Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
  • pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?
15:30 Zakończenie warsztatu i rozdanie certyfikatów

UCZESTNIK:

Imię (wymagane)
Nazwisko (wymagane)
Stanowisko (wymagane)
Departament (wymagane)
Firma (wymagane)
Ulica (wymagane)
Kod pocztowy (wymagane)
Miasto (wymagane)
Telefon (wymagane)
Faks
Adres e-mail (wymagane)

OSOBA ZGŁASZAJĄCA:
(jeżeli są inne niż dane)

Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem. Osoba ta, jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w sprawie zgłoszenia

Imię
Nazwisko
Stanowisko
Departament
Firma
Ulica
Kod pocztowy
Miasto
Telefon
Adres e-mail

WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
– 1 595 zł + 23% VAT – po 17.08.2015 r.
2. Cena obejmuje prelekcje, materiały dotyczące warsztatów, przerwy kawowe oraz lunch.
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, prześlemy Państwu potwierdzenie udziału i fakturę pro-forma.
4. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem warsztatów.
5. Wpłaty należy dokonać na konto widniejące na fakturze.
6. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres organizatora.
7. W przypadku rezygnacji do 17.08.2015 r. obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 400 zł + 23% VAT.
8. W przypadku rezygnacji po 17.08.2015 r. pobierane jest 100% opłaty za udział.
9. Nieodwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w warsztatach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
10. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
11. Zamiast zgłoszonej osoby w warsztatach może wziąć udział inny pracownik firmy pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową lub pocztową w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.


DANE DO FAKTURY:

Pełna nazwa firmy
Ulica
Kod pocztowy
Miasto
NIP

SKĄD SIĘ DOWIEDZIAŁEŚ O WARSZTACIE (wymagane)

Sprecyzuj swój wybór:

DANE DO WYSYŁKI FAKTURY:
(jeżeli są inne niż dane do faktury)

Pełna nazwa firmy
Oddział / dział firmy / z dopiskiem
Imię Nazwisko
Ulica
Kod pocztowy
Miasto

(*) Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od MMC Polska S.A. oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez MMC Polska.

(*) Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w warsztacie

(*)TAK, chcę wziąć udział w „Google Days – co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?”, termin: 17-18.09.2015 r.

W przeciągu 2 min. po wysłaniu formularza automatycznie otrzymacie Państwo potwierdzenie zgłoszenia. Brak potwierdzenia elektronicznego jest jednoznaczny z brakiem otrzymania formularza przez Organizatora. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 379 29 00.

Patronaty medialne

sare rachunkowoscksiegowosc mentora manager logo_wfirma logo_cenabiznesu law-business-quality_logo  Forum-Biznesu-logo finance-goldwineita_druk Biznes-z-klasaBSITE-logo TwojBiznes_logo capital.24media2_logologo-Innowacja-i-Rozwoj-2015 epr bottega_logo artofsoftwaretelepolis_logoLOGO-tech-online-PLITKeyMedia-logo

Współpraca

mmc-eventsmmc_design

Organizator

mmc-polska

broszura zapisz-sie

Ceny:

1 595 zł + 23% VAT po 17.08.2015 r.

Prowadzący:

Artur Maciorowski
Ekspert e-marketingu